Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä tässä on kun ei tiedä kenen kanssa puhuu.
Ei järjen hiventäkään.
Mutta ei ole juuri missään muussakaan
🤍🕊️🤍
Älä sitten vastaa. Se oli sitten viimeinen viesti sulle ikinä. En jaksa enää. Ja älä ihmettele miksi oon loukkaantunut enkä puhu sulle mitään
Darling, tekisin puolestasi willsmithit
Voisit antaa mulle jotakin. Uupelo sinusta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli
😄😆
Vierailija kirjoitti:
Respect 💪 sivu
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä haluun. En siis sitä, että sellaiseen olisi aihetta vaan sitä, että voisi luottaa toisen tekevän niin tarpeen tullen.
Tuoksun muuten hyvälle päästä varpaisiin. Olet ehkä huomannut sen?
Mä aina jotenkin kuvittelen, että just ne miehet, joilla ilmeisesti on jotain tunteita mua kohtaan, eivät vain pidä musta jostain syystä. Se käytös on nimittäin juuri samanlaista, kontaktin välttelyä ja vetäytymistä, huomiotta jättämistä, puhellaan kaikille muille porukoissa. Ihan oikeasti siis kuvittelen, että nämä miehet inhoavat minua ja hyvästä syystä, mutta sitten myöhemmin paljastuukin muuta.
Mikään ihme varmaan, että en ole hyvä ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksun muuten hyvälle päästä varpaisiin. Olet ehkä huomannut sen?
Haistelitko tosiaan varpaat myös. Harmi kun en taivu enää siihen asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mulle ihana jotain
Ois hana mennä sun kans nyt päikkäreille. Kääriytyä saman peiton alle lusikkaan.
~ oikeesti olen huippuväsynyt ja on käytävä ottaa pienet kauneusunet.Harva hana taipuu lusikaksi. Tirsk. Tsorpas.
Sivusta tulit
Näppäimistön sivulta kommentoit vieraisiin pöytiin.
Sinäkin tulit sivusta. Onko pakko sotkea kaikki!!!!! Pitäkää sitten viestini
Anteeksi, luiskahti ihan tahattomasti omalta näppikseltä toi kommentti hanasta ja lusikasta. Pakko myöntää, että Dingo-fanina nauroin myös tuolle toiselle Sivulalle, joka kommentoi aika osuvasti 🤣 T: Tirsk, joka on vähän väsynyt
Jk. Jatka ihmeessä ap., ajatus iltapäivänokosista oli kerrassaan houkutteleva (muttei sun kanssa, kun oot kumminkin nainen. Me like men only).
Et mies tajua sitä että oon romahduksen partaalla. Ja sun vastaamattomuus tekee sen että mä en kestä enää. Oon vähällä nakata hanskat tiskiin kaikelta osin. En jaksa enää kohta nousta sängystä ylös. Sitäkö sä haluat. Kysyin normaalia asiaa ja et vastannut mitään. Miksi ihmeessä käyttäydyt noin? Kyllä normi käytöstapohin kuuluu vastata jos jollakin on asiaa. Mä en jaksa enää tätä. Olen liian kauan yrittänyt selvitä kaikesta paskasta yksin. En kerro tässä tarkemmin mistä paskasta on kyse. Ja sitten sä vielä käyttäydyt mulle noin niin alkaa mennä yli sietokyvyn.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kysyit?
Ei sillä ole väliä. Eikä millään ole enää mitään väliä. Oon loppu
Vierailija kirjoitti:
On väliä.
Ei siltä näytä. Olen varmaan kuvitellut kaiken meidän välillä olevan. Niin se täytyy olla.
En jaksa tätä menoa täällä välillä
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että en ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka ”antavat kaikille” tai antavat kaikille signaaleja. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Next.
-nainen-
Tiedoksi vain, että k u k a a n ei ole niin ainutkertainen, tai - laatuinen, että hänen kohdalleen kaikki pysähtyy, eikä enää muita vilkuilekkaan. Sinulla on ylimielinen käsitys omasta erinomaisuudestasi.
*sivusta*
Sinäkin tulit sivusta. Onko pakko sotkea kaikki!!!!! Pitäkää sitten viestini