Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5501/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visa mig din kärlek, visa!

Det ska jag göra, min vän♥️

Vierailija
5502/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ihan todellinen suhde eikä virtuaalitutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nuoret ei halua tavata konkreettisesti, somessa tapahtuu kaikki. Ollaan suhteessa vaikkei olla koskaan nähty.

Vierailija
5504/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä voi sanoa, että olisin aamuisin kauneimmillani. Onneksi et pääse näkemään minua.

Voisin pitää silmät kiinni aamuseksin aikana.

Aa, sä et juo kauniimmaksi? 😂

Vierailija
5505/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛💛💛💛

Vierailija
5506/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa ja tulee huono olo, jos lukee AV:ta.

Tää palsta onkin varsinainen mt-ongelmalinko. Ellei ole mt-ongelmaa jos ennestään, täällä äkkiä tulee.

Tuskin av:lla käy ketään tervettä vakituiseen.

LOL, täytynee mennä hakemaan se MT-DG.

Vierailija
5507/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattelen sut kotiin ja siinä kävellessä jutellaan kahdestaan.

Vierailija
5508/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit varmaan kandee toimia irl

Vierailija
5509/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt pitkään samaa kaipaa? Elämässä pitää olla vaihtelua ja säpinää. Itse kirjoitan täällä kolmelle naiselle. Entisiä ihastuksia on kaksi ja heillekin vielä joskus laitan viestejä. Vain yksi heistä on tunnistanut minut.

Mulla ei ole enkä kaipaa vaihtelua tai säpinää, mutta kirjoitan kyllä kahdelle eri henkilölle. Sille, joka on täysin mahdoton jokaisella tavalla, ja sille, jonka kanssa pyrin oikeasti lähentymään.

Anonyymi nettikirjoittelu on yks tyhjän kanssa, ei mitään merkitystä minkään oikean kannalta. Miksipä siis en kirjoittelisi, jos kerran mieleni tekee.

Lopettaisin tänne kirjoittelun heti, jos saisin tieyää kaivatun kirjoittelevan täällä myös jollekin toiselle. Paradoksaalista kyllä, tässä on suhteessa häneen minulle jotain hyvin henkilökohtaista. Kuulostaa sekopäiseltä, tiedän, mutta niin se on. Sivusta.

Eli teidän juttu on täysin mahdoton, mutta hän ei mielestäsi saisi käsitellä suruaan teidän jutun tapahtumatta jäämisestä/jutun loppumisesta eikä saisi tulla onnelliseksi jonkun toisen kanssa?

Ensinnäkään en sanoisi näin, jos ajattelisin meidän juttumme olevan mahdoton. Toisekseen hän voi toki käsitellä mitä haluaa missä haluaa mutta jos hän kirjoittelisi tässä samalla palstalla, jossa tietää minun olevan, myös jollekin toiselle, se olisi mielestäni mautonta. Silti hän voisi sen tehdä, minä otin vain kantaa siihen, että lopettaisin itse hänelle kirjoittamisen täällä välittömästi.

Vierailija
5510/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit varmaan kandee toimia irl

Näin teen.

Vierailija
5511/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mulle ihana jotain

Vierailija
5512/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt pitkään samaa kaipaa? Elämässä pitää olla vaihtelua ja säpinää. Itse kirjoitan täällä kolmelle naiselle. Entisiä ihastuksia on kaksi ja heillekin vielä joskus laitan viestejä. Vain yksi heistä on tunnistanut minut.

Mulla ei ole enkä kaipaa vaihtelua tai säpinää, mutta kirjoitan kyllä kahdelle eri henkilölle. Sille, joka on täysin mahdoton jokaisella tavalla, ja sille, jonka kanssa pyrin oikeasti lähentymään.

Anonyymi nettikirjoittelu on yks tyhjän kanssa, ei mitään merkitystä minkään oikean kannalta. Miksipä siis en kirjoittelisi, jos kerran mieleni tekee.

Lopettaisin tänne kirjoittelun heti, jos saisin tieyää kaivatun kirjoittelevan täällä myös jollekin toiselle. Paradoksaalista kyllä, tässä on suhteessa häneen minulle jotain hyvin henkilökohtaista. Kuulostaa sekopäiseltä, tiedän, mutta niin se on. Sivusta.

Eli teidän juttu on täysin mahdoton, mutta hän ei mielestäsi saisi käsitellä suruaan teidän jutun tapahtumatta jäämisestä/jutun loppumisesta eikä saisi tulla onnelliseksi jonkun toisen kanssa?

Ensinnäkään en sanoisi näin, jos ajattelisin meidän juttumme olevan mahdoton. Toisekseen hän voi toki käsitellä mitä haluaa missä haluaa mutta jos hän kirjoittelisi tässä samalla palstalla, jossa tietää minun olevan, myös jollekin toiselle, se olisi mielestäni mautonta. Silti hän voisi sen tehdä, minä otin vain kantaa siihen, että lopettaisin itse hänelle kirjoittamisen täällä välittömästi.

Tilanteita on erilaisia. Harvan kaivattu täällä käy ja vielä harvemman kaivattu tietää kaipaajansa käyvän täällä. Ja vielä siitäkin harvemman kaivattu varmaan muista ihastuksistaan kirjoittelisi yhden tiedetyn kaipaajan silmien alla... että siinä mielessä vähän höhlä skenaario edes miettiä

Vierailija
5513/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano mulle ihana jotain

Jotain.

En kyllä tiedä miksi 🤔

Vierailija
5514/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä oli ensimmäiset sanat kaivattusi kanssa?

En tosiaan muista. Siitä on niin kauan. Ensimmäisen puhelun sanat muistan.

Mitä ne koskivat?

Miten niin?

No jos olin vaikka mä kyseessä, tietenni😃

Vierailija
5515/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että matkaa on vain 600 metriä, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Vierailija
5516/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano mulle ihana jotain

Ois hana mennä sun kans nyt päikkäreille. Kääriytyä saman peiton alle lusikkaan.

~ oikeesti olen huippuväsynyt ja on käytävä ottaa pienet kauneusunet.

Vierailija
5517/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että matkaa on vain 600 metriä, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Ei hittolainen, minnepäin tästä?

Hmm…ollaanko sanailtu viime kesänä mun kotikadullain tontin rajoista 😅😅

Vierailija
5518/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Vierailija
5519/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä urheilu siinä auttaa

No johonkin ne paineet on purettava. Hitto soikoon. Ja juu. Juuri nyt kiristää pinnaa erityisesti saamattomuus.

Vierailija
5520/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran perinteinen, että haluan tavata hänet ihan livenä, jutella myös puhelimessa ja viesteillä muttei anonyyminä. Monelle muulle voi sopia anomyymiys.

Ketju on lukittu.