Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Laittaisitko viestiä, niin tietäisin, että ajattelet.
xxN.->xyK.
Yhä uusia vaikutuksia saat minussa aikaan.
Kohtaamisemme vuosipäivän lähestyessä tajusin muistavani ensimmäistä kertaa elämäni aikana jonkun päivämäärän, jolla on jokin merkitys itselleni. Tuo päivä tuli ja meni, päivän kunniaksi tein jotain mikä ei aikaisemmin ole onnistunut eikä ole kuulunut asioihin, joita nautin tehdä. Tein taikinan ja paistoin lettuja. Paistaminen onnistui ja jopa nautin siitä.
Erästä toista asiaa juhlin ystävän kanssa. Sekin jotain, mihin en ole aikaisemmin taipunut. Minä juhlinnan kohteena? Ei kiitos oli aikaisemmin vastaukseni. Nyt sekin tuntui mukavalle, kutsua ystävä kylään juhlistamaan päivää.
Vaikka nuo muutokset ovat hyviä, pelko ja hämmennys ovat varsinaiset tuntemukseni. Jos tähän ikään mennessä olen ollut tietynlainen, on vaikea ymmärtää ja hyväksyä, miksi yllättäen olen jotain ihan muuta.
Palstaharhaa en ole saanut aikaan, sentäs ainakaan toistaiseksi. Vaikka toisinaan tulee viestejä, jotka voisi harhaa aiheuttaa, joku aivojeni todennnäköisyyslaskentaa harrastava osa antaa niin pienen luvun tulokseksi, ettei ajatus lähde liikoja harhailemaan.
Voisi tänäänkin paistaa taas lettuja.
Miehelle, yhdeltä eukolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu ❤
Keneltä? Oliko E ja meillä takana yhteisiä iltavuoroja?
Ei pahalla kaima, mutta nämä ovat toki minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että rakastan sinua, mutta minun on pakko keskittyä siihen mitä minulla on, ja päästää sinut rakentamaan omaa elämääsi. Olet ihana. Unohda minut. T.
T. Kuka? Kenelle?
T.-nainen, -mies vai -rolli?
Mä epäilen rölliä. Ihan tiettyä rölliä peräti. Sellaista, joka on erään T-naisen nimellä tehnyt merkillisiä aloituksia palstalle viime aikoina. Tämä kyseinen T-nainen on ilmeisesti kantona kaskessa hänen ja kaivatun välillä.
Jep. Sama epäilys. T-nainen sivusta.
Jep. Näin epäilin minäkin, että peikko paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletyt tunteet eivät näy.
Tuohon olisi hyvä pyrkiä. Mä feilasin, ja nyt ei auta kuin paeta kohdattaessa.
Jos olisit mun muru, niin se olis vain epic fail ja kaiken hyvän alku.
🤗erillinen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Ajatus susta nostaa hymyn mun huulille. Toivon, että näemme jatkossakin.
tietenkin nähään, jossei sokeiks tulla.
Ainakin ma-pe ja kesällä jokapv. Naiselle
Keskipäivän hali sinulle, rakas.
Onko haavat skumpasta kostuneet?
Huomenta! Taas jäi näkemättä unta sinusta. Silti olet rakas.
Turku on kaunis kaupunki. Kaivattu on kaunis turkulainen. Ainoa, mikä pilaa kävelyn jokirannassa on se, että joutuu tekemään sen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko viestiä, niin tietäisin, että ajattelet.
xxN.->xyK.
P.S. jos laitat tänne, niin sellaiset tunnisteet, että tiedän osuvan varmasti. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Turku on kaunis kaupunki. Kaivattu on kaunis turkulainen. Ainoa, mikä pilaa kävelyn jokirannassa on se, että joutuu tekemään sen yksin.
Olisitpa mun kaivattu, niin pääsisin jokirantaan kävelylle ihan kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletyt tunteet eivät näy.
Kunhan eivät näy ulkopuolisille, niin kaikki ok.
Oletko rakas huomannut näillä sivuilla:
- etunimesi
- toinen nimesi
- ikäsi
- ammattisi
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi
- kampauksesi
- jopa pipon väri
♥️🤍🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tosiaan tulee sanonta "ottaa rusinat pullasta", ne rusinathan on ällöttäviä pullassa. Parempi sanonta olisi "ottaa vaniljakreemit viineristä".
Englanninkielinen versio ”cherry picking” onkin paljon parempi.
”Kirsikat kakusta” on suomalainen sanonta ja yhtä huono, sillä kakun kirsikat on myös useimpien mielestä lähinnä pahoja kuten pullan rusinatkin
Eri
Ehkä vielä tulee se kevät, kun voimme yhdessä katsella niiden kirsikkapuiden kukintaa.
Vierailija kirjoitti:
- etunimesi
- toinen nimesi
- ikäsi
- ammattisi
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi
- kampauksesi
- jopa pipon väri
♥️🤍🧡
Etunimi kyllä, toinen nimi kyllä, ikä kyllä, ammatti ei (se oliskin kyllä erikoista nähdä), kaupunginosa ei, hiustenväri kyllä, kampaus ei (en tosin ole nähnyt muidenkaan), piponväri ei.
Vierailija kirjoitti:
- etunimesi
- toinen nimesi
- ikäsi
- ammattisi
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi
- kampauksesi
- jopa pipon väri
♥️🤍🧡
En ole rakkaasi, mutta olen huomannut ensimmäistä kertaa etunimeni, ikäni, kaupunkini ja hiusteni värin. Mikään näistä ei hänen kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
- etunimesi
- toinen nimesi
- ikäsi
- ammattisi
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi
- kampauksesi
- jopa pipon väri
♥️🤍🧡
Vain nimeni kerran. Alkukirjainta K näkyy useasti. T. K-nainen
Tuohon olisi hyvä pyrkiä. Mä feilasin, ja nyt ei auta kuin paeta kohdattaessa.