Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3201/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💛💛💛💛💛

😲

Vierailija
3202/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💛💛💛💛💛

Tiina vai Petra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksistä päätellen, tätä ketjua seuraa ehkä muutamia kymmeniä ihmisiä. Eihän se kovin korkea todennäköisyys ole, että sattuisi kohdalleen. Mielenkiinnosta kysyn, onko ketään, joka on aivan varmasti tunnistanut kaivattunsa täältä? Ei siis siten, että voisi olla, vaan oikeasti on tai todella vahvat viitteet siihen?

Vierailija
3204/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko hyvin? Onko elämäsi tasapainossa?

En. Ei. Mikään ei ole hyvin. Kaikki ilo elämästäni on poissa

Vierailija
3205/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivataanko täällä muitakin kuin vain Tiinaa, Petraa ja opettajia?

Vierailija
3206/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tätä ja sitä toista kaipaus viestiketjua läpi. Kummassakin on useita viestejä jotka olisi voinut olla minun kirjoittamia hänelle. Samanlaisia elämäntarinoita on maa täynnä. Tämä lohduttaa minua. Hän ei tule koskaan huomaamaan milloin lopetan kokonaan tänne kirjoittamisen.

Sama täällä, joskus täytyy ihan miettiä että kirjoitinko minä tuon! Muistan sen kun löysin aikoinaan nämä ketjut, ja oli uskomattoman lohdullista nähdä miten paljon kaipaajia on. Että on kohtalontovereita tuolla jossain, jotka kirjoittavat asioita mitä itsekin tuntee ❤️ Olen kiitollinen siitä, koska se on helpottanut omaa oloa. Paljon mahtuu tietenkin näihin ketjuihin provoja ja trolleja, mutta myös aitoja tyyppejä joihin itse samaistuu🙏

Vierailija
3207/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaiden aamujen rutiineista en luovu.

Joku musakappale, josta saan hyvän mielen päivälle.

Edellisen yön unien muistelu.

Viime yönä näytit valkokuviasi sekä niistä tekemiäsi tauluja. En tiedä onko näin oikeasti, mutta kuvat olivat kauniita. Turkoosinsinistä taivasta, aurinkoa, kesää. Ilmeisesti matkoilta otettuja.

Kahvit myöhemmin, usein suihkun jälkeen.

Jos olisit vieressäni, hellyyttä, läheisyyttä ja mihin se sitten johtaisikaan. Oon niin sun.

Vierailija
3208/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ne tärkeimmät tuli. Ei varmaankaan.

Itse käyn vain lukemassa täällä.

Vierailija
3209/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksistä päätellen, tätä ketjua seuraa ehkä muutamia kymmeniä ihmisiä. Eihän se kovin korkea todennäköisyys ole, että sattuisi kohdalleen. Mielenkiinnosta kysyn, onko ketään, joka on aivan varmasti tunnistanut kaivattunsa täältä? Ei siis siten, että voisi olla, vaan oikeasti on tai todella vahvat viitteet siihen?

👩🏻‍🦰 , mutta tuskin mua kaipaa. Eiköhän hälle kaivattavia löydy.

Vierailija
3210/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko hyvin? Onko elämäsi tasapainossa?

Voin hyvin ja elämä on tasapainossa. Ois paljon kerrottavaa, mut kun et soittele enää niin en voi kertoa.

Viimeiseen viestittelyyn vastailit niin lyhyesti että ymmärsin ettei sua kiinnosta mun jutut.

Vierailija
3211/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nyt tiedän viimein, että hän on taatusti ketjussa. Ihan itse kertoi.

Vierailija
3212/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä kaipausp’ska loppuu pian kokonaan. Ei tarvitse kaivata, kun en tule kesän jälkeen olemaan mailla halmeilla vuosikausiin. Terveiset vaan sinulle, ihana n!

T. N

Vierailija
3213/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli enemmän väkeä, tykkäyksistä päätellen nykyään kymmenkunta. Trollit karkoittavat. Itsekin täällä harvoin, pari kertaa viikossa käväisen ja senkin jätän kevään tullen. Olin tunnistavinani kaivattuni muutaman kerran, enää ei ole sen kaltaisia viestejä näkynyt. Hänen tapainen nainen tuskin jaksaisi tätä menoa kauaa. Samapa se kun hän ei mua kaipaa, katsotaan tuolla livenä miten asiat menee jatkossa.

Vierailija
3214/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mies, miksi mulla on kestänyt näin kauan tajuta, että saatatkin olla musta kiinnostunut? Olet aivan liian hyvännäköinen. Olen tavatessamme automaattisesti laittanut sut kategoriaan "liian komea mulle" ja ihan itsesuojeluvaiston vuoksi välttelen edes tällaisiin ihmisiin katsomista. Saati sitten, että hakisin katsekontaktia heidän kanssaan. Tarkoitukseni ei ole ollut olla tyly. Olen vain kovin arka. Ja pelkään, että olen tajunnut tämän aivan liian myöhään, koska kohta emme enää näe.

Vierailija
3215/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salainen unelmani, sydämeni valittu.

Hän on _a__u?

Varattu? Niin onkin.

Vierailija
3216/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekään mene.

Iäti langassa vaan

Ilmaan piirtelen.

🤍

-Hai Ku

Vierailija
3217/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ovat jossain vaiheessa toisensa täältä tunnistaneet. Ulkopuoliset ei voi tietää. - Sivusta

Kirjoitit irrallisen kommentin sivusta? Wtf?

Vierailija
3218/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ovat jossain vaiheessa toisensa täältä tunnistaneet. Ulkopuoliset ei voi tietää. - Sivusta

Viitanneet edellä käytyyn keskusteluun? Ap’han just kirjoitti harhoista, joten on ne tunnistuksetkin voineet olla harhoja ihan samalla lailla... tietää ei voi kukaan, mut todennäköisimmin harhat on tosiaan just vaan harhoja

Vierailija
3219/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska kohta emme enää näe.

^mihin tässä viitataan?

Siihen, että se yhteys jossa olemme syksyn ja talven mittaan tavanneet on päättymässä.

Vierailija
3220/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, mies, miksi mulla on kestänyt näin kauan tajuta, että saatatkin olla musta kiinnostunut? Olet aivan liian hyvännäköinen. Olen tavatessamme automaattisesti laittanut sut kategoriaan "liian komea mulle" ja ihan itsesuojeluvaiston vuoksi välttelen edes tällaisiin ihmisiin katsomista. Saati sitten, että hakisin katsekontaktia heidän kanssaan. Tarkoitukseni ei ole ollut olla tyly. Olen vain kovin arka. Ja pelkään, että olen tajunnut tämän aivan liian myöhään, koska kohta emme enää näe.

Niin kun joku joskus sanoi sulle, että näytät ihan 🍑 ja sitten eksä kohteli huonosti ja nyt kuvittelet ettet oo mitään etkä kelpaa kenellekään.

Ketju on lukittu.