Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
- yks välttelijä sivusta.
Toivottavasti kukaan ei tyhmyyksissään yleistä tätä. Eikun aivan varmasti tiedän, että löytyy henkilö joka yleistää. Olenhan niin ujo ja arka niin en muka sen takia lämpene eräälle. Kyllä se omalla kohdallani johtuu siitä, ettei sitä kiinnostusta ole pätkän vertaa ja jatkuvalla tuputtamisella tehnyt sen, että hän ahdistaa ja kuvottaa minua.
Välttelyä voi olla monesta syystä, toivottavasti kukaan tyhmyyksissään ei yleistä sinunkaan tapauksestasi mitään. Itse olen vältellyt muun muassa siksi, etten ole halunnut antaa vääriä signaaleja ja ruokkia toisen tunteita mahdottomassa tilanteessa, vaikka siis tunteita on itselläkin ollut.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
Toivottavasti kukaan ei tyhmyyksissään yleistä tätä. Eikun aivan varmasti tiedän, että löytyy henkilö joka yleistää. Olenhan niin ujo ja arka niin en muka sen takia lämpene eräälle. Kyllä se omalla kohdallani johtuu siitä, ettei sitä kiinnostusta ole pätkän vertaa ja jatkuvalla tuputtamisella tehnyt sen, että hän ahdistaa ja kuvottaa minua.
Eikö saa olla sitä mieltä, että kaikki välttelijät ei ole ujoja kiinnostuneita. Olen itse ujo ja kyllä koen todella ahdistavaksi jatkuvan yrityksen ihmisiltä, joille olen mielestäni selkeästi ilmaissut ettei kiinnosta. Kyllä minua ahdistaa, kun joku ilmestyy eteen jatkuvasti vuosikausien ajan. Ei se sillä tilannettaan parenne vaan pahentaa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
Viestisi on kuvottava. Silti on kova tarve päivystää palstalla
Niin, kaipaan, mutta en tällaista henkilöä.
Niin negatiivinen ilmapiiri taas, että pakenen luontoon😄kahvei keittämään sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
Huomenta.
Yritän muistaa olla neutraalin asiallinen ja vähitellen häipyä maisemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
Välttelyä voi olla monesta syystä, toivottavasti kukaan tyhmyyksissään ei yleistä sinunkaan tapauksestasi mitään. Itse olen vältellyt muun muassa siksi, etten ole halunnut antaa vääriä signaaleja ja ruokkia toisen tunteita mahdottomassa tilanteessa, vaikka siis tunteita on itselläkin ollut.
Sivusta
Minunkaan kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu yleistettäväksi. Omaan korvaan vain kalskahti tuo lause, josta itselleni on ikäviä kokemuksia. Itse aloin saamaan psyykkistä oireilua sen ahdistelun seurauksena. Ei siis kyse mistään pienestä omalla kohdallani. Ja ei ei mennyt perille.
Mikähän näiden trollien päässä viiraa, kun pitää jatkuvasti suoltaa negaa. Luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
SivustaMinunkaan kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu yleistettäväksi. Omaan korvaan vain kalskahti tuo lause, josta itselleni on ikäviä kokemuksia. Itse aloin saamaan psyykkistä oireilua sen ahdistelun seurauksena. Ei siis kyse mistään pienestä omalla kohdallani. Ja ei ei mennyt perille.
Joo, varmasti aloittaja ei tarkoittanut tällaista tilannetta eikä kukaan siitä myöskään halua yleistää. Huoli pois.
Hyvää työviikkoa kaivatulle. Olet ajatuksissani. Ilman tunnisteita tällä kertaa, kerron joskus miksi ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole tätä lukemassa.
🧐🐰
Niinpä. 🤭 - sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
En mene sun ankeiden viestiesi lankaan katkera trolli. Aina vaanit jossain nurkalla kun olen heikoimmillani. Onneksi ei tarvi olla tuollaisten lähelläkään. Kaivattuni on fiksu mies ja ei vaivautuisi uhraamaan kallista aikaansa palstalle jos hänellä ei kiinnostaisi.
Nää palstat on yhtä lyttäämistä ja haukkumista nykyisellään. Tympeää ja tylsää.
Aivan parasta, että kohta on tilaisuus nähdä kaivattuni ja sen jälkeen pidän huolen, että nähdään vastakin. Jätän kaikki palstat lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aivan parasta, että kohta on tilaisuus nähdä kaivattuni ja sen jälkeen pidän huolen, että nähdään vastakin. Jätän kaikki palstat lopullisesti.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyykö kaivattusi kuin kakara välillä?
Entinen kaivattu. Eikä vain välillä vaan usein.
Kommentoit täällä entisen kaivattusi elämää?
Kirjoitatko yhtä ahkerasti myös uusille kaivatuille?
Aiempi ketju on muuten taas luettavissa. Lukittu toki, mutta olemassa. Ihan vaan tiedoksi että jos joku haluaa sitä lueskella.
Onpa taas nuivaa ja riitaa haastavaa porukkaa heti aamusta. Ei tätä enää kannata avatakaan, kaikki mukavat tyypit on häipyneet.
Vierailija kirjoitti:
Aiempi ketju on muuten taas luettavissa. Lukittu toki, mutta olemassa. Ihan vaan tiedoksi että jos joku haluaa sitä lueskella.
Siinä sitä onkin lueskeltavaa lähes 90 000 viestiä.
Eihän sellaista poisteta, joka on tarkemman tutkinnan alla 😁😶😏😘
🤥