Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Minun sukunimestä saa lempinimen.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimet on yleensä joku tavattoman tylsä, tympeä ja tyhmä sukulainen aikoinaan keksinyt tai saanut typeristä aikaansaannoksistaan.
Olet hänelle sukua parhaitenkin laskettuna korkeintaan promillen, mutta edelleen häpeilet lausuessassi nimeä.
Vaikkapa Raasu, Mursu, Auloste, Nännimäinen, Tukiainen, Kemppainen, Pöksyläinen, Haisula.
Olen sukunimeni kehittäjälle 25 prosenttisesti sukua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, naapuri! Koskahan törmätään taas.
Toivottavasti mahdollismman nopeesti.
Voisi keksiä jonkun uuden yhteisen sukunimen tai sit mennä vaan omilla samoilla vanhoilla kuin aina ennenkin.
Me mentäis omilla nimillä edelleen
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluaa kuulla sen.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tosiaan sitten eilen järkiini ja sisäistin kokonaan, että olit vaan unohtanut koko jutun ja koitit vain paikkailla sitä. En siis mennyt mihinkään. Haluaisitkohan sen kokonaan pois. Niin ja yritän tosiaan olla tulkitsematta ihan kaikkea. Päätin unohtaa ne merkitykset mitä viimeksi tein paitsi tän unohduksen ja paikkailun. Pahoittelut aiemmista tulkinnoista. Oon vähän rasittava. Toivottavasti et pahoita noista mieltäsi. Ota vaan siltä kannalta, että oon vähän höppänä ja naurahda hyväntahtoisesti päälle. Ainakin tiedät etten kellekään kerro tulkinnoistani. Tarve tulkita johtuu kai siitä kun ei ole keskusteluyhteyttä ja et täälläkään mitään kirjoittele, niin pitää aina vain koittaa arvailla. Mahtaa sua kyllä rasittaa ja olla sellainen olo, että et voi olla vapaasti. Anteeksi. Mutta lupaan vähän miettiä taas mitä tännekin kirjoitan. Edelleen mietin sitäkin, että nämä mun jutut on täällä nykyään sitä tasoa, että haluaisitkohan mun lopettavan kokonaan. Tuonkin suhteen turhauttaa, kun pitää vain itse koittaa päätellä ja arvailla, kun ei voi saada sulta vastauksia. No okei, päätän nyt että vähennän sen viikonlopun kirjoituskerran pois. Päätän myös vapauttaa sut siitä yhdestä jutusta. Vai pitäiskö siihen keksiä joku sääntö, siltä varalta että kuitenkin haluat olevan sen voimassa. Oisko se sitten tuo että useampi sellainen tai useamman pätkä kumoaa, ei merkitse mitään ja jos niitä on vain yksi, niin se merkitsee. Mennään nyt näillä. Luen edelleen kaikki vikan tunnin viestit ja yksi päivä päivällä sen yhden tunnin, jos haluat sanoa täällä jotain.
" kun ei ole keskusteluyhteyttä ja täälläkään et mitään kirjoittele "? Miten tuollaisessa tilanteessa voi olla tapahtunut yhtään mitään todellista?
Ikävä sua ihana. Toisipa torstai eteen jonkun erityisen hetken kanssasi. Joka toisi toivoa tähän tilanteeseen. Edes lyhyt hetki. Voisipa katsella sua rauhassa syvälle silmiin. Jos vaikka uskaltaisin antaa näkyä niistä kaiken sen, jota sydämessäni piilottelen. Ei sitä koskaan tiedä, jos sopiva tilanne tulee eteen. Torstai on toivoa täynnä.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Voisi keksiä jonkun uuden yhteisen sukunimen tai sit mennä vaan omilla samoilla vanhoilla kuin aina ennenkin.
Haluaisin kyllä yhteisen sukunimen ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
Koska kumpikin varmasti haluaisi pitää omansa. Miksi ei?
Nyt realismia kehiin. Sukunimen vaihtoon on pitkä matka. Toiset ei koe sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika monesta taitaa saada. Kaikki etunimi +nen on ainakin vähän sellaisia. Tyyliin Maijanen
Tänään muistin sen, miltä tuntui, kun olin seurassasi. Tunsin olevani juuri siinä missä halusin olla, enkä kaivannut siitä mihinkään. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Voitais vaihtaa sukunimeksi Kaipainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluaa kuulla sen.
Eikä halua. Mutta se on ihan söpö nimi.
Olen kilttis ja lisäksi sukunimi Tissiposki. Olen hylky.
Vierailija kirjoitti:
Nyt realismia kehiin. Sukunimen vaihtoon on pitkä matka. Toiset ei koe sitä koskaan.
Miks realismia kehiin :D Itse ainakin huvikseni mietin tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Voitais vaihtaa sukunimeksi Kaipainen.
Ääni tälle
Hyvää yötä, naapuri! Koskahan törmätään taas.