Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
💚💚💚💚💚muru,haluaisin,että tiedät😚😍🤗😚 ja tämän tiedon siivin hiivin viereesi ja nappaan kiinni kätöseen suureen ja aina niin lämpöiseen..näin on hyvä, sinun lähellä ja sinun kanssasi
Hyvää Yötä
m+3amigos
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuleva kesä meidän yhteinen kesä sinä kiehtova mies. Toivottavasti näen sinua ensi viikolla. Vaikka ei se pelkkä näkeminen mihinkään johda vaan pitäisi päästä jollain tapaa jutteluasteelle.
Täällä mä olen! Nyt vaan pitäisi tietää kuka kaipaa...
Tuskin olet ketä kaipaan, olisi ihme. No jos pieni vihje. Olen vaalea nainen.
Ja mä olen vaaleahko mies!
Väärä väri
Bingo bango bongo🐵🐒🍌?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä ystäväni tai rakastettuni??? 😤😤😤😤😤😤
Olen rakas, nyt ja aina. Älä sure, älä edes epäile, kaikki on hyvin.
Kiitos 💗💗💗💗💗💗💗💗
On levoton olo. Sinusta ei ole kuulunut mitään, ja sairaassa mielessäni juoksee heti ajatuksia ja kuvia siitä, kenen kanssa mahdat olla ja mitä teet. Kuka saa nauttia seurastasi näin perjantai-iltana? Nauttiiko joku seurastasi sillä erityisellä tasolla? Yökötyn omista ajatuksistani mutta eniten yökötyn siitä, että edes ajattelen tällaista asiaa. Helvettiäkö se minulle kuuluu mitä aikuinen vapaa ihminen vapaa-ajallaan tekee ja kenen kanssa on. Tämä on kamalaa olla näin rakastunut, en olisi ikinä halunnut muuttua täksi levottomaksi raunioksi mitä nyt olen. Tahtoisin itsekkäästi sanoa, että olet syypää mutta viatonhan sinä olet tähän kaikkeen. Et sinä minua tällaiseksi ole tehnyt vaan oma rakkauteni sinuun. On vain minä ja tunteeni, ja sinä jossain muualla eikä meidän välillämme ole mitään sidettä paitsi pääni sisällä. Minä olen oman pahani alku ja juuri ja siedän hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.
Olen kertonut sulle aiemmin, ettei haittaa vaikka olisi yksipuolista. Olen kiitollinen että kohtasimme ja sait minun näkemään auringon. Vielä jos voit laittaa pienen tunnisteen että tiedän viestin olleen oikealta henkilöltä.
Ohis ja sivusta, sanon vaan ettei tuo kommentti ollut minulta ja että tykkään sinusta vieläkin. Ei nyt muuta juuri tältä erää, en ole siis unohtanut ja ajattelen hyvällä. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
On levoton olo. Sinusta ei ole kuulunut mitään, ja sairaassa mielessäni juoksee heti ajatuksia ja kuvia siitä, kenen kanssa mahdat olla ja mitä teet. Kuka saa nauttia seurastasi näin perjantai-iltana? Nauttiiko joku seurastasi sillä erityisellä tasolla? Yökötyn omista ajatuksistani mutta eniten yökötyn siitä, että edes ajattelen tällaista asiaa. Helvettiäkö se minulle kuuluu mitä aikuinen vapaa ihminen vapaa-ajallaan tekee ja kenen kanssa on. Tämä on kamalaa olla näin rakastunut, en olisi ikinä halunnut muuttua täksi levottomaksi raunioksi mitä nyt olen. Tahtoisin itsekkäästi sanoa, että olet syypää mutta viatonhan sinä olet tähän kaikkeen. Et sinä minua tällaiseksi ole tehnyt vaan oma rakkauteni sinuun. On vain minä ja tunteeni, ja sinä jossain muualla eikä meidän välillämme ole mitään sidettä paitsi pääni sisällä. Minä olen oman pahani alku ja juuri ja siedän hävetä.
Mulla samoja fiiliksiä. Profiilissaankin näyttää niin kauniilta, että pelkään kuvan olevan otettu ennen treffejä jonkun kanssa.
Vaikka hänelle toivonkin kaikkea hyvää, niin silti riipaisee ja sydän halkeaa jo ajatuksesta, että olisi jonkun kanssa.
Itse olen vain yksin.. Joskus kaveria saatan nähdä, mutta mitään romanttista kumppania en pysty edes ajattelemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J____❤
Uskollanko lähettää sulle wa viestin?
Tänään jo oli hyvin lähellä kun kummatkin oli online.
Meinasin laittaa böööööLaita ihmeessä. Olisin enemmän kuin onnessani, jos laittaisit viestiä.
Tosin, olen varmasti väärä J.Laita jotain tunnisteita minusta tai itsestäsi.
Käyn sun työpaikallasi säännöllisesti.
Voisikkohan olla se J...?🥰
Mistä tänne pakkautuu tyhmiä naisia, jotka menee noiden trollien vipuun uudestaan ja uudestaan.
Muka naiselta naiselle viestejä, trollien jorinoita kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että se jännä yhteys on kadonnut. En vain koe enää mitään ihmeempää. En halua satuttaa sinua, mutta en halua antaa myöskään mitään vääriä signaaleja. Vaikea paikka.
Olen kertonut sulle aiemmin, ettei haittaa vaikka olisi yksipuolista. Olen kiitollinen että kohtasimme ja sait minun näkemään auringon. Vielä jos voit laittaa pienen tunnisteen että tiedän viestin olleen oikealta henkilöltä.
Ohis ja sivusta, sanon vaan ettei tuo kommentti ollut minulta ja että tykkään sinusta vieläkin. Ei nyt muuta juuri tältä erää, en ole siis unohtanut ja ajattelen hyvällä. Naiselle.
En voinut tietää…😽
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä mikään trolli ollut, kyllähän noin voi ihan tosielämässä käydä, että tunteet vaan katoaa kun toiseen tutustuu paremmin. On ihastuttu aluksi mielikuvaan ja se ei vastaakaan todellista.
N-n kirjoittajia täällä on varmaan puolet porukasta, joten sukupuolet ei sen epäuskottavammaksi tee juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samoja fiiliksiä. Profiilissaankin näyttää niin kauniilta, että pelkään kuvan olevan otettu ennen treffejä jonkun kanssa.
Vaikka hänelle toivonkin kaikkea hyvää, niin silti riipaisee ja sydän halkeaa jo ajatuksesta, että olisi jonkun kanssa.
Itse olen vain yksin.. Joskus kaveria saatan nähdä, mutta mitään romanttista kumppania en pysty edes ajattelemaankaan.
Et arvaakaan kuinka paljon tämä kommentti piristi. Tunnen olevani niin sairas kun ajattelen mitä ajattelen, joten oli mukava kuulla jonkun olevan samoilla linjoilla. On niin hirveätä olla yksin ja miettiä tätä kaikkea yhä uudelleen ja uudelleen, kun kaivattu elelee elämäänsä. Tsempit sinulle ja kiva kun jaoit ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kommentoin mutta täälläkin yksi joka viettää aikansa lähinnä itsekseen ja romanttinen suhde ja läheisyys jonkun kanssa tuntuu hyvin utopistiselta. Ja tällaisessa ketjussa pyörin tietenkin, lähinnä täyttelemässä jotain sosiaalisuuden tarvetta. Hyviä illan jatkoja sinulle ja kaikille muillekin ketjulaisille🌿
Vierailija kirjoitti:
Mistä tänne pakkautuu tyhmiä naisia, jotka menee noiden trollien vipuun uudestaan ja uudestaan.
Ei täällä ole tyhmiä naisia vaan valitettavasti taitavia trolleja😕
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä mikään trolli ollut, kyllähän noin voi ihan tosielämässä käydä, että tunteet vaan katoaa kun toiseen tutustuu paremmin. On ihastuttu aluksi mielikuvaan ja se ei vastaakaan todellista.
N-n kirjoittajia täällä on varmaan puolet porukasta, joten sukupuolet ei sen epäuskottavammaksi tee juttua.
Miehet kirjoittaa naisina. Naisia ei ole läheskään puolet porukasta. Sen tajuaa helposti kun parina iltana seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittaa naisina. Naisia ei ole läheskään puolet porukasta. Sen tajuaa helposti kun parina iltana seuraa.
Höpsis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki sen tajua sanomattakin
Hyvää yötä ja viikonloppua ihanalle. ❤Lähtisin jo nukkumaan, mutta pitää mennä saunaan, kun lämmitin sen.
P.S. I love you, tiikeri.