Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
4081/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muka naiselta naiselle viestejä, trollien jorinoita kaikki tyynni.

Ei se välttämättä mikään trolli ollut, kyllähän noin voi ihan tosielämässä käydä, että tunteet vaan katoaa kun toiseen tutustuu paremmin. On ihastuttu aluksi mielikuvaan ja se ei vastaakaan todellista.

N-n kirjoittajia täällä on varmaan puolet porukasta, joten sukupuolet ei sen epäuskottavammaksi tee juttua.

Kyllä se oli ihan naiselta naiselle. En tiedä, mikä tarve jollakin toisin todistaa. Joskus käy niin ja sellaisenkin asian kanssa on elettävä. Viestistäni ei kenenkään tarvitse silti ottaa nokkiinsa, koska ei täällä minun (ex-)kaivattua ole näkynyt. Se tunteensa kuolettanut.

Vierailija
4082/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kaikki hieman outoja. Onneksi on viikonloppu. T. Psykiatrinne

Ei kellään mitään omaa psykiatria Suomessa ole. Terapeutti.

Ei ken(elläkä)än ole. Mutta oikea, korkeasti koulutettu terapeutti tietäisi, ettei nimikirjoituksen perään laiteta pistettä.

Terveiset kaipaamalleni henkilölle!

- terapeutti irl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa sellaisia miehiä jotka vahingoittavat naisen kasvoja jotta hän olisi vähemmän kiinnostava muille?

Nänänluun murtumat ja nenän ruston murtumat voivat muuttaa ulkonäön ja ovat todella musertavia tekoja.

Puhumattakaan mahdollisista hermovaurioiden aiheuttamista kivuista.

Vierailija
4084/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ken(elläkä)än ole. Mutta oikea, korkeasti koulutettu terapeutti tietäisi, ettei nimikirjoituksen perään laiteta pistettä.

- terapeutti irl

Ja fiksumpi tajuais oikein senkin, ettei tossa kenenkään nimikirjoitusta edes ollu

Vierailija
4085/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Пройдёт

Украина

Vierailija
4086/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S❤️J

Vierailija
4087/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On levoton olo. Sinusta ei ole kuulunut mitään, ja sairaassa mielessäni juoksee heti ajatuksia ja kuvia siitä, kenen kanssa mahdat olla ja mitä teet. Kuka saa nauttia seurastasi näin perjantai-iltana? Nauttiiko joku seurastasi sillä erityisellä tasolla? Yökötyn omista ajatuksistani mutta eniten yökötyn siitä, että edes ajattelen tällaista asiaa. Helvettiäkö se minulle kuuluu mitä aikuinen vapaa ihminen vapaa-ajallaan tekee ja kenen kanssa on. Tämä on kamalaa olla näin rakastunut, en olisi ikinä halunnut muuttua täksi levottomaksi raunioksi mitä nyt olen. Tahtoisin itsekkäästi sanoa, että olet syypää mutta viatonhan sinä olet tähän kaikkeen. Et sinä minua tällaiseksi ole tehnyt vaan oma rakkauteni sinuun. On vain minä ja tunteeni, ja sinä jossain muualla eikä meidän välillämme ole mitään sidettä paitsi pääni sisällä. Minä olen oman pahani alku ja juuri ja siedän hävetä.

Miksi kiusaat itseäsi?

Vierailija
4088/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa sellaisia miehiä jotka vahingoittavat naisen kasvoja jotta hän olisi vähemmän kiinnostava muille?

Nänänluun murtumat ja nenän ruston murtumat voivat muuttaa ulkonäön ja ovat todella musertavia tekoja.

Täältä saat apua:

Nollalinja 080 005 005

Maksutonta.

Nollalinja auttaa:

kaikkia, jotka ovat kokeneet henkistä, fyysistä tai seksuaalista

väkivaltaa tai väkivallan uhkaa läheisessä ihmissuhteessaan

naisia, jotka ovat kokeneet henkistä, fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa tai väkivallan uhkaa

väkivaltaa kokeneiden läheisiä

ammattilaisia ja viranomaisia, jotka tarvitsevat neuvoja asiakastyöhönsä

Vierailija
4089/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit, ihana P, niin syötävän kaunis tänään nutturassa.

Vierailija
4090/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On levoton olo. Sinusta ei ole kuulunut mitään, ja sairaassa mielessäni juoksee heti ajatuksia ja kuvia siitä, kenen kanssa mahdat olla ja mitä teet. Kuka saa nauttia seurastasi näin perjantai-iltana? Nauttiiko joku seurastasi sillä erityisellä tasolla? Yökötyn omista ajatuksistani mutta eniten yökötyn siitä, että edes ajattelen tällaista asiaa. Helvettiäkö se minulle kuuluu mitä aikuinen vapaa ihminen vapaa-ajallaan tekee ja kenen kanssa on. Tämä on kamalaa olla näin rakastunut, en olisi ikinä halunnut muuttua täksi levottomaksi raunioksi mitä nyt olen. Tahtoisin itsekkäästi sanoa, että olet syypää mutta viatonhan sinä olet tähän kaikkeen. Et sinä minua tällaiseksi ole tehnyt vaan oma rakkauteni sinuun. On vain minä ja tunteeni, ja sinä jossain muualla eikä meidän välillämme ole mitään sidettä paitsi pääni sisällä. Minä olen oman pahani alku ja juuri ja siedän hävetä.

Niin olemme kaikki, älä turhaan soimaa itseäsi. Sielun rauhaa sulle. Jos tohdit, lähesty rakastasi. Tai etsi itsellesi uusi rakas, joku jonka kanssa löydät rauhan, onnen ja rakkauden.

Vierailija
4091/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- terapeutti irl

Ja fiksumpi tajuais oikein senkin, ettei tossa kenenkään nimikirjoitusta edes ollu

🥱 terapeutit lähettää nyt vaan terveisensä kaivatuilleen,olkaa hyvät!

Vierailija
4092/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S❤️J

Sociedad Jesus?🐦🕊

Vierailija
4093/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
4094/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Пройдёт

Украина

🇺🇦

Vierailija
4095/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- terapeutti irl

🥱 terapeutit lähettää nyt vaan terveisensä kaivatuilleen,olkaa hyvät!

Ketkä terapeutit?

Vierailija
4096/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut kertovat jotain kamalaa.

Kärsin itse kivusta vieläkin.

Vierailija
4097/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S❤️J

Sociedad Jesus?🐦🕊

Ei nyt mitään jeesuksia tähän 😑

Vierailija
4098/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mennä mahdollisuudet sitten siinä. En osaa.

Vierailija
4099/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤗😙🥰

Vierailija
4100/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muka naiselta naiselle viestejä, trollien jorinoita kaikki tyynni.

Ei se välttämättä mikään trolli ollut, kyllähän noin voi ihan tosielämässä käydä, että tunteet vaan katoaa kun toiseen tutustuu paremmin. On ihastuttu aluksi mielikuvaan ja se ei vastaakaan todellista.

N-n kirjoittajia täällä on varmaan puolet porukasta, joten sukupuolet ei sen epäuskottavammaksi tee juttua.

Kyllä se oli ihan naiselta naiselle. En tiedä, mikä tarve jollakin toisin todistaa. Joskus käy niin ja sellaisenkin asian kanssa on elettävä. Viestistäni ei kenenkään tarvitse silti ottaa nokkiinsa, koska ei täällä minun (ex-)kaivattua ole näkynyt. Se tunteensa kuolettanut.

🤔 anna silti joku tunniste

Eri

Ketju on lukittu.