Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet menossa (kaipauksinesi)?
Päin honkia.
1fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤴🏼! Öitä!
💋🧩❤Voisitko tehdä Onlyfansin? Haluaisin runkata sinulle paremmalla omatunnolla.
Kiitos tästä mieltä ylentävästä palauttesta. Vastauksena palautteeseenne joudumme toteamaan: "Voisin, mutten viitti." Joten joudutte valitettavasti jatkossakin käyttämään mielikuvitustanne.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee, tykkään kaukaa, mutten ole menossa aktiivisesti mihinkään.
Olisinpa kuullut sinulta sanasen. Kaipailen ja sanon sinulle hyvää yötä. 💌
Olen hieman kuin toipilas vaikka kivut ovatkin jo hellittäneet.
Hän tekee minulle ruokaa, siivoaa ja säästää rahaa aiheuttamansa vahingon korjaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin honkia.
Vaihda metsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään sitä, miten monet miehet tuttavapiirissäni ampuvat itseään jalkaan ihan turhaan. Olen nätti ja monen seksikkäänäkin pitämä nainen. Tuttavamiehet eivät lähesty minua, koska heistä monesta näkee, että vaikka he ovat ihastuneita, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, ettei heillä olisi kuitenkaan mahdollisuuksia. Ja silti tiedän itsestäni sen, että jokaisella heillä on ollut mahdollisuus. Ollut. Jokaisella miehellä nimittäin on se aikaikkuna. Toisilla se ikkuna on isompi ja toisilla pienempi, mutta kaikilla se on. Mutta jos mies ei käytä sitä hyväkseen ja ikkuna sulkeutuu, ei se tule enää koskaan avautumaan uudestaan.
Olen ollut moneenkin tuttavamieheeni ihastunut, joihinkin päiviä, toisiin viikkoja, muutamiin kuukausia ja pariin jopa vuosia. Mutta miltei jokainen heistä on yrittänyt liian myöhään. Se orastava ihastus sisälläni on jo kuollut heidän viimein huomatessaan ihastuksensa tai kerätessään rohkeutensa lähestyä. Eikä sitä saa enää takaisin, vaikka miten yrittäisi. Kun sen miehen mahdollisuus on mennyt ohi, se on mennyt ohi.
Tajusin, että tällä konseptilla on itseasiassa nimikin. "Eskalaatioikkuna". Ihan jokaisella miehellä on se mahdollisuus, vaikka kuinka pikkuriikkinen, joka tulee käyttää ennen eskalaatioikkunan sulkeutumista. Suurin osa omista tuttavamiehistäni hukkaa nämä mahdollisuudet. Älkää se hutkatko niitä omissa tapauksissanne.
Mikset sinä ole lähestynyt jos huomaat kiinnostuksen?
Koska tämä on se prinsessa joka aina jankuttaa täällä kuinka miehen kuuluu tehdä aloite. Muuten suhde on tuhoon tuomittu. Sivusta,
En jankuta. Mutta ei se vastaukseni myöskään muutu aina, kun sitä kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä voittais jos laitettais painimaaottelu pystyyn?
Mulla ei välttämättä ole lihaksia tai massaa, mutta tekniikka on hallussa.
Valitettavasti massa on voimaa. Häviäisit kisan ja sumpittaisin sua poskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks ällä huhuilee Teetä!
😘👋 Mitäs mielessä?
T. -mies?
Ja sitä samaa kuin aina. ❤
Rupeetko luottopakiks?
Täh? Sponsoriako etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voittaiisin kaikki kamppailuottelut hänen kanssaan, mulla on harrastustaustaa 😎
Se ei päälle päin näy, koska olen aika tyttömäinen, mutta niin on minullakin. Kymmenen vuotta.
Ei auta, luon intensiivisen katseen, lähestyn hiljaa ja lamaannut. Jos se ei tehoa niin kutitan.
Katso vielä sellainen metsä jossa on nuorta taimikkoa ..
Tuu viereen salayöksi mies, jutellaan ja ollaan vaan lähekkäin. Se mitä yöllä tapahtuu, se yöhön jää. ❤
Tilanne on epäreilu edelleen... ärsyttää oikein...miten aina osaatkin sen taidon...
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan. Aamulla taas kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks ällä huhuilee Teetä!
😘👋 Mitäs mielessä?
T. -mies?
Ja sitä samaa kuin aina. ❤
Rupeetko luottopakiks?Täh? Sponsoriako etsit?
Lukihärö?
Revin itseni irti sinusta. Koska maailma tahtoo niin, koska sinäkin ehkä tahdot niin. Tulee saatanan ikävä. Kun katsoin sinua, oli elämässä värit.
Ei ikinä yhtään viestiä sinulta 😥
Vierailija kirjoitti:
Katso vielä sellainen metsä jossa on nuorta taimikkoa ..
Kun vaan se sit toimis.
Vierailija kirjoitti:
Minä voittaiisin kaikki kamppailuottelut hänen kanssaan, mulla on harrastustaustaa 😎
Minun harrastustaustasta et tiedä mitään. Et muuten voittaisi💪🏼
Koska tämä on se prinsessa joka aina jankuttaa täällä kuinka miehen kuuluu tehdä aloite. Muuten suhde on tuhoon tuomittu. Sivusta,