Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kuulepa Sokeri.
Lähtisitkö kanssani lintutornin sijaan rasvareissulle Haaparantaan?
Tarjoan hapansilakkaa ja ainakin lättaa leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tykkää, jos joku minua tällä palstalla kaipaa. Salaa mielessään saa tietenkin ajatella mitä lystää. Olisi häpeällistä näin viallisena ja ikääntyvänä naisena olla jonkun riettaiden haaveiden kohde. Epämiellyttävä ajatus.
Kaipaa saa. Minustakin olisi epämukavaa olla jonkun riettaiden haaveiden kohde.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
Minunkin kaivattuni on kaikkea tätä. Lisäksi vielä todella älykäs.
Mun kaivattuni on vielä kaiken tuon lisäksi seksikäs.
Tässä miehet oikein kilvoittelevat ylisanoilla kaivatulleen mutta yksikään heistä ei naistaan lähesty.
Ei ne sanoneet mitään miehiä olleensa ees? Sivu
Lesbot hiljaa.
Oikeassahan hän oli, toisena vastannut ainakin tosiaan nainen. En tosin ole lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä mä teen teidän kanssa? Ulkonäön perusteella en valintaani tee.
Hih! Onko valinnan vaikeus?Harvoin noin käy.
Oon tulisilla hiilillä mr.K viikonlopun lähestyessä! Tunnetkohan sä samoin, kun nähdään? Oh, vielä 2 työpäivää pitää jaksaa!
T. Joku, joka odottaa etelämpänä
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä mä teen teidän kanssa? Ulkonäön perusteella en valintaani tee.
noin sanoen olet jo jotain valinnut
sivu
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa sulle aika isoja asioita IRL. Meillä on siihen kaikin tavoin ihan riittävä ja luonteva yhteys. En kuitenkaan uskalla. En ainakaan nyt. Pelkään moniportaisella asteikolla kaikkia mahdollisia seuraamuksia. Pelkään sitä, että sanoisit olevasi imarreltu, mutta et halua sen enempää ja että meidän on paras pysyä ystävinä. Pelkään, että täyslaidallinen tunnustusta rikkoo senkin ystävyyden, joka nyt on. Ymmärrän siitä mahdollisesti seuraavan kiusaantuneisuuden, joka jäisi haittaamaan. Toisaalta sitten pelkään sitäkin, että olisitkin halukas johonkin ja homma alkaisi eskaloitua. Luulen, että niin varmasti kävisi tavalla tai toisella. Se vetovoima ja kiinnostus ja kaikki, mitä meillä on, pakottaisi meidät siihen. Silloin siitä olisi ulkopuolisille syyttömille ikäviä seuraamuksia ja meidänkin elämä voisi mullistua tavalla, joka ei välttämättä ole miellyttävä ainakaan lyhyellä jänteellä. Siksi en sano. En ainakaan nyt. Olen kyllä todennut, että ei tämä ajan kanssa mihinkään katoa ja paine ottaa kohtalon loikka hiljalleen kasvaa. Mutta tuntuu, että aika ei vielä ole oikea. Tuntuu, että jotain pitäisi ensin tapahtua. On kauhea ikävä! Asiaa ei auttanut melko kuuma uni, jonka sinusta näin.
Harmi. Alan olla tosi väsynyt tähän näin. Väsynyt siihen, etten tiedä. Joku toinen oli vastannut niin, että sanavalintojen ja sisällönkin perusteella voisi luulla minuksi, mutta ei edustanut ajatuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soot niin nöyryyttänyt ittes. Soon niin jotta tuollaisen mukulan perähän pitää kattua, kus son via nuon huuritoon. Soon niin M että oot syöny vattas niin täyteen omias jotta aivan napa kiiltää. Soot pössö.
Hei vaan, saiko tuosta kukaan selvää!
Hei vaan. Anna kun käännän pohjanmaan murteella kirjoitetun viestin sinulle. Olen tämän viestin alkuperäinen postajaa. Viestissä sanotaan, että sinä olet nolannut itsesi. Se on niin että tuollaisen lapsen perään pitää katsoa, kun on noin ei käytöstapoja omaava tapaus. Se on niin M että olet niin täynnä itteäs että mahasi on täynnä. Olet tyhmä.
Miksi kuihdut mies? Näytät kuihtuneelta? Viidenkympin villitystä ei siis varmaankaan tarvitse pelätä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä sinusta,💜
Mistä olet ylpeä?
Ei ulkonäöllä väliä, kun lompakosta tirkistää miljoona euroa. Osuiko ?
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soot niin nöyryyttänyt ittes. Soon niin jotta tuollaisen mukulan perähän pitää kattua, kus son via nuon huuritoon. Soon niin M että oot syöny vattas niin täyteen omias jotta aivan napa kiiltää. Soot pössö.
Hei vaan, saiko tuosta kukaan selvää!
Hei vaan. Anna kun käännän pohjanmaan murteella kirjoitetun viestin sinulle. Olen tämän viestin alkuperäinen postajaa. Viestissä sanotaan, että sinä olet nolannut itsesi. Se on niin että tuollaisen lapsen perään pitää katsoa, kun on noin ei käytöstapoja omaava tapaus. Se on niin M että olet niin täynnä itteäs että mahasi on täynnä. Olet tyhmä.
Kiitos käännöksestä, nyt selvis. Mutta kovin töykeä ja ilkeä viestihän tuo on. Rauhoitu nyt hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin hänet mieluiten rahoitta. Mutta en saa edes rahojen kanssa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Osuu (99,9* prosenttiin suomalaisista naisista.)
Kuihtunut voi olla epätoivoisesti rakastunut ja hukuttaa kaipuunsa ylenpalttiseen urheiluun. Voi tietenkin olla myös vakavasti sairas, eikä ruoka mene alas. Ajatus vain sivulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on omaisuutta puolen miltsin arvosta ja halveksin materialisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on omaisuutta puolen miltsin arvosta ja halveksin materialisteja.
99,9 prosenttia suomalaisista ei ole rikkaita niin kuin sinä.
Hah eipä ole hetkeen punastuttanut niinkuin tänään iltapäivällä. Ai kauhee.
Ens viikkoon.