Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tosiaan tulee sanonta "ottaa rusinat pullasta", ne rusinathan on ällöttäviä pullassa. Parempi sanonta olisi "ottaa vaniljakreemit viineristä".
Kuoria kermat päältä ;) tarkoittaa suht samaa
Vierailija kirjoitti:
Rusina on aika kiva sanana.🤗
Rosina Rusina...
Voisi sanoa myös "nuolla kuorrutteen mokkapaloista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tosiaan tulee sanonta "ottaa rusinat pullasta", ne rusinathan on ällöttäviä pullassa. Parempi sanonta olisi "ottaa vaniljakreemit viineristä".
Englanninkielinen versio ”cherry picking” onkin paljon parempi.
Ei kaikki tykkää niistäkään.
Nukkuvat aamut ja sinä mies mielessäni. Parasta minulle. ❤
Vierailija kirjoitti:
Voisi sanoa myös "nuolla kuorrutteen mokkapaloista".
Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielinen versio ”cherry picking” onkin paljon parempi.
Ei kaikki tykkää niistäkään.
Eikä vaniljakreemistä tai mokkapaloista.
Ihmisillä on eri makuja. Joku ei tykkää rusinoista, toinen ei vaniljakreemistä ja kolmas ei mokkakuorrutteista. Eikä moni tykkää kermastakaan. Tuollaiset sanonnat ei koskaan osu kaikkiin.
Kaikista näistä herkuista puhuminen aiheutti sen, että tulit taas mieleen namuseni.
😏 🤤🤤🤤🤤
(Täysin tunnisteettomasti 😘, kun en siis ole täällä 😂😂😂😂😂)
Kiva ilma, lähtekää ulos tädit.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ilma, lähtekää ulos tädit.
Illemmalla vasta, nyt on kotitöitä.
Olette vain pullamössösukupolvien jälkeistä kakkukansaa, joka ei tiedä, että jos sata vuotta sitten sai appelsiinin joululahjaksi, se oli herkku. Sama rusinoiden kanssa. Perspektiiviä, arvon herkkusuut.
Ankea olo, ehkä kevätmasennus. Viikonloppu pian ohi. Selkä ja käsi kipeä. Ruma, vanha naama peilissä. Parempi pysyä neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Olette vain pullamössösukupolvien jälkeistä kakkukansaa, joka ei tiedä, että jos sata vuotta sitten sai appelsiinin joululahjaksi, se oli herkku. Sama rusinoiden kanssa. Perspektiiviä, arvon herkkusuut.
Pullamoso eli pullapuppu oli lapsena suurinta herkkua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että rakastan sinua, mutta minun on pakko keskittyä siihen mitä minulla on, ja päästää sinut rakentamaan omaa elämääsi. Olet ihana. Unohda minut. T.
T. Kuka? Kenelle?
T.-nainen, -mies vai -rolli?
Mä epäilen rölliä. Ihan tiettyä rölliä peräti. Sellaista, joka on erään T-naisen nimellä tehnyt merkillisiä aloituksia palstalle viime aikoina. Tämä kyseinen T-nainen on ilmeisesti kantona kaskessa hänen ja kaivatun välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että rakastan sinua, mutta minun on pakko keskittyä siihen mitä minulla on, ja päästää sinut rakentamaan omaa elämääsi. Olet ihana. Unohda minut. T.
T. Kuka? Kenelle?
T.-nainen, -mies vai -rolli?
Mä epäilen rölliä. Ihan tiettyä rölliä peräti. Sellaista, joka on erään T-naisen nimellä tehnyt merkillisiä aloituksia palstalle viime aikoina. Tämä kyseinen T-nainen on ilmeisesti kantona kaskessa hänen ja kaivatun välillä.
Jep. Sama epäilys. T-nainen sivusta.
Niinpä, ihminen on hyvä kuvittelemaan. Siksi täytyy aina välillä kokeilla kepillä jäätä. 😎