Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että oot rakas?
Olen nähnyt sen sun katseesta ja tuntenut sun kosketuksesta. Olet myös kertonut että kuljen sun ajatuksissa... Mutta, aina se mutta. Uskaltaisitko sanoa sen ääneen? Tai edes kuiskata korvaani, että olen rakas?
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että rakastan sinua, mutta minun on pakko keskittyä siihen mitä minulla on, ja päästää sinut rakentamaan omaa elämääsi. Olet ihana. Unohda minut. T.
T. Kuka? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rusinat pullista kannattaa ottaa.
Entä ne jotka ei tykkää rusinoista?
Nekin nyppii ne rusinat. 😉
Vaikka nyppisikin, niin pahaa makua jää silti siihen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rusinat pullista kannattaa ottaa.
Entä ne jotka ei tykkää rusinoista?
Nekin nyppii ne rusinat. 😉
Vaikka nyppisikin, niin pahaa makua jää silti siihen ympärille.
Oletpas herkkä. Sitten valitaan se rusinaton pulla ja jos ei tykkää pullasta ottaa jotain muuta. Elämässä on vaihtoehtoja. Jollei kelpaa mikään, on ilman sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että rakastan sinua, mutta minun on pakko keskittyä siihen mitä minulla on, ja päästää sinut rakentamaan omaa elämääsi. Olet ihana. Unohda minut. T.
T. Kuka? Kenelle?
T.-nainen, -mies vai -rolli?
Vierailija kirjoitti:
S💝💖💖💝M
Terveiset pääministerille?
Mistä tosiaan tulee sanonta "ottaa rusinat pullasta", ne rusinathan on ällöttäviä pullassa. Parempi sanonta olisi "ottaa vaniljakreemit viineristä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kuka? Kenelle?
T.-nainen, -mies vai -rolli?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S💝💖💖💝M
Terveiset pääministerille?
Näköjään hänelle myös. Kaivattuani kuitenkin ajattelin. Ovat eri henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä jonkun tunnistaa, niin miten se voi olla niin hankalaa lähestyä toista tosielämässä. Ihminen on hyvä kuvittelemaan kaikenlaista.
Ujous ja olen tunnistanut.
Saitko multa koodiavaimen? Vai mistä tunnistit? 😎
Vierailija kirjoitti:
Joo, unohdettu jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tosiaan tulee sanonta "ottaa rusinat pullasta", ne rusinathan on ällöttäviä pullassa. Parempi sanonta olisi "ottaa vaniljakreemit viineristä".
Rusinat on parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä jonkun tunnistaa, niin miten se voi olla niin hankalaa lähestyä toista tosielämässä. Ihminen on hyvä kuvittelemaan kaikenlaista.
Ujous ja olen tunnistanut.
Saitko multa koodiavaimen? Vai mistä tunnistit? 😎
Ei se sinua tunnistanut. Vaan minut. Ja mun viestit hänelle. Sivusta.
Kielletyt tunteet eivät näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusinat on parhautta.
Wienerleipää ei ole ilman sitä kreemiä.
Vierailija kirjoitti:
Kielletyt tunteet eivät näy.
Kuka/kenelle?
Rusina on aika kiva sanana.🤗
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielinen versio ”cherry picking” onkin paljon parempi.
Olen ilmaissut tunteeni ihan irl ja ääneen sekä pienillä teoilla.