Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska kohta emme enää näe.
^mihin tässä viitataan?
Siihen, että se yhteys jossa olemme syksyn ja talven mittaan tavanneet on päättymässä.
Vastasit sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ovat jossain vaiheessa toisensa täältä tunnistaneet. Ulkopuoliset ei voi tietää. - Sivusta
Kirjoitit irrallisen kommentin sivusta? Wtf?
Kaikki ei osaa lainata...
Mä taas oon miettinyt toisinpäin, että olenkohan tottunut liian hyvännäköisiin miehiin ja ihastun sitten sellaisiin joita en voi saada.
Perheessä/lähisuvussa on useita yleisesti komeina pidettyjä miehiä, jotka edustavat mulle sitä ”perusmiestä” enkä näe sitä komeutta mitä muut näkee. Minulle ovat ihan tavallisia.
Mä mietin sitäkin, että samaan aikaan kun kyttäilen täällä mukamas merkkejä, mun kaivattu elää elämää jossain muualla. Ilmiselvästi en ole siinä silloin mukana, mitä tuhlaan täällä aikaani. Ei mikään edisty näin, tulee vain lisää etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mies, miksi mulla on kestänyt näin kauan tajuta, että saatatkin olla musta kiinnostunut? Olet aivan liian hyvännäköinen. Olen tavatessamme automaattisesti laittanut sut kategoriaan "liian komea mulle" ja ihan itsesuojeluvaiston vuoksi välttelen edes tällaisiin ihmisiin katsomista. Saati sitten, että hakisin katsekontaktia heidän kanssaan. Tarkoitukseni ei ole ollut olla tyly. Olen vain kovin arka. Ja pelkään, että olen tajunnut tämän aivan liian myöhään, koska kohta emme enää näe.
Niin kun joku joskus sanoi sulle, että näytät ihan 🍑 ja sitten eksä kohteli huonosti ja nyt kuvittelet ettet oo mitään etkä kelpaa kenellekään.
Jengi näemmä alapeukuttaa, mutta et nyt ihan väärässäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ovat jossain vaiheessa toisensa täältä tunnistaneet. Ulkopuoliset ei voi tietää. - Sivusta
Kirjoitit irrallisen kommentin sivusta? Wtf?
Kaikki ei osaa lainata...
Hipsujen kuvakkeesta. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaivataanko täällä muitakin kuin vain Tiinaa, Petraa ja opettajia?
Tiina ja Petrakin on opeja.
t. Herlokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^mihin tässä viitataan?
En ole syksyllä enää samassa paikassa kuin nyt.
Kiva, mutta miksi vastasit minun viestiini osoitettuun kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivataanko täällä muitakin kuin vain Tiinaa, Petraa ja opettajia?
Tiina ja Petrakin on opeja.
t. Herlokki
Kaivataan, mutta ei ole mitään syytä kertoa nimiä tai muitakaan tietoja
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^mihin tässä viitataan?
Siihen, että se yhteys jossa olemme syksyn ja talven mittaan tavanneet on päättymässä.
Vastasit sivusta
En todellakaan vastannut, koska tämän ap oli leikannut kohdan suoraan omasta tämän viestin yläpuolella olleesta viestistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^mihin tässä viitataan?
Kaikki päättyy aikanaan, koska mikään ei ole ikuista, hyvää loppuelämää, peace!
Mutta mitä jos tää onkin vuosisadan rakkaustarina?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon miettinyt toisinpäin, että olenkohan tottunut liian hyvännäköisiin miehiin ja ihastun sitten sellaisiin joita en voi saada.
Perheessä/lähisuvussa on useita yleisesti komeina pidettyjä miehiä, jotka edustavat mulle sitä ”perusmiestä” enkä näe sitä komeutta mitä muut näkee. Minulle ovat ihan tavallisia.
Tämä on varmasti nykyään paljon tyypillisempää. Ylipäänsä olemme median tuottamien ihmiskuvien saturoimia, joten pidämme nykyään keskivertona sellaisia ihmisiä, joita esi-isämme näkivät ehkä kerran elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheessä/lähisuvussa on useita yleisesti komeina pidettyjä miehiä, jotka edustavat mulle sitä ”perusmiestä” enkä näe sitä komeutta mitä muut näkee. Minulle ovat ihan tavallisia.Tämä on varmasti nykyään paljon tyypillisempää. Ylipäänsä olemme median tuottamien ihmiskuvien saturoimia, joten pidämme nykyään keskivertona sellaisia ihmisiä, joita esi-isämme näkivät ehkä kerran elämässään.
En osaa sanoa mikä on nykyään tyypillisempää, mutta itselläni kyse on tosiaan siitä mieskuvasta minkä olen vauvasta saakka läheltä saanut.
Minä en kaipaa opettajaa vaan oman alansa gurua. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mies, miksi mulla on kestänyt näin kauan tajuta, että saatatkin olla musta kiinnostunut? Olet aivan liian hyvännäköinen. Olen tavatessamme automaattisesti laittanut sut kategoriaan "liian komea mulle" ja ihan itsesuojeluvaiston vuoksi välttelen edes tällaisiin ihmisiin katsomista. Saati sitten, että hakisin katsekontaktia heidän kanssaan. Tarkoitukseni ei ole ollut olla tyly. Olen vain kovin arka. Ja pelkään, että olen tajunnut tämän aivan liian myöhään, koska kohta emme enää näe.
Niin kun joku joskus sanoi sulle, että näytät ihan 🍑 ja sitten eksä kohteli huonosti ja nyt kuvittelet ettet oo mitään etkä kelpaa kenellekään.
Jengi näemmä alapeukuttaa, mutta et nyt ihan väärässäkään ole.
No arvaahan tuon kun saat huomiota hyvännäköiseltä ja sitten kuvittelet ettet oo mitään ja kuitenkin se hyvännäköinen on kiinnostunut.
Vaihdan toimintatapaa. Kukaan ei kiinnostu musta sen perusteella, että kyttään täällä. Menen sinne minne tiedän kaivatun tulevan ja syntyy mitä syntyy. Ainakin enemmän kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheessä/lähisuvussa on useita yleisesti komeina pidettyjä miehiä, jotka edustavat mulle sitä ”perusmiestä” enkä näe sitä komeutta mitä muut näkee. Minulle ovat ihan tavallisia.Tämä on varmasti nykyään paljon tyypillisempää. Ylipäänsä olemme median tuottamien ihmiskuvien saturoimia, joten pidämme nykyään keskivertona sellaisia ihmisiä, joita esi-isämme näkivät ehkä kerran elämässään.
En osaa sanoa mikä on nykyään tyypillisempää, mutta itselläni kyse on tosiaan siitä mieskuvasta minkä olen vauvasta saakka läheltä saanut.
Harmi, että hävisit geenilotossa.
En minä ole geenilotossa hävinnyt, mutta voi olla että ihastun silti liian komeisiin. Tai sitten ulkonäkö ei ole oleellinen tässä, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vastaan omalta osalta.
Se että niin sanoi hän, jolle en antautunut ei merkitse mitään.
Kyllä, exä vei hetkellisesti itsetuntoni naisena, mutta se on kyllä palautunut. Tosin olen varauksellinen sydämeni vuoksi. Se ei kestä enää minkäänlaista särkymistä.
En sano olevani hyvännäköinen, mutta olen jonkin näköinen, koska saan positiivista huomiota komeilta miehiltä ja katseita kaikenikäisiltä ja näköisiltä miehiltä. Nämä eivät ole tarpeen itsetuntoni vuoksi, koska haluan miehen jolla on sydämen sivistystä. En ole silleen ollut ulkonäkökeskeinen koskaan ja ne tietää jotka tietää.
Toki nautin komeudesta, persoonallisista miesten ulkokuorista siinä missä muutkin naiset ja käyn kuumana varsinkin tummahiuksisiin miehiin. Mutta myös kaljuihin, punahiuksisiin ja joskus vaaleisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan toimintatapaa. Kukaan ei kiinnostu musta sen perusteella, että kyttään täällä. Menen sinne minne tiedän kaivatun tulevan ja syntyy mitä syntyy. Ainakin enemmän kuin nyt.
😃. 👏👏👏👏
En ole syksyllä enää samassa paikassa kuin nyt.