Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi aiempi tunnisteellinen viesti ei ollut minulta.
Röllin tekosia.
Yleensä noin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pystyn antamaan paljonkin asioita anteeksi, koska monesti asioita tehdään omasta kivusta käsin. Eri asia sitten ne jotka eivät välitä toisten tunteista ja jyräävät heikommat alleen ja ottavat silmätikuiksi ne joille ovat kateellisia. Sellaiset jätän omaan arvoonsa, ei kiinnosta olla tekemisissä.
Sama. Lähtökohtaisesti annan anteeksi sille joka sitä pyytää.
Pitää hillitä noita mun naisia. Ne on riehakkaita. Minä aina hillittynä. Terveisiä aivan ihanalle sinne ei niin kauas. -nainen-
Minua ei kukaan pakota mihinkään. Ihmissuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️
🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
☮️☮️☮️☮️☀️☀️☀️☀️☀️
♥️🌼♥️♥️♥️♥️♥️♥️,🖌️
🤍☀️
Positiivisuutta, rauhaa ja
rakkautta lankaan.
🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🐛🐛
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦
🥰🤗😚❤❤❤❤❤❤
🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛🧡
Kiitos, samaa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kukaan pakota mihinkään. Ihmissuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen.
Onko joku epäillyt?
Ei kaipaajan kaipaakaan, eikä varsinkaan sinua. Hyvää yötä silti. 🌸💠
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?
Ihanattarellain ei tietääksein ole autoa eikä ajokorttia.
Jos miettii tolleen, että onko altavastaajana, niin altavastaajana on kyllä aina kun haluaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän ehkä huomenna?
Missä pitäisi nähdä? Ehkä jaksan lähteä liikkeelle, ehkä en.
Vierailija kirjoitti:
Oi jospa...
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n
Hetken jo luulin, että tää on mulle. Mutta tuo viimeinen lause onneksi kertoo, että oot reippaasti alle 30. Mun kaivattu sanois ihan vaan suomeksi että "Sitä saa mitä tilaa" tai "Sitä niittää mitä kylvää"
Vierailija kirjoitti:
Oon umpikujassa.
Kuten me muutkin. Lohtua ja rauhaa sulle, toivon tilanteesi selviävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n
Hetken jo luulin, että tää on mulle. Mutta tuo viimeinen lause onneksi kertoo, että oot reippaasti alle 30. Mun kaivattu sanois ihan vaan suomeksi että "Sitä saa mitä tilaa" tai "Sitä niittää mitä kylvää"
Tai ”niin makaa kuin petaa”
Sivusta
Kaivatullani on automerkki, jota näkee vähän vähemmän. Tai en tiedä, onko sama auto enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinisapfot ei tunne suomalaista kansanperinnettä ja sananlaskuja. Kertoo epäsuomalaisesta ideologiasta joka vasta hiljattain levinnyt maahamme.
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa.
Ei ole autoa, eikä ehkä korttiakaa.
Et varsinaisesti kuulosta siltä. Sulla on nyt mustaa vihaa hirveästi. Sua on loukattu vissiin aika karusti.