Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Anteeksi jos olen kirjoittanut eilen jotain asiatonta tänne tai muualle. Pitäisi taas kerrata neutraalin käytöksen rajat. Hävettää olla idiootti.
-salaiselta ihailijaltasiHuoli pois, tänne ei tullut eilen mitään ihmeellistä tai asiatonta.
Tuli kyllä, muttei tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Miss you, L.
🧡🔥huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Anteeksi jos olen kirjoittanut eilen jotain asiatonta tänne tai muualle. Pitäisi taas kerrata neutraalin käytöksen rajat. Hävettää olla idiootti.
-salaiselta ihailijaltasiHuoli pois, tänne ei tullut eilen mitään ihmeellistä tai asiatonta.
En mitään negatiivista kirjoita tietenkään. enemmän on niin etten pysty pitämään sisälläni kaikkia lämpimiä ajatuksia jotka olisi parempi tässä tilanteessa pitää omina ajatuksiaan vaan eikä tunkea nettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jos on huolia.
Kyllä on 😟
Mikä mieltäsi painaa?
En näe koskaan rakastettuani!! 😭😭😭
tt
itku ei siihen auta, vaan teot ratkaisee on tilanne mikä hyvänsä, sen mukaan pitää toimia ettei kukaan kärsi mutta tee asialle jotain tässä kohtaa häpeily ei auta sinua vaan rohkeus jopa nolata itsensä kunhan tekee sen kahdenkesken
onnenpotku sinulle kaipaaja
sivusta
Kiitos vinkeistä! 😲😲 Tässä asiassa ei tosiaan auta itku 😓 Mitä voin tehdä kun rakastettuni on sulkeutunut, tällä hetkellä ei ole nroa eikä sp:a, vain yhteys palstalla. 😞[/quote
onko siihen syy ettei sinulla ole yhteystietoja? nykyään ei ole kovin vaikea löytää etsimäänsä tietoa mutta häiritä ei saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä, muttei tähän ketjuun.
Tietysti, pyrin pysymään poissa muista ketjuista juuri tuon vuoksi että niissä on _aina_ asiattomuuksia ja paljon onkin. Tarkoitin siis tätä ketjua
Liisa, mä haluan sut!
Olet elämäni nainen!
MM
Vierailija kirjoitti:
-salaiselta ihailijaltasi
Ei se ollut asiatonta. Eihän siinä oo mitään outoa, jos tuntee kaivattuaan kohtaan seksuaalisia ajatuksia. Oudompana pitäisin jos et tuntisi. Mulla on samanlaisia ajatuksia. Joskus vain meinaa pakahtua, jos ei saa purkaa minnekään ajatuksia. Etkä ole idiootti. Laita ensi kerralla suoraan mulle nuo sun haaveet niin alkaa tapahtua. ;) et taida kuitenkaan olla kaivattuni. Mä en käy muuta kuin tällä palstalla. En käy suomi24. Onneksi ei oo muita koukkuja kuin tää palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jos on huolia.
Kyllä on 😟
Mikä mieltäsi painaa?
En näe koskaan rakastettuani!! 😭😭😭
tt
itku ei siihen auta, vaan teot ratkaisee on tilanne mikä hyvänsä, sen mukaan pitää toimia ettei kukaan kärsi mutta tee asialle jotain tässä kohtaa häpeily ei auta sinua vaan rohkeus jopa nolata itsensä kunhan tekee sen kahdenkesken
onnenpotku sinulle kaipaaja
sivusta
tt?
Toimintaterapeutti? Audi? Tietokonetomografia? Teologian tohtori? Työtuomioistuin? Teekkaritytöt? Terapeuttinen kosketus -menetelmä? Toimittajan tutkinto?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Turku on pilalla?
ei ole koskaan ollutkaan mahtava paikka
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Happamia sano...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
ja ihan niin kuin haluat sen lukea..ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään
Minne kirjoitit? Haluun lukea lisää sun haaveista
Vierailija kirjoitti:
Topsukka.....♥️
😄
Vierailija kirjoitti:
hei❤️
Moi 🤗
Huoli pois, tänne ei tullut eilen mitään ihmeellistä tai asiatonta.