Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3241/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, mies, miksi mulla on kestänyt näin kauan tajuta, että saatatkin olla musta kiinnostunut? Olet aivan liian hyvännäköinen. Olen tavatessamme automaattisesti laittanut sut kategoriaan "liian komea mulle" ja ihan itsesuojeluvaiston vuoksi välttelen edes tällaisiin ihmisiin katsomista. Saati sitten, että hakisin katsekontaktia heidän kanssaan. Tarkoitukseni ei ole ollut olla tyly. Olen vain kovin arka. Ja pelkään, että olen tajunnut tämän aivan liian myöhään, koska kohta emme enää näe.

Niin kun joku joskus sanoi sulle, että näytät ihan 🍑 ja sitten eksä kohteli huonosti ja nyt kuvittelet ettet oo mitään etkä kelpaa kenellekään.

Jengi näemmä alapeukuttaa, mutta et nyt ihan väärässäkään ole.

No arvaahan tuon kun saat huomiota hyvännäköiseltä ja sitten kuvittelet ettet oo mitään ja kuitenkin se hyvännäköinen on kiinnostunut.

Mies on aika ujo, joten en sitten tiedä, miten hän itsensä määrittelee.

Vierailija
3242/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon miettinyt toisinpäin, että olenkohan tottunut liian hyvännäköisiin miehiin ja ihastun sitten sellaisiin joita en voi saada.

Perheessä/lähisuvussa on useita yleisesti komeina pidettyjä miehiä, jotka edustavat mulle sitä ”perusmiestä” enkä näe sitä komeutta mitä muut näkee. Minulle ovat ihan tavallisia.

Tämä on varmasti nykyään paljon tyypillisempää. Ylipäänsä olemme median tuottamien ihmiskuvien saturoimia, joten pidämme nykyään keskivertona sellaisia ihmisiä, joita esi-isämme näkivät ehkä kerran elämässään.

En osaa sanoa mikä on nykyään tyypillisempää, mutta itselläni kyse on tosiaan siitä mieskuvasta minkä olen vauvasta saakka läheltä saanut.

Harmi, että hävisit geenilotossa.

En minä ole geenilotossa hävinnyt, mutta voi olla että ihastun silti liian komeisiin. Tai sitten ulkonäkö ei ole oleellinen tässä, en tiedä.

Jos koko muu sukusi on komiaa ja susta tuntuu, että ihastut liian komeisiin, niin geeniloton häviämiseltä tuo kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko hyvin? Onko elämäsi tasapainossa?

Kyllä, olen levollisin mielin ja onnellinen. Työ & vapaa aika ja ihmissuhteet kunnossa.

Olen sinkku ja olen ollut vuosia yksin, siis jopa parisuhteen aikana oli näin eli jaoimme pitkään vain talouden ennen lopullista eroa. - Nyt kaipaan yhtä, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
3244/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksistä päätellen, tätä ketjua seuraa ehkä muutamia kymmeniä ihmisiä. Eihän se kovin korkea todennäköisyys ole, että sattuisi kohdalleen. Mielenkiinnosta kysyn, onko ketään, joka on aivan varmasti tunnistanut kaivattunsa täältä? Ei siis siten, että voisi olla, vaan oikeasti on tai todella vahvat viitteet siihen?

Joskus oikeasti luulin hänen käyvän täällä, siis ihan oikeasti oikeasti koin niin.

Oli tietysti vahvat viitteet siihen, mutta VAIKKA hän kävisikin/olisi käynyt, niin sillä ei ole mitään väliä, sillä hän ei kaivannut minua tai vaikka olisikin kaivannut niin ei halunnut minua eikä tehnyt mitään.

Eli oli hän täällä tai ei - sillä ei ole merkitystä.

Vain sillä on mitä oikeasti tapahtuu, mitä eletään IRL, ja siellä hän on näyttänyt ettei ole kiinnostunut kuin max satunnaisesta huomion kalastelusta.

Harmittaa, että olen odotellut milloin elämä alkaa, ja tuhlannut sitten aikaa tällaiseen aivan turhaan juttuun.

Jos haluan vielä joskus päästä elämään elämääni, se vaatii minulta ainakin alkuun tosi suuria ponnistuksia, ja koko hänen tapaaminen oli vaan jättisuuri kivi kengässä tuossa suhteessa, kun se vain latisti ja lyttäsi niiltäkin askeleilta takaisin kuoppaan, joita olin jo ottanut.

Jos voisin perua koko hänen tapaamisen niin peruisin tietysti, koska mitään hyvää siitä ei seurannut vaan päinvastoin paljon pahaa, mutta onneksi alan vihdoin olla yli ja enää on vain ratkaistavana se miten saada energiaa ym.

Vierailija
3245/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomiiiiii, suski täällä huutelee, anna pusu kulta.

Vierailija
3246/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksistä päätellen, tätä ketjua seuraa ehkä muutamia kymmeniä ihmisiä. Eihän se kovin korkea todennäköisyys ole, että sattuisi kohdalleen. Mielenkiinnosta kysyn, onko ketään, joka on aivan varmasti tunnistanut kaivattunsa täältä? Ei siis siten, että voisi olla, vaan oikeasti on tai todella vahvat viitteet siihen?

Hän mainitsi vuosia sitten viestini irl. Sitä en tiedä oliko ketjussa juuri minua ajatellen lukemassa (tai kirjoittamassa). Asiaa ei pöyhitty enempää.

Hymyjä hänelle päiväänsä 🧡

Vierailija
3247/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette pullea poika.

Vierailija
3248/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko hyvin? Onko elämäsi tasapainossa?

Vuosi sitten olisin vastannut olevani elämäni kunnossa ja mielettömässä vedossa. Nyt eletään diagnoosin varjossa.

Vierailija
3249/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon miettinyt toisinpäin, että olenkohan tottunut liian hyvännäköisiin miehiin ja ihastun sitten sellaisiin joita en voi saada.

Perheessä/lähisuvussa on useita yleisesti komeina pidettyjä miehiä, jotka edustavat mulle sitä ”perusmiestä” enkä näe sitä komeutta mitä muut näkee. Minulle ovat ihan tavallisia.

Tämä on varmasti nykyään paljon tyypillisempää. Ylipäänsä olemme median tuottamien ihmiskuvien saturoimia, joten pidämme nykyään keskivertona sellaisia ihmisiä, joita esi-isämme näkivät ehkä kerran elämässään.

En osaa sanoa mikä on nykyään tyypillisempää, mutta itselläni kyse on tosiaan siitä mieskuvasta minkä olen vauvasta saakka läheltä saanut.

En minä ole geenilotossa hävinnyt, mutta voi olla että ihastun silti liian komeisiin. Tai sitten ulkonäkö ei ole oleellinen tässä, en tiedä.

Jos koko muu sukusi on komiaa ja susta tuntuu, että ihastut liian komeisiin, niin geeniloton häviämiseltä tuo kuulostaa.

En minä tiedä onko se niin, vai onko kyse jostain muusta.

On minuakin pidetty aina kauniina, mutta se ei ole naisena mitenkään ihmeellistä kun moni nainen on kaunis.

Vierailija
3250/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mun palomies on?

Vierailija
3251/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oikeasti luulin hänen käyvän täällä, siis ihan oikeasti oikeasti koin niin.

Oli tietysti vahvat viitteet siihen, mutta VAIKKA hän kävisikin/olisi käynyt, niin sillä ei ole mitään väliä, sillä hän ei kaivannut minua tai vaikka olisikin kaivannut niin ei halunnut minua eikä tehnyt mitään.

Eli oli hän täällä tai ei - sillä ei ole merkitystä.

Vain sillä on mitä oikeasti tapahtuu, mitä eletään IRL, ja siellä hän on näyttänyt ettei ole kiinnostunut kuin max satunnaisesta huomion kalastelusta.

Harmittaa, että olen odotellut milloin elämä alkaa, ja tuhlannut sitten aikaa tällaiseen aivan turhaan juttuun.

Jos haluan vielä joskus päästä elämään elämääni, se vaatii minulta ainakin alkuun tosi suuria ponnistuksia, ja koko hänen tapaaminen oli vaan jättisuuri kivi kengässä tuossa suhteessa, kun se vain latisti ja lyttäsi niiltäkin askeleilta takaisin kuoppaan, joita olin jo ottanut.

Jos voisin perua koko hänen tapaamisen niin peruisin tietysti, koska mitään hyvää siitä ei seurannut vaan päinvastoin paljon pahaa, mutta onneksi alan vihdoin olla yli ja enää on vain ratkaistavana se miten saada energiaa ym.

Mulla on ollut ihan samanlainen kokemus. Olen kohta vuoden päivät yrittänyt vetää itseäni irti siitä suosta, johon häneen ihastumalla itseni jumitin. MItään en toivo niin paljon kuin, että ei oltaisi koskaan tavattu.

Vierailija
3252/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette pullea poika.

Katajan näköinen 😸

Vierailija
3253/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mun palomies on?

Entä mun panomies?

Vierailija
3254/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä onko se niin, vai onko kyse jostain muusta.

On minuakin pidetty aina kauniina, mutta se ei ole naisena mitenkään ihmeellistä kun moni nainen on kaunis.

Eli sulla ei ole oikeaa ongelmaa, kunhan huomiohuoraat. Selvä juttu.

En osaa sanoa onko oikeaa ongelmaa, mutta vaikka nainen olisi kaunis, niin eihän hän silti kaikille kelpaa eikä jokaisen makuun ole.

Ja voi silti olla olemassa ”liian komeita” miehiä.

Vierailija
3255/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette pullea poika.

Katajan näköinen 😸

Katajalta meni muuten juonnot kerran sekaisin, kun tulin ovesta paikalle. Se seuras katseellaan sen sekoamisensa jälkeen ja tovi kesti ennen kuin alkoi juonto taas sujua. Kovin tuo vilkuili 😁 Sivusta.

Vierailija
3256/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette pullea poika.

Katajan näköinen 😸

Katajalta meni muuten juonnot kerran sekaisin, kun tulin ovesta paikalle. Se seuras katseellaan sen sekoamisensa jälkeen ja tovi kesti ennen kuin alkoi juonto taas sujua. Kovin tuo vilkuili 😁 Sivusta.

Olitko nauravassa yleisössä vai napakympissä?

Vierailija
3257/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä voi sun kans alkaa.kaikki luulee että oon Katajan kans. Onx sulla yhtä iso maha?

Vierailija
3258/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette pullea poika.

Katajan näköinen 😸

Autokaupassa.

Vierailija
3259/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette pullea poika.

Katajan näköinen 😸

Autokaupassa.

Ai, hänkö juontaa myös autokauppoja?

Vierailija
3260/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette pullea poika.

Katajan näköinen 😸

Autokaupassa.

Ai, hänkö juontaa myös autokauppoja?

Tuolloin oli. Pääkaupunkiseudulla. Jossain vaiheessahan oli ainakin täällä päin kaikkea houkutinta saada ihmisiä autokaupoille. Tuolloin oli muutakin tapahtumaa ja olikohan se sen kaupan avajaiset tuolloin tms. Juonsi siis ohjelmaa jota siellä esitettiin ja oli itsekin osa ohjelmaa. 

Ketju on lukittu.