Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et enää kirjoita minulle (muualla)?
Mitäpä luulet? Oliko se mielestäsi vastavuoroista?
Vierailija kirjoitti:
Kakka! Olet ahdistava. Lopeta se ulostautuminen. Aiheuttaa peräpukamia. Ne ovat päänvaiva perävaivojen lisäksi.
Minä taas toivoisin, että omani ulostautuisi edes joskus. Ei auta mikään apteekin litku.
Kaipaan sinua niin paljon valonsäteeni. Mietin kuinka ihana olet ja sitä kuinka ansaitsit kaikkea hyvää. Olet sellainen ihminen joka tuo paljon valoa muiden elämään. Samalla teet toisten puolesta paljon. Hyvää yötä tärkeä.
Mikähän idea sulla on aina vaan nostaa itsesi esiin. Olisit voinut saada mut, mutta sulle oli tärkeämpää ettei sun puolisosi saa tietää jos ollaan tekemisissä ja siten laitoit teidän suhteenne yli tarpeesi selvittää asiat mun kanssani. Mulle se näyttäytyi kaiken keskellä sellaisena, että jos jäisit kiinni esittäisit kuin olisit viaton uhri ja olisin saanut yksin vihat niskaani. Kukaan ei olis puolustanut mua. Olis mua kohtaan reilua, että annat vaan reilusti olla ja lopetat tuon tarkistelun. En tee anonyymeillä tunteiden osoituksilla mitään. Tarvin oikean ihmisen rinnalle.
"Kesäajan" ensimmäisen illan päättyissä tunnistettava hyvän yön toivotus ihmekaunottarelle miulta mieheltä kitujunttilasta 30km päästä halein suukoin. Kauniita unia. Huomiseen.
Mulla on huono ja etova olo. Itku meinaa tulla. Miten en koskaan muista tätä. Tietäisitpä miten tuo huomiotta jättäminen satuttaa mua. Ehkä taas muistan pitkäksi aikaa etten yritä.
Vierailija kirjoitti:
Katseista puheen ollen, muistan sen hetken, kun näin sut siinä suoraan mun edessä ja luotiin katseet toisiimme. Siitä hetkestä saakka oon ajatellut sua taukoamatta.
Minäkin muistan tällaisen hetken. Itsellä vain kesti tovi, että tajusin, mitä siinä oikein tapahtui. En siis ajatellut pitkään aikaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies minussa tykkäät?
Ei välttelijässä ole paljoa tykättävää.
Vapaapäivää mies💜vietetään tää päivä yhdessä, jookos?
Välttelijä on itse ujo.
- yks välttelijä sivusta.
Harmaata maanantaita kaipailijoille🤍☁️
Sinä saat taas mun❤️Heti aamusta🌪
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
Parempaa maanantaita teille kanssasisarille
Vierailija kirjoitti:
Välttelijä on itse ujo.
- yks välttelijä sivusta.
Toivottavasti kukaan ei tyhmyyksissään yleistä tätä. Eikun aivan varmasti tiedän, että löytyy henkilö joka yleistää. Olenhan niin ujo ja arka niin en muka sen takia lämpene eräälle. Kyllä se omalla kohdallani johtuu siitä, ettei sitä kiinnostusta ole pätkän vertaa ja jatkuvalla tuputtamisella tehnyt sen, että hän ahdistaa ja kuvottaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vapaapäivää mies💜vietetään tää päivä yhdessä, jookos?
Sopii 😮 Laitahan jo viestiä!
En tiedä oliko vai ei teistä kummallekaan 🤔
Vanhalta tutulta keijuntakiaiselta kumminkin pitkästä aikaa.