Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä voittais jos laitettais painimaaottelu pystyyn?
Mulla ei välttämättä ole lihaksia tai massaa, mutta tekniikka on hallussa.
Valitettavasti massa on voimaa. Häviäisit kisan ja sumpittaisin sua poskelle.
Et sitten ole kertaakaan oikeasti paininut. Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on epäreilu edelleen... ärsyttää oikein...miten aina osaatkin sen taidon...
Tilanne on epäreilu. Siksi hajoilenkin tähän.
t, terve mutta toipilas
Jee, kuka niitä vanhoja pystyyn kuolleita keloja haluaa katsella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattua joten en lähtisi minnekään.
Sama. Ei kaivattua. Oma Rakas on kainalossa ☺️❤️ Täällä käyn tuomassa iloa!
No miksi sulle alapeukut? Joskus jotakuta lienee kaivannut, kun täällä edelleen huinailet mutta hienoa jos kaivattusi on kainaloosi päätynyt. Tai joku ainakin, voihan sitä kaiketi uusiinkin ihmisiin törmätä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voittaiisin kaikki kamppailuottelut hänen kanssaan, mulla on harrastustaustaa 😎
Se ei päälle päin näy, koska olen aika tyttömäinen, mutta niin on minullakin. Kymmenen vuotta.
Ei auta, luon intensiivisen katseen, lähestyn hiljaa ja lamaannut. Jos se ei tehoa niin kutitan.
Eipä kannata ainakaan takaapäin hiipiä kutittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on epäreilu edelleen... ärsyttää oikein...miten aina osaatkin sen taidon...
Kaikki ois varmaan paremmin jos juteltais irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet menossa (kaipauksinesi)?
Päin honkia.
Ihana 😁 ei muuta kuin seuraava kaseikko.
Vierailija kirjoitti:
Minkä taidon?
Vierailija kirjoitti:
Katso vielä sellainen metsä jossa on nuorta taimikkoa ..
🤭
Vierailija kirjoitti:
Niin että keski-ikäisenä elämä loppuu? Keski-ikä alkaa 35-vuotiaana. Sinä olet? 15? Vielä 20 vuotta elämän loppumiseen sitten sulla. Se menee kuule yllättävän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Revin itseni irti sinusta. Koska maailma tahtoo niin, koska sinäkin ehkä tahdot niin. Tulee saatanan ikävä. Kun katsoin sinua, oli elämässä värit.
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Revin itseni irti sinusta. Koska maailma tahtoo niin, koska sinäkin ehkä tahdot niin. Tulee saatanan ikävä. Kun katsoin sinua, oli elämässä värit.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä taidon?
Olla ärsyttävä
Minä tykkään tyylikkäistä hopeaketuista. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään sitä, miten monet miehet tuttavapiirissäni ampuvat itseään jalkaan ihan turhaan. Olen nätti ja monen seksikkäänäkin pitämä nainen. Tuttavamiehet eivät lähesty minua, koska heistä monesta näkee, että vaikka he ovat ihastuneita, he ovat tulleet siihen lopputulokseen, ettei heillä olisi kuitenkaan mahdollisuuksia. Ja silti tiedän itsestäni sen, että jokaisella heillä on ollut mahdollisuus. Ollut. Jokaisella miehellä nimittäin on se aikaikkuna. Toisilla se ikkuna on isompi ja toisilla pienempi, mutta kaikilla se on. Mutta jos mies ei käytä sitä hyväkseen ja ikkuna sulkeutuu, ei se tule enää koskaan avautumaan uudestaan.
Olen ollut moneenkin tuttavamieheeni ihastunut, joihinkin päiviä, toisiin viikkoja, muutamiin kuukausia ja pariin jopa vuosia. Mutta miltei jokainen heistä on yrittänyt liian myöhään. Se orastava ihastus sisälläni on jo kuollut heidän viimein huomatessaan ihastuksensa tai kerätessään rohkeutensa lähestyä. Eikä sitä saa enää takaisin, vaikka miten yrittäisi. Kun sen miehen mahdollisuus on mennyt ohi, se on mennyt ohi.
Tajusin, että tällä konseptilla on itseasiassa nimikin. "Eskalaatioikkuna". Ihan jokaisella miehellä on se mahdollisuus, vaikka kuinka pikkuriikkinen, joka tulee käyttää ennen eskalaatioikkunan sulkeutumista. Suurin osa omista tuttavamiehistäni hukkaa nämä mahdollisuudet. Älkää se hutkatko niitä omissa tapauksissanne.
Mikset sinä ole lähestynyt jos huomaat kiinnostuksen?
Koska tämä on se prinsessa joka aina jankuttaa täällä kuinka miehen kuuluu tehdä aloite. Muuten suhde on tuhoon tuomittu. Sivusta,
Eskalaatioikkunat harvinaistuu sitä mukaan kun oppii mitä suhteiltaan haluaa ja tarvitsee. Sivummalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattua joten en lähtisi minnekään.
Sama. Ei kaivattua. Oma Rakas on kainalossa ☺️❤️ Täällä käyn tuomassa iloa!
Aha. Oot varmaan mun kaivattu.
Sehän on mukavan kuuloista, yhdessä surffaatte samalla sohvalla kaipauspalstalla 😆
Ei siinä, harrastus tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että keski-ikäisenä elämä loppuu? Keski-ikä alkaa 35-vuotiaana. Sinä olet? 15? Vielä 20 vuotta elämän loppumiseen sitten sulla. Se menee kuule yllättävän äkkiä.
Ei kannata provosoitua. Nämä on näitä. Vanhat katsoo vanhoja ja nuoret nuoria. Niin sen pitääkin mennä.
Ei kuvailemistasi vätyksistä olisi ollut sinua tyydyttävään suhteeseen, kuten itsekin tiedät. Jaan samat ajatukset.