Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä onko tää ollu joskus vuorokauden ympäri auki
Ennen trollien ja ilkimysten invaasiota kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kakka! Olet ahdistava. Lopeta se ulostautuminen. Aiheuttaa peräpukamia. Ne ovat päänvaiva perävaivojen lisäksi.
Minä niin omin tämän! T. Skeida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihastuttavalle KIA-kuskille 😚
(Naiselle)No mutta. Kerrohan lisää?
Sininen Kia
Rakas. Älä tee mulle tällaista oloa. Oletko sulle yhdentekevä? Sä oot mulle rakas. Hyvää yötä
Ja kaikista vahvin niistä on rakkaus❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä onko tää ollu joskus vuorokauden ympäri auki
Ennen trollien ja ilkimysten invaasiota kyllä
Hyvät vanhat ajat kun palsta oli 24/7 auki. Oi niitä aikoja. Trollaus ja paskapostaaminen toi muutoksen. Epätoivotun sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyykö kaivattusi kuin kakara välillä?
Entinen kaivattu. Eikä vain välillä vaan usein.
Oot varmaan kaivannut mua :D
Kauniita unia. Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Älä tee mulle tällaista oloa. Oletko sulle yhdentekevä? Sä oot mulle rakas. Hyvää yötä
*olenko
Huomenna oisin vapaa sulle❣️
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et enää kirjoita minulle (muualla)?
Oletin sun keskittyvän tähän, niitä muita on niin paljon, hajottaa. Joskus edelleen kyllä muillekin kirjotan, edelleenkin.
En minä halua niitä muita!!
Vierailija kirjoitti:
Sattuu ajatella sinua mutta ajattelen silti. Ajattelen hymyäsi, nauruasi. Sitä tiettyä katsettasi, kun katsot jotain mitä oikein haluat tai mistä pidät. Sinussa on niin paljon kaunista mitä pysähdyn ihailemaan yhä uudelleen ja uudelleen ja mihin ajatukseni kohdistuvat. Eleesi, kehosi, pienet yksityiskohdat sinussa. Enkä puhu nyt pelkästään ulkonäöstä vaan myös persoonastasi ja sielunmaisemastasi. Olet läpikotaisin kiehtova ja sinusta haluaisin tutkia joka sopukan, löytää uusia ulottuvuuksia ja päästä kohtamaan syvimmätkin tuntosi.
Ehkä joku tunnistaneekin minut, kirjoitin tänne eilenkin – toivon ettei tämä jää tavaksi sentään 😉– ja kiitän kehuista. Ja saa omia, ei ole minulta eikä kaivatultani pois. Hän kun näitä sepustuksiani ei tietääkseni luekaan.
Olisipa minulle ❤️ olet ihana
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos piirtäisin sormella sydämen autosi lumiseen ikkunaan
Jos olet V(m), niin olisipa ihana tervehdys.
Direen viestii, sit voidaan sopii salatreffit.
Kalle. Liivisi unohtui. Liivien taskuissa muille kuuluvaa omaisuutta. Kuinka kehtaat?
Odottaisin sinua vaikka maailman ääriin. Kaikki vain siksi, että pääsisin vielä syleilyysi. Vaikka maailma hiljalleen palaisi pois, vaikka mitään minustakaan ei jäljellä ois. Sinua silti näin paljon aina rakastaisin.
Miehelle.