Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5561/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.

-nainen-

Tiedoksi vain, että k u k a a n ei ole niin ainutkertainen, tai - laatuinen, että hänen kohdalleen kaikki pysähtyy, eikä enää muita vilkuilekkaan. Sinulla on ylimielinen käsitys omasta erinomaisuudestasi.

*sivusta*

Sellaista se on kun rakastuu. Ehkä sinäkin jonain päivänä. Sivusta

Vierailija
5562/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt s*ksiä aivan liikaa erään henkilön kanssa ja on tuskaista kun ei pääse sitä mitenkään purkamaan tai toteuttamaan, hyvä jos kys ihmistä edes näkee kerta viikkoon

Ei terveiset, ajatusten purkua vain ☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri meininki kuin viikko sitten maanantaina.

Vierailija
5564/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.

-nainen-

Tiedoksi vain, että k u k a a n ei ole niin ainutkertainen, tai - laatuinen, että hänen kohdalleen kaikki pysähtyy, eikä enää muita vilkuilekkaan. Sinulla on ylimielinen käsitys omasta erinomaisuudestasi.

*sivusta*

Sellaista se on kun rakastuu. Ehkä sinäkin jonain päivänä. Sivusta

En ikinä sokaistu itsestäni, olen hyvinkin realisti mitä itseeni tulee. Ymmärrän hyvin, että en saa haluamaani henkilöä, vaan tällä saattaa olla montakin rautaa tulessa samaan aikaan. En tiedä. Mitä sitten, se on elämää. Hyvä, että kaipaamallani on valinnanvaraa.

Vierailija
5565/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain täytyy muuttua, oon välillä aivan nääntynyt.

Mitä pitäisi tapahtua?

Vierailija
5566/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ahdistus siitä, etten näe kohta ikinä sinua enää. Taidat itse odottaa juurikin sitä?

Milloin se kohta on? Miksi ei ikinä?

Tämän vuoden puolella, välimatka ja myös tekosyyt ottaa yhteyttä loppuvat.

Minulla on myös ahdistus ja suru siitä ettemme enää kohta näe. Jos tietäisin, että olet minun kaivattuni aivan varmasti, niin pyytäisin kahville.

Vierailija
5567/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuonut iloa monta kertaa, mutta olenko ollut itsekäs ja tyhmä. En toivo vakavampaa.

Aurinkoa ja kaunista kevättä lukijoille.

🌷🌷🌷☀️

Vierailija
5568/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Pahoitin mieleni. Ehkä et tarkoita tuolla mitään sen kummempaa. Poistin viestini joka ei näköjään vielä poistunut. Itku vähän puhdisti mieltä mutta olo on entistä väsyneempi. Tämän kaiken takana on se, että kaipaan sua ihan äärettömän paljon ja haluaisin muutosta elämääni. Ja mun elämä ei ole kulkenut niitä kaikkein helpoimpia polkuja. Kuulet toivottavasti joskus koko tarinan. Haluaisin sut lähelleni. Nyt riittää tämä purkaus tältä päivältä. Illalla sitten ehkä hyvän yön terveiset.

Vierailija
5569/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen-

*sivusta*

Kiitos tiedotteestasi, ja ikävä, että tuo on kokemuksesi. Minä olen, hell yeah, erittäin ainutkertainen ja tietyt kriteerit minulla on kumppaniehdokkaille. Jos ne eivät kelpaa, menen seuraavaan. Sinulla ei minua tarvitse näissä asioissa neuvoa. T. Ihana ja ainutkertainen nainen (en tiedä miksi ei saisi olla omia standardeja. Plus sinäkin voit rakastaa itseäsi. Ehkä oma toinen kotikulttuurini on opettanut sen, että saa pitää itseään ihanana)

Vierailija
5570/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun nähdään niin en ehkä pysty pitämään näppejäni erossa sinusta. Vähän ainakin lähentelen.

Vierailija
5571/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa ihastuttavalle Kia-kuskille 🤗

Vierailija
5572/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kun nähdään niin en ehkä pysty pitämään näppejäni erossa sinusta. Vähän ainakin lähentelen.

😘 siitä vain!

Vierailija
5573/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vapaapäivä. Olen vaan selannut nettiä aamusta alkaen. Äsken siirryin sohvalta sänkyyn viltin alle. Kissaakin laiskottaa, ja se on nukkunut sylissäni koko päivän. Taidanpa ottaa pienet päiväunet minäkin.

Vierailija
5574/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat umpikujassa. Se tila ei voi jatkua loputtomiin.🕯️🕯️

Vierailija
5575/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se kulta!

Vierailija
5576/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakkaalle miehelle. ❤

Vierailija
5577/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat umpikujassa. Se tila voi jatkua loputtomiin.🕯️🕯️

Sepä se 😬

Vierailija
5578/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat umpikujassa. Se tila ei voi jatkua loputtomiin.🕯️🕯️

Se on meistä kahdesta kiinni, teemme asialle jotain. Minä odotan sinua mies.

Vierailija
5579/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakkaalle miehelle. ❤

Kerro nyt vähän enemmän.

Vierailija
5580/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemmekö