Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4041/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.

Ok, ei siinä sitten mitään. Hymyillään kun tavataan. Tai sitten ei.

Vierailija
4042/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snif, täytyy poistua. 😓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tunteita,edelleen. En vain tiedä voisinko koskaan luottaa sinuun. Tuntuu siltä, ettet ole ollut täysin rehellinen minulle ja olet jättänyt asioita kertomatta. En pystyisi elämään suhteessa, jossa epävarmuus ja luottamuspula olisi koko ajan läsnä. Se söisi pohjan kaikelta siltä vakaudelta, jota pyrin elämääni haalimaan kaiken horjumisen keskellä.

Vierailija
4044/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tuleva kesä meidän yhteinen kesä sinä kiehtova mies. Toivottavasti näen sinua ensi viikolla. Vaikka ei se  pelkkä näkeminen mihinkään johda vaan pitäisi päästä jollain tapaa jutteluasteelle. 

Täällä mä olen! Nyt vaan pitäisi tietää kuka kaipaa...

Tuskin olet ketä kaipaan, olisi ihme.  No jos pieni vihje. Olen vaalea nainen.

Ja mä olen vaaleahko mies!

Vierailija
4045/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan tiikeri pöydälle

Kuka puhuu?

kesyttäjä

Ok. Irl. Koska en ole täällä.

Jätin sulle viestin työpöydälle.

Huomenna en enää tsekkaa koko palstaa, saati ketjuja.

Hyvää yötä.

Vierailija
4046/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri. 

Kovin aikaisin oot menossa nukkumaan. Oliko pitkä päivä?

Vierailija
4047/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.

Okei. Se on äärimmäisen surullista tietysti kuulla, mutta vähiten se satuttaa, jos teet sen selväksi suoraan. Tiedät kyllä kuinka tehdä sen täällä, jos ei todellisuudessa riitä munaa sitä ilmaista. Jos itse saisin valita, ottaisin vastaan tiefon mieluiten sinulta ei-kasvokkain (kasvokkain olisi liian vaikeaa) viestillä omiin yhteystietoihin. Niinkin asia on. Jos asia on niin, että tibsit jotain, mutta et enää tunne niin sitten niin. Ja jos taas et edes koskaan tuntenut, niin sitten. Se olisi miehekkäin teko. Olen kertonut omista ajatuksistani siinä määrin, että niin voisi ihmetyksittä tehdä helposti. Jos olisi munaa.

Vierailija
4048/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan tiikeri pöydälle

😲 miksi ei pantteri?

Molemmat

Vierailija
4049/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Se on äärimmäisen surullista tietysti kuulla, mutta vähiten se satuttaa, jos teet sen selväksi suoraan. Tiedät kyllä kuinka tehdä sen täällä, jos ei todellisuudessa riitä munaa sitä ilmaista. Jos itse saisin valita, ottaisin vastaan tiefon mieluiten sinulta ei-kasvokkain (kasvokkain olisi liian vaikeaa) viestillä omiin yhteystietoihin. Niinkin asia on. Jos asia on niin, että tibsit jotain, mutta et enää tunne niin sitten niin. Ja jos taas et edes koskaan tuntenut, niin sitten. Se olisi miehekkäin teko. Olen kertonut omista ajatuksistani siinä määrin, että niin voisi ihmetyksittä tehdä helposti. Jos olisi munaa.

Munaa minulla ei ole riesanani, thank goodness. ap

Vierailija
4050/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olet? 

naiselta naiselle

Toivottavasti tämä on minulle. Voisin omia sen nyt joka tapauksessa. Olisi nimittäin jo aika päästä eroon näistä tunteista.

Sivusta

Vierailija
4051/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tunteita,edelleen. En vain tiedä voisinko koskaan luottaa sinuun. Tuntuu siltä, ettet ole ollut täysin rehellinen minulle ja olet jättänyt asioita kertomatta. En pystyisi elämään suhteessa, jossa epävarmuus ja luottamuspula olisi koko ajan läsnä. Se söisi pohjan kaikelta siltä vakaudelta, jota pyrin elämääni haalimaan kaiken horjumisen keskellä.

Onko ollut edes tilaisuutta kertoa. No, tässä on varmasti puolin ja toisin aiheita olla luottamatta. Oletko itse ollut rehellinen?

Vierailija
4052/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama tunne kaivatun suhteen. Että jännä yhteys on kadonnut. Mutta samalla myös tunne, että hänestä on tullut tietyllä tavalla lähes yhtä läheinen kuin kuin jostain sisaruksesta. Ei siis ole kuin kuka vain tuttu eikä varmaan tule ikinä enää olemaan.

Toivottavasti et puhu minusta. En todellakaan halua olla kuin sisko sinulle, kaikkea muuta. Mutta jospa tämä ei koskekaan meitä. Sivusta minä.

Vierailija
4053/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut sulle aiemmin, ettei haittaa vaikka olisi yksipuolista. Olen kiitollinen että kohtasimme ja sait minun näkemään auringon. Vielä jos voit laittaa pienen tunnisteen että tiedän viestin olleen oikealta henkilöltä.

Vierailija
4054/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukaa, mutta kuitenkin, sain nähdä sinut söpöliini. Ihanat vaaleat hiuksesi, suloiset kasvosi. Näytät niin halittavalta.

Hyvää yötä ihastukseni 🤗

Missä näit ja millaiset hiukset?

Parkkipaikalla. Lyhyet vaaleat hiukset.

Vierailija
4055/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olet? 

naiselta naiselle

Toivottavasti tämä on minulle. Voisin omia sen nyt joka tapauksessa. Olisi nimittäin jo aika päästä eroon näistä tunteista.

Sivusta

Omi, jos tuntuu sopivalta. Ap

Vierailija
4056/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä ystäväni tai rakastettuni??? 😤😤😤😤😤😤

Vierailija
4057/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juorusin kaikki salaisuutesi ko halusin sun kaatuvan ja pysyvän maassa. Mitäs läksit ilman syytä.

Kuulostaa sodanjulistukselta, ystävä.

Kerroin KAIKEN mitä keksin. Tuu kertoon mitä pidit sitte ku kuulet.

Jumalattomat paljastavat miekkansa,

jännittävät jousensa

kaataakseen köyhän ja avuttoman,

surmatakseen suoran tien kulkijat.

Mutta heidän miekkansa osuu heidän omaan sydämeensä

ja heidän jousensa särkyy.

Aamen! Olkaa siunattuja kaikki kaipaajat.

Vierailija
4058/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pus kirjoitti:

Tajusin just, että sun nimi tarkoittaa englanniksi herkkua. 

Yummy, yummy, yummy

I’ve got love in my tummy

Vierailija
4059/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tuleva kesä meidän yhteinen kesä sinä kiehtova mies. Toivottavasti näen sinua ensi viikolla. Vaikka ei se  pelkkä näkeminen mihinkään johda vaan pitäisi päästä jollain tapaa jutteluasteelle. 

Täällä mä olen! Nyt vaan pitäisi tietää kuka kaipaa...

Tuskin olet ketä kaipaan, olisi ihme.  No jos pieni vihje. Olen vaalea nainen.

Ja mä olen vaaleahko mies!

Väärä väri

Vierailija
4060/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vielä ystäväni tai rakastettuni??? 😤😤😤😤😤😤

Olen rakas, nyt ja aina. Älä sure, älä edes epäile, kaikki on hyvin.

Ketju on lukittu.