Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5361/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessäni olen pyytänyt anteeksi joka ilta

Anteeksi voin antaa mutta unohda en koskaan.

Vierailija
5362/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä hiljaisuus *

Vierailija
5364/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole muuta elämää kuin ketjut ja palstat ja randomien kanssa tappelu? Herätkää haloo!

Tietysti on. Vaikka kuinka paljon.

Kyllä sitä silti välillä haikailee menneisiin fiiliksiin ja etsii vanhoja kirjoituksiaan, eikä se mihinkään elämättömyyteen mitenkään liity. Nostalgia on inhimillistä.

Vierailija
5365/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt pitkään samaa kaipaa? Elämässä pitää olla vaihtelua ja säpinää. Itse kirjoitan täällä kolmelle naiselle. Entisiä ihastuksia on kaksi ja heillekin vielä joskus laitan viestejä. Vain yksi heistä on tunnistanut minut.

Mulla ei ole enkä kaipaa vaihtelua tai säpinää, mutta kirjoitan kyllä kahdelle eri henkilölle. Sille, joka on täysin mahdoton jokaisella tavalla, ja sille, jonka kanssa pyrin oikeasti lähentymään.

Anonyymi nettikirjoittelu on yks tyhjän kanssa, ei mitään merkitystä minkään oikean kannalta. Miksipä siis en kirjoittelisi, jos kerran mieleni tekee.

Lopettaisin tänne kirjoittelun heti, jos saisin tieyää kaivatun kirjoittelevan täällä myös jollekin toiselle. Paradoksaalista kyllä, tässä on suhteessa häneen minulle jotain hyvin henkilökohtaista. Kuulostaa sekopäiseltä, tiedän, mutta niin se on. Sivusta.

Jännä. Minun puolestani saa kirjoitella nettiin ajatuksiaan mistä ja kenestä tahansa, kunhan ei tee sitä tunnistettavasti. Ajatusten purkua vartenhan nämä palstat on.

Vierailija
5366/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt pitkään samaa kaipaa? Elämässä pitää olla vaihtelua ja säpinää. Itse kirjoitan täällä kolmelle naiselle. Entisiä ihastuksia on kaksi ja heillekin vielä joskus laitan viestejä. Vain yksi heistä on tunnistanut minut.

Mulla ei ole enkä kaipaa vaihtelua tai säpinää, mutta kirjoitan kyllä kahdelle eri henkilölle. Sille, joka on täysin mahdoton jokaisella tavalla, ja sille, jonka kanssa pyrin oikeasti lähentymään.

Anonyymi nettikirjoittelu on yks tyhjän kanssa, ei mitään merkitystä minkään oikean kannalta. Miksipä siis en kirjoittelisi, jos kerran mieleni tekee.

Lopettaisin tänne kirjoittelun heti, jos saisin tieyää kaivatun kirjoittelevan täällä myös jollekin toiselle. Paradoksaalista kyllä, tässä on suhteessa häneen minulle jotain hyvin henkilökohtaista. Kuulostaa sekopäiseltä, tiedän, mutta niin se on. Sivusta.

Eli teidän juttu on täysin mahdoton, mutta hän ei mielestäsi saisi käsitellä suruaan teidän jutun tapahtumatta jäämisestä/jutun loppumisesta eikä saisi tulla onnelliseksi jonkun toisen kanssa?

Oletko ap vai sivusta? T. Toisena kirjoittanut

Vierailija
5367/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have a great week, Sweetheart! You know very well I kind of love you, but I can’t and won’t show it to you. Just don’t worry about anything.

Vierailija
5368/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Minun puolestani saa kirjoitella nettiin ajatuksiaan mistä ja kenestä tahansa, kunhan ei tee sitä tunnistettavasti. Ajatusten purkua vartenhan nämä palstat on.

Kyllä nämä on myös ystävyyssuhteiden purkua varten. Terkut ketjusta "lähetä terveisesi ihmiselle jota vihaat", josta tunnistin itseni ja sen kirjoittajan. Kyllä kirjoittajan tunnistaa hyvin pienestä, jos kirjoitus sisältää tapahtumia ja asioita. Nimikirjaimilla ei niin väliä, tai paikkakunnalla tms. Jos joskus kohdataan niin kohtaaminen on sen mukaista ja hän sen kyllä nykyään tietää. Ei uskonut minun tunnistavan, tai varmaan edes kyseiseen ketjuun osuvan. Sivusta. 

5369/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivää mies💜vietetään tää päivä yhdessä, jookos?

Valitettavasti joudun pyytämään sinua kääntymään palataveljieni puoleen ahdingossasi. Ei sillä ettenkö haluaisi vaan koska töissä menee tämän aamu tahi päivä😕

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5370/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä on myös ystävyyssuhteiden purkua varten. Terkut ketjusta "lähetä terveisesi ihmiselle jota vihaat", josta tunnistin itseni ja sen kirjoittajan. Kyllä kirjoittajan tunnistaa hyvin pienestä, jos kirjoitus sisältää tapahtumia ja asioita. Nimikirjaimilla ei niin väliä, tai paikkakunnalla tms. Jos joskus kohdataan niin kohtaaminen on sen mukaista ja hän sen kyllä nykyään tietää. Ei uskonut minun tunnistavan, tai varmaan edes kyseiseen ketjuun osuvan. Sivusta. 

Jaa. No ehkä vähän aiheen vierestä tuo. Ei ole syytä haukkua täällä ketään. Emme ole sellaisia ihmisiä.

Vierailija
5371/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erikoisia. Minua on kohdeltu hyvin monin tavoin elämäni aikana, jopa graavin huonosti joidenkin osalta.

En silti koskaan ole vihannut ketään tai kokenut tarvetta ilkeillä. Osaan toki kertoa hyvinkin suoraan jostain mitä väärää on tehty tai oman mielipiteeni, mutta semmoinen turha tylytys on minusta vain merkki omista tosi syvistä haavoista.

Saman ajattelun vuoksi yleensä tavallaan saan kiinni niiden pahantekijöiden sisäisistä motiiveista ja pakotteista, niin voin ymmärtää. En hyväksyä, mutta ymmärtää.

Kivaa päivää kaikille ☀️

Vierailija
5372/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tänä aamuna etten tiedä millainen olen!

Siis miltä vaikutan, tietysti tiedän oman kokemukseni nahkojeni sisältä vaan en ulkoa.

Ihastuessa ja uusiin ihmisiin tutustuessa oleellista.

Mä tiedän ja se vaikutelma on niin huono, että estää saamasta parisuhdetta.

Oho, millainen vaikutelma sinusta sitten tulee, jos se jopa estää kokonaan saamatta parisuhdetta?

Vierailija
5373/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥺

Väsyttää ja paha mieli

Vierailija
5374/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥺

Väsyttää ja paha mieli

Mulla toi eka. Kellojen kääntely tähän suuntaan ei oikein nappaa. 

Vierailija
5375/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää kaksi viikkoa odotusta.

Vierailija
5376/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten virvotaan 😮😮

Vierailija
5377/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä hiljaisuus *

🙄😶😑🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌤🌞

Vierailija
5378/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten virvotaan 😮😮

Virpomisesta viis, tapaan kaivatun sitä ennen.

Vierailija
5379/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes jatkat taas palstailua

Vierailija
5380/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: