Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet?
Nukuin useita tunteja. Sen verran kiire päivä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jutella sun kanssa nyt ihana. 😭 En kestä enää. Nyt on tosi kysymyksessä..
Mikä hätänä? Ota yhteyttä
Alan olla loppu tähän ikävöimiseen. Jotain olisi tehtävä. Kunpa tietäisi miten hän siihen reagoisi.
Valitettavasti ei ole kuin yksi vaihtoehto saada se selville..
Mutta en kestäisi mahdollista torjuntaa. Siksi en uskalla toimia. Ja toki muutenkin tää tilanne on arka, joka vie kaiken rohkeuden tehdä mitään.
Sitten ei varmaan auta muuta kun jatkaa itkemistä.🤔
Itken itseni kuiviin kohta. Tänään pääsi autossa itku. Etkö keksi mulle parempaa vaihtoehtoa kuin jatkaa itkemistä?
Muista juoda välillä. Siinä myös vaihtoehto itkemiselle 👍.
Onpas lohdullista.
Toimii minulla 😉. En ole itkenyt aikoihin. 🍷 Aikansa kutakin. Ja aina kannattaa huolehtia nestetasapainosta.
Kaukaa, mutta kuitenkin, sain nähdä sinut söpöliini. Ihanat vaaleat hiuksesi, suloiset kasvosi. Näytät niin halittavalta.
Hyvää yötä ihastukseni 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikkitietävä hieman outoja. Onneksi on viikonloppu. T. Psykiatrinne
Kuinka outo olen, kun en pysty syömään suippopaprikasta sitä kärkeä?
T.😞Minulle taas tulee siskonmakkaroista pippeli mieleen, joten en voi syödä niitä. Olenko outo?
Olet normaali.
Myös kaupassa kurkun valitseminen on noloa jos menee liian pitkäksi ja muita ihmisiä on lähettyvillä (etenkin miehiä). Tästä puhuttu kavereiden kanssa, sama kokemus kaikilla.Whaat 🤣 mitä hittoa, siis teitä nolostuttaa...mikä? Se, et valitsee kurkkua liian pitkään vai liian pitkän kurkun? Mä valitsen huolella, ohut ja pieni on maukkain, vaikka olis viisi miestä samalla laarilla 😋 jos joku saa kurkunvalinnasta mitään eroottista väännettyä, niin sanoisin, että hienoa ja ottakaa ilo irti tilanteesta. Iskette silmää päälle kun sopiva kurkku löytyy 🥒 Eiku onko toi kesäkurpitsa...
En oikein tiedä mikä siinä on noloa, jotenkin se vaan on ja yritän valita aina nopeasti ikään kuin ohimennen, enkä jäädä siihen hipelöimään ja kuikuilemaan :D
Kesäkurpitsoista puheen ollen, niiden kanssa olen oikeasti nolannut itseni kerran, kun ostoksina oli sattumalta vain käsisaippuapurkki ja kaksi kesäkurpitsaa.
Tajusin asian vasta kun laitoin ne tyhjälle liukuhihnalle ja laitoin sitten kaverille wapissa kuvan noloista ostoksistani, kun yhtäkkiä tajusin että taakse on tullut joku mies joka näkee niin nolot ostokseni kuin senkin, että kuvaan niitä. :D
Sitten aloin vaan hirisemään ja ryntäsin äkkiä pois.
Hipelöimään ja kuikuilemaan... Nyt mun tekee mieli kaupassa alkaa ihan testimielellä hipelöidä kurkkuja ja tehdä empiiristä tutkimusta, mitä tunteita ne itsessä tai kanssakulkijoissa siellä kurkkulaarilla herättää 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisimme rakas olla ihan hiljaa toisiamme vasten.
Hiljaa rakastella alasti.. terveisin lesbo maistissa
Juu, sopii. Vaikka jännittäisikin naisen kanssa eka kerta.
T. Ensimmäistä kertaa elämässään yhdestä naisesta hullaantunut
Olet samalla asialla täällä kuin minä. Mullakin täysi kokemattomuus intiimipuolelta naisista, ihastunut olen ollut kerran siemminkin kyllä.
Sivusta siisPystyisitkö kokeilemaan kaivattusi kanssa? Itse en voisi kuvitella muita kuin hänet ja tuntui yllättävän luontevalta kun tajusin tunteeni häneen.
Totta kai haluan häntä myös seksuaalisesti, enkä edes mitään ”kokeillakseni”.
Olen demi, joten minulla tämä menee niin, että ilman ihastusta en kykene seksiin yhtään kenenkään kanssa, mutta kun olen ihastunut, niin ihastuksen kohde on haluttava ihan kaikin tavoin. Kaiken kokoisena, muotoisena, oloisena. Halusin sitä aikaisempaakin naisihastusta.
Olet samanlainen sitten kuin minäkin. Toivon, että saisit haluamasi henkilön 😊
Kiitos ja samoin!
Vierailija kirjoitti:
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Väsyttää, surullista, yksinäistä, ystävästä ei kuulu mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.😞Minulle taas tulee siskonmakkaroista pippeli mieleen, joten en voi syödä niitä. Olenko outo?
Olet normaali.
Myös kaupassa kurkun valitseminen on noloa jos menee liian pitkäksi ja muita ihmisiä on lähettyvillä (etenkin miehiä). Tästä puhuttu kavereiden kanssa, sama kokemus kaikilla.Whaat 🤣 mitä hittoa, siis teitä nolostuttaa...mikä? Se, et valitsee kurkkua liian pitkään vai liian pitkän kurkun? Mä valitsen huolella, ohut ja pieni on maukkain, vaikka olis viisi miestä samalla laarilla 😋 jos joku saa kurkunvalinnasta mitään eroottista väännettyä, niin sanoisin, että hienoa ja ottakaa ilo irti tilanteesta. Iskette silmää päälle kun sopiva kurkku löytyy 🥒 Eiku onko toi kesäkurpitsa...
Nostin parin kilon pussista porkkanoita kotona ja niissä oli käyryyttä ja oikeaa muotoa ja paksuutta. Siitäpä sitten järsimään. 🤣🤣
Nytkö isojen porkkanoiden ostaminenkin on noloa. Itse valitsen aina sellaisen pussin, jossa on isoja, kun en jaksa pestä ja kuoria niitä pieniä älytöntä määrää.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuleva kesä meidän yhteinen kesä sinä kiehtova mies. Toivottavasti näen sinua ensi viikolla. Vaikka ei se pelkkä näkeminen mihinkään johda vaan pitäisi päästä jollain tapaa jutteluasteelle.
Täällä mä olen! Nyt vaan pitäisi tietää kuka kaipaa...
Tuskin olet ketä kaipaan, olisi ihme. No jos pieni vihje. Olen vaalea nainen.
On kyllä aika pieni vihje.
Ps. Törkeä puhelin mulla, ennakoiva tekstinsyöttö korjasi pieni vehje. Tää on se sama luuri, joka korjasi kerran viestin lopun 'sängyssä kohdataan'.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vaan tiikeri pöydälle
😲 miksi ei pantteri?
Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuleva kesä meidän yhteinen kesä sinä kiehtova mies. Toivottavasti näen sinua ensi viikolla. Vaikka ei se pelkkä näkeminen mihinkään johda vaan pitäisi päästä jollain tapaa jutteluasteelle.
Täällä mä olen! Nyt vaan pitäisi tietää kuka kaipaa...
Tuskin olet ketä kaipaan, olisi ihme. No jos pieni vihje. Olen vaalea nainen.
On kyllä aika pieni vihje.
Ps. Törkeä puhelin mulla, ennakoiva tekstinsyöttö korjasi pieni vehje. Tää on se sama luuri, joka korjasi kerran viestin lopun 'sängyssä kohdataan'.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella nämä sinusta mies
A) pidät musta
B) olet ollut ihastunut minuun jollakin tasolla
C) tunteesi ovat haalenneet
D) olet ollut epävarma siitä mitä tunnen sua kohtaan
E) et tiedä mitä tunnen sua kohtaan oikeasti
F) et tiedä mitä haluan elämältäni
G) et tiedä mitä sun pitäisi tehdä suhteeniTäsmääkö jokin?
Juu, kaikki täsmäävät. Ikävä sua. Kysy kuulumisia minultakin.😒
Kysyn heti kun tiedän kuka olet, koska kysymykset pitää räätälöidä juuri sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet normaali.
Nostin parin kilon pussista porkkanoita kotona ja niissä oli käyryyttä ja oikeaa muotoa ja paksuutta. Siitäpä sitten järsimään. 🤣🤣
Nytkö isojen porkkanoiden ostaminenkin on noloa. Itse valitsen aina sellaisen pussin, jossa on isoja, kun en jaksa pestä ja kuoria niitä pieniä älytöntä määrää.
-sivusta
No on 👻
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa, mutta kuitenkin, sain nähdä sinut söpöliini. Ihanat vaaleat hiuksesi, suloiset kasvosi. Näytät niin halittavalta.
Hyvää yötä ihastukseni 🤗
Missä näit ja millaiset hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet?
naiselta naiselle
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tunne kaivatun suhteen. Että jännä yhteys on kadonnut. Mutta samalla myös tunne, että hänestä on tullut tietyllä tavalla lähes yhtä läheinen kuin kuin jostain sisaruksesta. Ei siis ole kuin kuka vain tuttu eikä varmaan tule ikinä enää olemaan.
kesyttäjä