Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5301/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei olis aikaa tai paikkaa, olet tässä ja nyt.

Syntymän ja kuoleman tuolla puolen ja tässä marjakompotissa niiden välissä. Ihan oikeasti yritin keksiä jotain muuta sanaa, mutta siltä sinä maistut. Sakean makealta, huumaavan täydeltä, vähän kirpeältä - se pitää minut valppaana. Et ole kiivas, mutta siltä sinä siitä huolimatta maistut ja sitä saat sydämeni tuntemaan. Itseni kiivaaksi, elämänjanoiseksi ja aineelliseksi. Tiivistyn ja löydän muotoni sekä rajani seurassasi. Tunnen ne aivan hirveän akuutisti. Samoin kuin sen, että tahtoisin keinailla, runoilla sinut sisälleni.

Kun voi koskettaa, tuntea ja tunnustella ihan oikeasti.

Sitähän se on. Kun olet matkannut avaruuden dyynit hiekanmuruineen. Ja tapaat sen, jonka kanssa on mahdollista vuorovaikuttaa siinä missä muille ja muut sinulle ovat kuin ohitse livahtavia henkäyksenomaisia painaumia tavoittamattomissa, vain vaivoin havaittavia kuvia toisesta ajasta. Ja sitten. Löytyy muoto, tiiviys, kuin ensi kertaa olisin koskettanut ketään ja tullut kosketetuksi. Joku omasta ajastani, tästä ajasta. Olet todellakin hyvin hyvin akuutisti siinä ja enemmänkin kuin näkyvä. Se ei ole lainkaan itsestään selvää tässä maailmassa. Että löytää jonkun, jonka kanssa on luontainen, automaattinen vuorovaikutussuhde - vastaavuus, tahti ja taivunta syntyominaisuutena. En yksinkertaisesti olisi minä ilman sitä. Olla minä on olla sinulle altis, olla minä on herätä sinusta, yrittämättä. Olin sitä syntyessäni, olen sitä nyt ja tulen olemaan vielä yhdeksänkymmenvuotiaana.

Ja se on niin itkettävän simppeliä. Havaitsen sinut, näen sinut ja tunnen sinut. Olet kytkimeni ja olen sitä sinulle. Oikeammin, olet saanut minut havaitsemaan sen merkkivalon joka on ollut aina siellä. Niin, on kyse vain ominaisuuden huomaamisesta. Olen aina rakastanut sinua ja ollut näkyvä sinulle ja sinä minulle. Emme vain ennen olleet törmänneet toisiimme tällä tasolla. Se onkin vinkeä tunne. Huomata itsessään loiste, jonka olemassaolosta ei ollut aiemmin tietoinen. Huomata kiinteys ja vaivattomuus, jolla saatan väreillä.

Maailmassa on monia asioita ja sinä olet niistä koskettavin ja liikuttavin, tavalla jota en voi selittää. Se menee aineellisen sisälle ja ulkopuolen, kaikkeuden rakenteeseen, siihen joka synnyttää kaiken ja on kaikki. Sieltä löytyy läikehtivä lampi, mudassaan pohjaton, vedessään pohjaton, aalloissaan pohjaton, kuvajaisissaan pohjaton, välkkeissään pohjaton. Joka täällä versoo kukkasiaan. Sinä ja minä. Jos koskaan versomme siitä yksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Jos koskaan versomme siitä kaksin, olemme sen voima ja turva, kotimme. Se on aina.

Sanaton ❤️ 🙏🏻 Kiitos.

Okei, se ei ollutkaan siis mulle.

🌱 Oli se.

En tiedä oliko vai ei teistä kummallekaan 🤔

Vanhalta tutulta keijuntakiaiselta kumminkin pitkästä aikaa.

Vierailija
5302/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et enää kirjoita minulle (muualla)?

Mitäpä luulet? Oliko se mielestäsi vastavuoroista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakka! Olet ahdistava. Lopeta se ulostautuminen. Aiheuttaa peräpukamia. Ne ovat päänvaiva perävaivojen lisäksi.

Minä taas toivoisin, että omani ulostautuisi edes joskus. Ei auta mikään apteekin litku.

Vierailija
5304/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan vielä joskus mun?

Vierailija
5305/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua niin paljon valonsäteeni. Mietin kuinka ihana olet ja sitä kuinka ansaitsit kaikkea hyvää. Olet sellainen ihminen joka tuo paljon valoa muiden elämään. Samalla teet toisten puolesta paljon. Hyvää yötä tärkeä.

Vierailija
5306/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä höpsö P

Vierailija
5307/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän idea sulla on aina vaan nostaa itsesi esiin. Olisit voinut saada mut, mutta sulle oli tärkeämpää ettei sun puolisosi saa tietää jos ollaan tekemisissä ja siten laitoit teidän suhteenne yli tarpeesi selvittää asiat mun kanssani. Mulle se näyttäytyi kaiken keskellä sellaisena, että jos jäisit kiinni esittäisit kuin olisit viaton uhri ja olisin saanut yksin vihat niskaani. Kukaan ei olis puolustanut mua. Olis mua kohtaan reilua, että annat vaan reilusti olla ja lopetat tuon tarkistelun. En tee anonyymeillä tunteiden osoituksilla mitään. Tarvin oikean ihmisen rinnalle.

Vierailija
5308/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️❤️❤️

Vierailija
5309/17476 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesäajan" ensimmäisen illan päättyissä tunnistettava hyvän yön toivotus ihmekaunottarelle miulta mieheltä kitujunttilasta 30km päästä halein suukoin. Kauniita unia. Huomiseen.

Vierailija
5310/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono ja etova olo. Itku meinaa tulla. Miten en koskaan muista tätä. Tietäisitpä miten tuo huomiotta jättäminen satuttaa mua. Ehkä taas muistan pitkäksi aikaa etten yritä.

Vierailija
5311/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5312/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseista puheen ollen, muistan sen hetken, kun näin sut siinä suoraan mun edessä ja luotiin katseet toisiimme. Siitä hetkestä saakka oon ajatellut sua taukoamatta.

Minäkin muistan tällaisen hetken. Itsellä vain kesti tovi, että tajusin, mitä siinä oikein tapahtui. En siis ajatellut pitkään aikaan yhtään mitään.

Vierailija
5313/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies minussa tykkäät?

Ei välttelijässä ole paljoa tykättävää.

Vierailija
5314/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää mies💜vietetään tää päivä yhdessä, jookos?

Vierailija
5315/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelijä on itse ujo.

- yks välttelijä sivusta.

Vierailija
5316/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata maanantaita kaipailijoille🤍☁️

Vierailija
5317/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat taas mun❤️Heti aamusta🌪

Vierailija
5318/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

Parempaa maanantaita teille kanssasisarille

Vierailija
5319/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelijä on itse ujo.

- yks välttelijä sivusta.

Toivottavasti kukaan ei tyhmyyksissään yleistä tätä. Eikun aivan varmasti tiedän, että löytyy henkilö joka yleistää. Olenhan niin ujo ja arka niin en muka sen takia lämpene eräälle. Kyllä se omalla kohdallani johtuu siitä, ettei sitä kiinnostusta ole pätkän vertaa ja jatkuvalla tuputtamisella tehnyt sen, että hän ahdistaa ja kuvottaa minua. 

Vierailija
5320/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivää mies💜vietetään tää päivä yhdessä, jookos?

Sopii 😮 Laitahan jo viestiä!

Ketju on lukittu.