Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mussukka kun kirjoitit mulle eilen. 😚
Ole hyvä 😘 odotan mielenkiinnolla 🤭
Tiedän (oletan) haikailleeni turhia ja kuvitelleeni mahdottomia. En silti kadu tunteitani enkä häpeä hölmöyttäni. Olet antanut mulle iloa ja valoa. Vaikeissa toinen toistaan seuranneissa elämäntilanteissani olet ollut pysyvä ja vakaa ihminen, jonka kaltaisia pitäisi olla enemmän. Sellainen, joka luo positiivisuutta ja rauhallisuutta ympärilleen. Luotettava ja mukava, hankalistakin tilanteista läpi luoviva. Ennen kaikkea juuri minun makuuni kaikin tavoin erinomainen ihminen ja hyvä tyyppi. Voisin rakastaa sinua, vaikka en siihen taida mahdollisuutta saada. Ehkä jollain tapaa rakastankin, yleisinhimillisellä tavalla. Sellaisella, jossa toivon sinulle maailman antavan parastaan kuten sinä annat sille. Haluaisin tietysti rakastaa kaikin mahdollisin tavoin muutenkin ja osoittaa sen sinulle yleisesti ja yksityisesti. Toivottavasti joku muu sen sinulle suo, ansaitset kaiken hyvän. Olet niin ihana, että ei rajaa.
PS. Tämä ei ole mikään jäähyväisviesti, vain hetken ajatus nyt kun aamu on kirkas ja energiani pitkästä aikaa vähän lähempänä normaalia ja mieliala positiivinen. Olen kiitollinen olemassaolostasi.
Mies joka saat ajatukseni harhailemaan ja katson suoraan sydämeen. Juuri laitoin sinulle kutsun tulevaisuuteen. Yllätä ja tartu muruni hetkeen. Rauhassa mennään tulevaan retkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän (oletan) haikailleeni turhia ja kuvitelleeni mahdottomia. En silti kadu tunteitani enkä häpeä hölmöyttäni. Olet antanut mulle iloa ja valoa. Vaikeissa toinen toistaan seuranneissa elämäntilanteissani olet ollut pysyvä ja vakaa ihminen, jonka kaltaisia pitäisi olla enemmän. Sellainen, joka luo positiivisuutta ja rauhallisuutta ympärilleen. Luotettava ja mukava, hankalistakin tilanteista läpi luoviva. Ennen kaikkea juuri minun makuuni kaikin tavoin erinomainen ihminen ja hyvä tyyppi. Voisin rakastaa sinua, vaikka en siihen taida mahdollisuutta saada. Ehkä jollain tapaa rakastankin, yleisinhimillisellä tavalla. Sellaisella, jossa toivon sinulle maailman antavan parastaan kuten sinä annat sille. Haluaisin tietysti rakastaa kaikin mahdollisin tavoin muutenkin ja osoittaa sen sinulle yleisesti ja yksityisesti. Toivottavasti joku muu sen sinulle suo, ansaitset kaiken hyvän. Olet niin ihana, että ei rajaa.
PS. Tämä ei ole mikään jäähyväisviesti, vain hetken ajatus nyt kun aamu on kirkas ja energiani pitkästä aikaa vähän lähempänä normaalia ja mieliala positiivinen. Olen kiitollinen olemassaolostasi.
Niinpä niin 😢 Taisin käydä tarpeettomaksi. Oletat, et suinkaan kysy. Tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mussukka kun kirjoitit mulle eilen. 😚
Ole hyvä 😘 odotan mielenkiinnolla 🤭
Tulisipa otollinen hetki. 😉
Hymyilit niin ihanasti kun tulit töihin, rakas P ♥️.
Vierailija kirjoitti:
good morning
Very good morning! I waked up just few minutes ago. Let strart this day together my man.
Vierailija kirjoitti:
...pelkkä ajatus sinusta saa minut värisemään...
Mikset sitten lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen viesti👍
Vierailija kirjoitti:
Lienet tämän palstan demografian perusteella nainen, mutta nimenomaan rakastuvilla miehillä usein tapahtuu tällaista koko kehon värinää johtuen hormonitoiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
good morning
Very good morning! I waked up just few minutes ago. Let strart this day together my man.
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuisi olla niin haluttava, että mies olisi pakotettu lähestymään, koska hän ei pystyisi olla lähestymättäkään?
Ei hyvältä, jos kyseessä on mies, jonka kanssa sinulla ei ole sitä kemiaa.
SivustaMinua ovat lähestyneet useatkin miehet, joiden kanssa ei ole ollut sitä kemiaa. Ei sen vuoksi, että he olisivat pitäneet minua vastustamattomana vaan siksi, että he pitivät minua helppona.
No, oletko sinä helppo? Minä en. Minulla ei ole montaa miestä ollutkaan. Ehdokkaita paljon enemmän.
En. Pointti oli ehkä se, että kaikki minua lähestyvät miehet ovat minulle tuntemattomia, jotka ovat vain bonganneet minut ulkonäköni perusteella. Tuttavamiehet eivät koskaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin ottaa mun tyttönimi. Se on hieno. Tosiasiassa sinä et kyllä edes voisi vaihtaa nimeä.
Tosiasiassa miten niin en voisi? Olen jo vaihtanutkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet tämän palstan demografian perusteella nainen, mutta nimenomaan rakastuvilla miehillä usein tapahtuu tällaista koko kehon värinää johtuen hormonitoiminnasta.
Kyllkyll. Varpaatkin menee kippuraan...😘
No jaa, miksei jos sun sukunimestä yhteistä ajattelisi 😘