Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
6221/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: minkäväriset rintaliivit kuvittelet kaivatullasi olevan?

Ne, jotka joskus näin, oli siniset. Ne sopi hyvin.

Vierailija
6222/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään sitä, miten monet miehet tuttavapiirissäni ampuvat itseään jalkaan ihan turhaan. Olen nätti ja monen seksikkäänäkin pitämä nainen. Tuttavamiehet eivät lähesty minua, koska heistä monesta näkee, että vaikka he ovat ihastuneita, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, ettei heillä olisi kuitenkaan mahdollisuuksia. Ja silti tiedän itsestäni sen, että jokaisella heillä on ollut mahdollisuus. Ollut. Jokaisella miehellä nimittäin on se aikaikkuna. Toisilla se ikkuna on isompi ja toisilla pienempi, mutta kaikilla se on. Mutta jos mies ei käytä sitä hyväkseen ja ikkuna sulkeutuu, ei se tule enää koskaan avautumaan uudestaan.

Olen ollut moneenkin tuttavamieheeni ihastunut, joihinkin päiviä, toisiin viikkoja, muutamiin kuukausia ja pariin jopa vuosia. Mutta miltei jokainen heistä on yrittänyt liian myöhään. Se orastava ihastus sisälläni on jo kuollut heidän viimein huomatessaan ihastuksensa tai kerätessään rohkeutensa lähestyä. Eikä sitä saa enää takaisin, vaikka miten yrittäisi. Kun sen miehen mahdollisuus on mennyt ohi, se on mennyt ohi.

Tajusin, että tällä konseptilla on itseasiassa nimikin. "Eskalaatioikkuna". Ihan jokaisella miehellä on se mahdollisuus, vaikka kuinka pikkuriikkinen, joka tulee käyttää ennen eskalaatioikkunan sulkeutumista. Suurin osa omista tuttavamiehistäni hukkaa nämä mahdollisuudet. Älkää se hutkatko niitä omissa tapauksissanne.

Mikset sinä ole lähestynyt jos huomaat kiinnostuksen?

Koska minusta seksikkäintä miehessä on hänen aloitteellisuutensa enkä missään tapauksessa ottaisi miestä, jossa tätä piirrettä ei ole.

Ei kuvailemistasi vätyksistä olisi ollut sinua tyydyttävään suhteeseen, kuten itsekin tiedät. Jaan samat ajatukset.   

Mitä paskaa taas, asenteellista jauhantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et saa mennä minnekään.

Vierailija
6224/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, kuka niitä vanhoja pystyyn kuolleita keloja haluaa katsella?

Niin että keski-ikäisenä elämä loppuu? Keski-ikä alkaa 35-vuotiaana. Sinä olet? 15? Vielä 20 vuotta elämän loppumiseen sitten sulla. Se menee kuule yllättävän äkkiä.

Ei kannata provosoitua. Nämä on näitä. Vanhat katsoo vanhoja ja nuoret nuoria. Niin sen pitääkin mennä.

Tässä vaiheessa terkut eräälle 15-vuotta nuoremmalle miehelle keski-ikäiseltä, joka kiinnittänyt turhan paljon noinkin nuoren kollin huomiota 🤣

Vierailija
6225/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuule satavarmaan käytä.

On sen verran timmi mies.

Vierailija
6226/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mestari omassa lajissasi, tiedät kyllä missä. Diplomin ansaitsisit. Siinä sinulle miettimistä ensi yöksi, ja tässä viimeinen viesti tähän ketjuun ja näille palstoille.

Vierailija
6227/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa sanoa, enkä jaksa tuollaisia miettiä. Korvien välissä on viisautta ja sydämessä hyvyyttä. Niiden rinnalla (!) rintaliivien väri tuntuu jotenkin turhalta infolta.

Vierailija
6228/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et saa mennä minnekään.

Sekin on pian edessä.

Vierailija
6229/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
6230/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voittaiisin kaikki kamppailuottelut hänen kanssaan, mulla on harrastustaustaa 😎

Se ei päälle päin näy, koska olen aika tyttömäinen, mutta niin on minullakin. Kymmenen vuotta.

Ei sitä minustakaan näe, eikä niistä muistakaan kamppailulajeja harrastavista tyttömäisistä naisista meidän lisäksemme. Miten näkisikään?

Vierailija
6231/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
6232/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revin itseni irti sinusta. Koska maailma tahtoo niin, koska sinäkin ehkä tahdot niin. Tulee saatanan ikävä. Kun katsoin sinua, oli elämässä värit. 

Oho, aika intensiivistä. Mut kaipaus on. Toistan tähän (paikkansa pitävän) latteuden: It shall pass.

Vierailija
6233/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kaivatut on miehiä joten rintaliivikyssäri ei sovi tänne.

Vierailija
6234/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet menossa (kaipauksinesi)?

Ei tarvetta liikkua eteen eikä taakse. Tässä just hyvä.

Vierailija
6235/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, kuka niitä vanhoja pystyyn kuolleita keloja haluaa katsella?

Niin että keski-ikäisenä elämä loppuu? Keski-ikä alkaa 35-vuotiaana. Sinä olet? 15? Vielä 20 vuotta elämän loppumiseen sitten sulla. Se menee kuule yllättävän äkkiä.

Ei kannata provosoitua. Nämä on näitä. Vanhat katsoo vanhoja ja nuoret nuoria. Niin sen pitääkin mennä.

Tässä vaiheessa terkut eräälle 15-vuotta nuoremmalle miehelle keski-ikäiseltä, joka kiinnittänyt turhan paljon noinkin nuoren kollin huomiota 🤣

... mutta ei sitten ollut multa, niinkuin kuuluu kuulutella kovaan ääneen, jos liippaa läheltä tuntomerkit ja sanavalinnat.

Vierailija
6236/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään sitä, miten monet miehet tuttavapiirissäni ampuvat itseään jalkaan ihan turhaan. Olen nätti ja monen seksikkäänäkin pitämä nainen. Tuttavamiehet eivät lähesty minua, koska heistä monesta näkee, että vaikka he ovat ihastuneita, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, ettei heillä olisi kuitenkaan mahdollisuuksia. Ja silti tiedän itsestäni sen, että jokaisella heillä on ollut mahdollisuus. Ollut. Jokaisella miehellä nimittäin on se aikaikkuna. Toisilla se ikkuna on isompi ja toisilla pienempi, mutta kaikilla se on. Mutta jos mies ei käytä sitä hyväkseen ja ikkuna sulkeutuu, ei se tule enää koskaan avautumaan uudestaan.

Olen ollut moneenkin tuttavamieheeni ihastunut, joihinkin päiviä, toisiin viikkoja, muutamiin kuukausia ja pariin jopa vuosia. Mutta miltei jokainen heistä on yrittänyt liian myöhään. Se orastava ihastus sisälläni on jo kuollut heidän viimein huomatessaan ihastuksensa tai kerätessään rohkeutensa lähestyä. Eikä sitä saa enää takaisin, vaikka miten yrittäisi. Kun sen miehen mahdollisuus on mennyt ohi, se on mennyt ohi.

Tajusin, että tällä konseptilla on itseasiassa nimikin. "Eskalaatioikkuna". Ihan jokaisella miehellä on se mahdollisuus, vaikka kuinka pikkuriikkinen, joka tulee käyttää ennen eskalaatioikkunan sulkeutumista. Suurin osa omista tuttavamiehistäni hukkaa nämä mahdollisuudet. Älkää se hutkatko niitä omissa tapauksissanne.

Mikset sinä ole lähestynyt jos huomaat kiinnostuksen?

Koska minusta seksikkäintä miehessä on hänen aloitteellisuutensa enkä missään tapauksessa ottaisi miestä, jossa tätä piirrettä ei ole.

Tarkoittaako tuo, että kykenet syttymään miehestä aloitteellisuuden perusteella?

Jos, niin huh olen kateellinen! Eihän sitä olisi koskaan ollut mitään ongelmia miesjuttujen kanssa, jos pelkkä miehen aloitteellisuus saisi kiinnostumaan.

Vierailija
6237/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vain on, että aloitteellisuus sytyttää.

Vierailija
6238/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet menossa (kaipauksinesi)?

Taitaa olla inauksen helpottamaan päin? Hoksasin nimittäin eilen etten osaa enää niitä Pinkin laulun sanoja, jotka tuli ennen kuin vettä vaan.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita että unohtaisin Hänet. En ikinä. En vaan surkuttele tilannetta jatkuvasti ja kykenen jo ajattelemaan muitakin juttuja. Toki se voi olla keväänkin ansiota ja yhden toisen jutun, josta kaivatulleni mainitsin kun viimeisen kerran olimme yhteyksissä. Niin, viimeisen. Pahoin pelkään että se oli viimeinen eikä viimeisin.

Olen kädetön. En voi tehdä enempää mitä olen tehnyt. Tässä olen enkä muuta voi.

Nukkuos nätisti allihopa.

Vierailija
6239/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kaivatut on miehiä joten rintaliivikyssäri ei sovi tänne.

Miehiä ei tarvitse kaivata, koska ei se paljoa vaadi saada miestä. Naisten eteen tulee tehdäkin jotakin ja saattaa joutua kaipaamaankin hetken.

Vierailija
6240/17476 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä on pitänyt olla tyhmä. Onneksi vihdoin järki vei voiton tunteista, kun olisi tapahtunut jo aikoja sitten. Nyt arvokasta aikaa kului täysin hukkaan. Päätän oman kirjoitteluni tänne tähän ja toivotan ex- kaivatulle ja x : lle rattoisaa kesän odotusta. Toivottavasti ei tulla näkemään enää missään.

Jee 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

💜💜💜💜💜💜💜💜

Ketju on lukittu.