Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5341/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempi ketju on muuten taas luettavissa. Lukittu toki, mutta olemassa. Ihan vaan tiedoksi että jos joku haluaa sitä lueskella.

Siinä sitä onkin lueskeltavaa lähes 90 000 viestiä. 

Muistatpa sinä tarkkaan, taisit lukea sitä jopa intensiivisemmin kuin minä

Vierailija
5342/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin saa surutta poistaa tai lukita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista poisteta, joka on tarkemman tutkinnan alla 😁😶😏😘

Poistettiin se aluksi. Nyt vain on palautettu. Välillä käy niin

Vierailija
5344/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt pitkään samaa kaipaa? Elämässä pitää olla vaihtelua ja säpinää. Itse kirjoitan täällä kolmelle naiselle. Entisiä ihastuksia on kaksi ja heillekin vielä joskus laitan viestejä. Vain yksi heistä on tunnistanut minut.

Vierailija
5345/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän idea sulla on aina vaan nostaa itsesi esiin. Olisit voinut saada mut, mutta sulle oli tärkeämpää ettei sun puolisosi saa tietää jos ollaan tekemisissä ja siten laitoit teidän suhteenne yli tarpeesi selvittää asiat mun kanssani. Mulle se näyttäytyi kaiken keskellä sellaisena, että jos jäisit kiinni esittäisit kuin olisit viaton uhri ja olisin saanut yksin vihat niskaani. Kukaan ei olis puolustanut mua. Olis mua kohtaan reilua, että annat vaan reilusti olla ja lopetat tuon tarkistelun. En tee anonyymeillä tunteiden osoituksilla mitään. Tarvin oikean ihmisen rinnalle.

Näen asian hyvin toisella tavoin. Tälläiset asiat voi myös sanoa todellisuudessa. Jätän rauhaan.

Vierailija
5346/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt pitkään samaa kaipaa? Elämässä pitää olla vaihtelua ja säpinää. Itse kirjoitan täällä kolmelle naiselle. Entisiä ihastuksia on kaksi ja heillekin vielä joskus laitan viestejä. Vain yksi heistä on tunnistanut minut.

No kaipaathan se pitkään samoja jos entisillekin täällä kirjoittelet?

Vierailija
5347/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos alkaisit elää livenä eikä mielikuvituksessa

Vierailija
5348/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempi ketju on muuten taas luettavissa. Lukittu toki, mutta olemassa. Ihan vaan tiedoksi että jos joku haluaa sitä lueskella.

Siinä sitä onkin lueskeltavaa lähes 90 000 viestiä. 

Muistatpa sinä tarkkaan, taisit lukea sitä jopa intensiivisemmin kuin minä

Muistan siitä kun vilkaisin sulkeutunutta ja näytti jotain päälle 89 000 viestiä. Kävi mielessä millainen urakka olisi jos joku haluaisi lukea nuo kaikki kuukausien ajalta.

Vierailija
5349/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole enkä kaipaa vaihtelua tai säpinää, mutta kirjoitan kyllä kahdelle eri henkilölle. Sille, joka on täysin mahdoton jokaisella tavalla, ja sille, jonka kanssa pyrin oikeasti lähentymään.

Anonyymi nettikirjoittelu on yks tyhjän kanssa, ei mitään merkitystä minkään oikean kannalta. Miksipä siis en kirjoittelisi, jos kerran mieleni tekee.

Vierailija
5350/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos alkaisit elää livenä eikä mielikuvituksessa

Huono trollihan tuo, mutta tosiaan koominen ajatus, että kaipailu ja palstalle kirjoittelu olisi kenenkään mielestä ”säpinää” :D

Vierailija
5351/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista poisteta, joka on tarkemman tutkinnan alla 😁😶😏😘

Poistettiin se aluksi. Nyt vain on palautettu. Välillä käy niin

Poistettiin hetkeksi, mutta kiinnostus varmaan sen verran isoa, että jotkut pyytäneet sen palautusta juuri tuosta syystä, koska halunneet tutkia tarkemmin vanhoja juttuja.

Vierailija
5352/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan löytää ketjun jossa on viestejä marraskuulta 2020.

Vierailija
5353/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tänä aamuna etten tiedä millainen olen!

Siis miltä vaikutan, tietysti tiedän oman kokemukseni nahkojeni sisältä vaan en ulkoa.

Ihastuessa ja uusiin ihmisiin tutustuessa oleellista.

Vierailija
5354/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan löytää ketjun jossa on viestejä marraskuulta 2020.

Minäkin kaipaan sitä ketjua aikaväliltä joulukuu 2019–kevät 2021. Sitä vaan ei jostain syystä palauteta lukuun. :/

Vierailija
5355/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T🥰M

Vierailija
5356/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole muuta elämää kuin ketjut ja palstat ja randomien kanssa tappelu? Herätkää haloo!

Vierailija
5357/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miltä vaikutan, tietysti tiedän oman kokemukseni nahkojeni sisältä vaan en ulkoa.

Mä tiedän ja se vaikutelma on niin huono, että estää saamasta parisuhdetta.

Vierailija
5358/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole enkä kaipaa vaihtelua tai säpinää, mutta kirjoitan kyllä kahdelle eri henkilölle. Sille, joka on täysin mahdoton jokaisella tavalla, ja sille, jonka kanssa pyrin oikeasti lähentymään.

Anonyymi nettikirjoittelu on yks tyhjän kanssa, ei mitään merkitystä minkään oikean kannalta. Miksipä siis en kirjoittelisi, jos kerran mieleni tekee.

Lopettaisin tänne kirjoittelun heti, jos saisin tieyää kaivatun kirjoittelevan täällä myös jollekin toiselle. Paradoksaalista kyllä, tässä on suhteessa häneen minulle jotain hyvin henkilökohtaista. Kuulostaa sekopäiseltä, tiedän, mutta niin se on. Sivusta.

Vierailija
5359/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän ja se vaikutelma on niin huono, että estää saamasta parisuhdetta.

Kehittäkää sosiaalisia taitojanne jossain livepaikoissa. Täällä pskan pyörityksessä ne lähinnä huononee entisestään.

Vierailija
5360/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin tänne kirjoittelun heti, jos saisin tieyää kaivatun kirjoittelevan täällä myös jollekin toiselle. Paradoksaalista kyllä, tässä on suhteessa häneen minulle jotain hyvin henkilökohtaista. Kuulostaa sekopäiseltä, tiedän, mutta niin se on. Sivusta.

Eli teidän juttu on täysin mahdoton, mutta hän ei mielestäsi saisi käsitellä suruaan teidän jutun tapahtumatta jäämisestä/jutun loppumisesta eikä saisi tulla onnelliseksi jonkun toisen kanssa?

Ketju on lukittu.