Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5581/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakkaalle miehelle. ❤

😘

Vierailija
5582/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sinusta. Olet rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemmekö

Tehdään vaan.

Vierailija
5584/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut vapaapäivä. Olen vaan selannut nettiä aamusta alkaen. Äsken siirryin sohvalta sänkyyn viltin alle. Kissaakin laiskottaa, ja se on nukkunut sylissäni koko päivän. Taidanpa ottaa pienet päiväunet minäkin.

Muuten tasan sama, paitsi etten ole päässyt sängystä pidemmälle koko päivänä ja kissakin on nukkunut peiton alla lusikassa. Netflixiä ollaan kulutettu. Parhaita tämmöiset päivät.

Vierailija
5585/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin

Vierailija
5586/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saknar dig Tiina. Kommer du och hälsa på?

Vierailija
5587/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaus alkaa käydä työstä, se ei ehkä palvele asiaansa.

Vierailija
5588/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas olet ja kuka on sinun hän?

Vierailija
5589/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.

-nainen-

Tiedoksi vain, että k u k a a n ei ole niin ainutkertainen, tai - laatuinen, että hänen kohdalleen kaikki pysähtyy, eikä enää muita vilkuilekkaan. Sinulla on ylimielinen käsitys omasta erinomaisuudestasi.

*sivusta*

Kiitos tiedotteestasi, ja ikävä, että tuo on kokemuksesi. Minä olen, hell yeah, erittäin ainutkertainen ja tietyt kriteerit minulla on kumppaniehdokkaille. Jos ne eivät kelpaa, menen seuraavaan. Sinulla ei minua tarvitse näissä asioissa neuvoa. T. Ihana ja ainutkertainen nainen (en tiedä miksi ei saisi olla omia standardeja. Plus sinäkin voit rakastaa itseäsi. Ehkä oma toinen kotikulttuurini on opettanut sen, että saa pitää itseään ihanana)

Sinä löydät kymmenen kertaa todennäköisemmin rakkauden kuin tuo toinen. Kliseistähän se on, että ensin tulee rakastaa itseään, mutta totta. 

Vierailija
5590/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tuonut iloa monta kertaa, mutta olenko ollut itsekäs ja tyhmä. En toivo vakavampaa.

Aurinkoa ja kaunista kevättä lukijoille.

🌷🌷🌷☀️

Tarkoitus oli piristää ketjua ja siitä hyvästä 3 alapeukkua. 🥳

Vierailija
5591/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tuonut iloa monta kertaa, mutta olenko ollut itsekäs ja tyhmä. En toivo vakavampaa.

🌷🌷🌷☀️

Tarkoitus oli piristää ketjua ja siitä hyvästä 3 alapeukkua. 🥳

Kannattaa aina ilmaista, jos ei toivo vakavampaa.

Vierailija
5592/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Pahoitin mieleni. Ehkä et tarkoita tuolla mitään sen kummempaa. Poistin viestini joka ei näköjään vielä poistunut. Itku vähän puhdisti mieltä mutta olo on entistä väsyneempi. Tämän kaiken takana on se, että kaipaan sua ihan äärettömän paljon ja haluaisin muutosta elämääni. Ja mun elämä ei ole kulkenut niitä kaikkein helpoimpia polkuja. Kuulet toivottavasti joskus koko tarinan. Haluaisin sut lähelleni. Nyt riittää tämä purkaus tältä päivältä. Illalla sitten ehkä hyvän yön terveiset.

Mitä huudat täällä, etkö tajua ettei kukaan tiedä tilannettasi. Ettekö osaa puhua irl. Tolkutonta porukkaa.

Vierailija
5593/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌷🌷🌷☀️

Tuo voisi olla vaikka omalta kaivatultani, mutta voi mikä pettymys. Kun nimenomaan haluaisin sitä vakavampaa. Mieti, miten kirjoitat, ettet pahoita toisen mieltä. Tai tee sitten selväksi suoraan, ettet välitä tarpeeksi.

Vierailija
5594/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjureaktio taas. Oletko trolli vai muutenko vain teet kaiken perässä? Kirjoitat heti perään samasta asiasta että varmasti meidän kahden viestit sekoittuvat keskenään. Tää on niin sekopääpalsta ettei toista.

Vierailija
5595/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darling, tekisin puolestasi willsmithit

Kiitos ❤️ Naisen ominaisuuksille tai ulkonäölle naurava mies on PAHIN turn off. Sellainen käytös on anteeksiantamatonta.

Vierailija
5596/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistin sen lähettämäni wa-viestin, koska tajusin ettet sä minusta tykkää. Sä vaan haluat lisätä mut jollekin kyykytettyjen naisten listalle.

Ehkä tuollainen vastaamattomuus vain kertoo vastapuolen kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan ja omat tunteet menee edelle kaikessa. Teineillä voi mennä ymmärtämättömyyden piikkiin, mutta vanhemmilla pitäisi löytyä ymmärrystä sen verran että vastaa ja antaa reilusti pakit.

Olen vastannut ja pakit antanut kuukausia sitten. Heikolla hetkellä meinasin tunnustaa todellisia tunteitani, mutta tulin järkiini ennenkuin hän ehti nähdä viestin.

Vierailija
5597/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt s*ksiä aivan liikaa erään henkilön kanssa ja on tuskaista kun ei pääse sitä mitenkään purkamaan tai toteuttamaan, hyvä jos kys ihmistä edes näkee kerta viikkoon

Ei terveiset, ajatusten purkua vain ☹️

Se on vaan kevät, mikä saa naisen noin halukkaaksi.

Vierailija
5598/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt s*ksiä aivan liikaa erään henkilön kanssa ja on tuskaista kun ei pääse sitä mitenkään purkamaan tai toteuttamaan, hyvä jos kys ihmistä edes näkee kerta viikkoon

Ei terveiset, ajatusten purkua vain ☹️

Se on vaan kevät, mikä saa naisen noin halukkaaksi.

Eiku se on mies. Ainakin toivon niin. Sivusta

Vierailija
5599/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistin sen lähettämäni wa-viestin, koska tajusin ettet sä minusta tykkää. Sä vaan haluat lisätä mut jollekin kyykytettyjen naisten listalle.

Ehkä tuollainen vastaamattomuus vain kertoo vastapuolen kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan ja omat tunteet menee edelle kaikessa. Teineillä voi mennä ymmärtämättömyyden piikkiin, mutta vanhemmilla pitäisi löytyä ymmärrystä sen verran että vastaa ja antaa reilusti pakit.

Olen vastannut ja pakit antanut kuukausia sitten. Heikolla hetkellä meinasin tunnustaa todellisia tunteitani, mutta tulin järkiini ennenkuin hän ehti nähdä viestin.

Jaahas. Vai hän onkin sun kyykytettyjen listalla.

Vierailija
5600/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas olet ja kuka on sinun hän?

Anna hiukan jotain, pliish. Että tiedän, jos olet hän.

-eri

Ketju on lukittu.