Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olen miettinyt s*ksiä aivan liikaa erään henkilön kanssa ja on tuskaista kun ei pääse sitä mitenkään purkamaan tai toteuttamaan, hyvä jos kys ihmistä edes näkee kerta viikkoon
Ei terveiset, ajatusten purkua vain ☹️
Vähän eri meininki kuin viikko sitten maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.
-nainen-Tiedoksi vain, että k u k a a n ei ole niin ainutkertainen, tai - laatuinen, että hänen kohdalleen kaikki pysähtyy, eikä enää muita vilkuilekkaan. Sinulla on ylimielinen käsitys omasta erinomaisuudestasi.
*sivusta*Sellaista se on kun rakastuu. Ehkä sinäkin jonain päivänä. Sivusta
En ikinä sokaistu itsestäni, olen hyvinkin realisti mitä itseeni tulee. Ymmärrän hyvin, että en saa haluamaani henkilöä, vaan tällä saattaa olla montakin rautaa tulessa samaan aikaan. En tiedä. Mitä sitten, se on elämää. Hyvä, että kaipaamallani on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain täytyy muuttua, oon välillä aivan nääntynyt.
Mitä pitäisi tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ahdistus siitä, etten näe kohta ikinä sinua enää. Taidat itse odottaa juurikin sitä?
Milloin se kohta on? Miksi ei ikinä?
Tämän vuoden puolella, välimatka ja myös tekosyyt ottaa yhteyttä loppuvat.
Minulla on myös ahdistus ja suru siitä ettemme enää kohta näe. Jos tietäisin, että olet minun kaivattuni aivan varmasti, niin pyytäisin kahville.
Olet tuonut iloa monta kertaa, mutta olenko ollut itsekäs ja tyhmä. En toivo vakavampaa.
Aurinkoa ja kaunista kevättä lukijoille.
🌷🌷🌷☀️
Anteeksi. Pahoitin mieleni. Ehkä et tarkoita tuolla mitään sen kummempaa. Poistin viestini joka ei näköjään vielä poistunut. Itku vähän puhdisti mieltä mutta olo on entistä väsyneempi. Tämän kaiken takana on se, että kaipaan sua ihan äärettömän paljon ja haluaisin muutosta elämääni. Ja mun elämä ei ole kulkenut niitä kaikkein helpoimpia polkuja. Kuulet toivottavasti joskus koko tarinan. Haluaisin sut lähelleni. Nyt riittää tämä purkaus tältä päivältä. Illalla sitten ehkä hyvän yön terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.
-nainen-Tiedoksi vain, että k u k a a n ei ole niin ainutkertainen, tai - laatuinen, että hänen kohdalleen kaikki pysähtyy, eikä enää muita vilkuilekkaan. Sinulla on ylimielinen käsitys omasta erinomaisuudestasi.
*sivusta*
Kiitos tiedotteestasi, ja ikävä, että tuo on kokemuksesi. Minä olen, hell yeah, erittäin ainutkertainen ja tietyt kriteerit minulla on kumppaniehdokkaille. Jos ne eivät kelpaa, menen seuraavaan. Sinulla ei minua tarvitse näissä asioissa neuvoa. T. Ihana ja ainutkertainen nainen (en tiedä miksi ei saisi olla omia standardeja. Plus sinäkin voit rakastaa itseäsi. Ehkä oma toinen kotikulttuurini on opettanut sen, että saa pitää itseään ihanana)
Ensi kerralla kun nähdään niin en ehkä pysty pitämään näppejäni erossa sinusta. Vähän ainakin lähentelen.
Mukavaa iltaa ihastuttavalle Kia-kuskille 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla kun nähdään niin en ehkä pysty pitämään näppejäni erossa sinusta. Vähän ainakin lähentelen.
😘 siitä vain!
Minulla on ollut vapaapäivä. Olen vaan selannut nettiä aamusta alkaen. Äsken siirryin sohvalta sänkyyn viltin alle. Kissaakin laiskottaa, ja se on nukkunut sylissäni koko päivän. Taidanpa ottaa pienet päiväunet minäkin.
Ollaan molemmat umpikujassa. Se tila ei voi jatkua loputtomiin.🕯️🕯️
Vierailija kirjoitti:
Tee se kulta!
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat umpikujassa. Se tila voi jatkua loputtomiin.🕯️🕯️
Sepä se 😬
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat umpikujassa. Se tila ei voi jatkua loputtomiin.🕯️🕯️
Se on meistä kahdesta kiinni, teemme asialle jotain. Minä odotan sinua mies.
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle miehelle. ❤
Kerro nyt vähän enemmän.
Sellaista se on kun rakastuu. Ehkä sinäkin jonain päivänä. Sivusta