Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
2121/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mentäis omilla nimillä edelleen

Päätätkö nyt tulevan vaimon/aviomiehen puolesta? Ei koskaan hyvä juttu.

Vierailija
2122/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tosiaan sitten eilen järkiini ja sisäistin kokonaan, että olit vaan unohtanut koko jutun ja koitit vain paikkailla sitä. En siis mennyt mihinkään. Haluaisitkohan sen kokonaan pois. Niin ja yritän tosiaan olla tulkitsematta ihan kaikkea. Päätin unohtaa ne merkitykset mitä viimeksi tein paitsi tän unohduksen ja paikkailun.  Pahoittelut aiemmista tulkinnoista. Oon vähän rasittava. Toivottavasti et pahoita noista mieltäsi. Ota vaan siltä kannalta, että oon vähän höppänä ja naurahda hyväntahtoisesti päälle. Ainakin tiedät etten kellekään kerro tulkinnoistani. Tarve tulkita johtuu kai siitä kun ei ole keskusteluyhteyttä ja et täälläkään mitään kirjoittele,  niin pitää aina vain koittaa arvailla. Mahtaa sua kyllä rasittaa ja olla sellainen olo, että et voi olla vapaasti. Anteeksi. Mutta lupaan vähän miettiä taas mitä tännekin kirjoitan. Edelleen mietin sitäkin, että nämä mun jutut on täällä nykyään sitä tasoa, että haluaisitkohan mun lopettavan kokonaan. Tuonkin suhteen turhauttaa, kun pitää vain itse koittaa päätellä ja arvailla, kun ei voi saada sulta vastauksia. No okei, päätän nyt että vähennän sen viikonlopun kirjoituskerran pois. Päätän myös vapauttaa sut siitä yhdestä jutusta.  Vai pitäiskö siihen keksiä joku sääntö, siltä varalta että kuitenkin haluat olevan sen voimassa. Oisko se sitten tuo että useampi sellainen tai useamman pätkä kumoaa,  ei merkitse mitään ja jos niitä on vain yksi, niin se merkitsee. Mennään nyt näillä. Luen edelleen kaikki vikan tunnin viestit ja yksi päivä päivällä sen yhden tunnin, jos haluat sanoa täällä jotain.

" kun ei ole keskusteluyhteyttä ja täälläkään et mitään kirjoittele "? Miten tuollaisessa tilanteessa voi olla tapahtunut yhtään mitään todellista?

Ollaan kuitenkin sen verran samalla aaltopituudella 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatulle vähän paha mennä tunteitaan laulamaan..

Ne pitää unohtaa. Antaa heidän elää omaa elämäänsä. Ja jatkaa itse omaansa. Täällä roikkuminen ja kommentoiminen ruokkii vaan ihastusta.

Höpsis. Tänään varattu voi olla huomenna sinkku. Elämä on sellaista.

En minä jäisi sellaista odottamaan.

-sivusta

Nimenomaan! Kuten hokema kertoo, et saa mitään sellaista, mitä todella haluat, ennen kuin on liian myöhäistä. En osaa sanoa pitääkö paikkansa.

Vierailija
2124/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin yös, eräs mies💋

Vierailija
2125/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaunis M-nainen

J-mies

"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"

Vierailija
2126/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan sua jo nyt niin mielettömästi. Ja tämä tuntuu ihan hölmöltä. Olen varmaan liian nuorikin sulle. En edes tiedä ikääsi, sä tiedät mun, mutta ei sen väliä. Haaveilen susta silti iltaisin viimeisenä ja aamulla kuvittelen hetken, että sä olet se mun peittomytty vieressä.

Hyvää yötä, olet niin tärkeä mulle. En voi sun tärkeyttäsi edes sanoin kuvailla. Kiitos sun, pääsin vihdoin vanhasta elämästäni irti. Et vain tiedä, että just sä annoit siihen mulle voimaa.

Vierailija
2127/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Tänään muistin sen, miltä tuntui, kun olin seurassasi. Tunsin olevani juuri siinä missä halusin olla, enkä kaivannut siitä mihinkään. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.

Kyllä rakas, oli ihana töissä olla sinun vieressä tänään ❤

Vierailija
2128/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken Xxxxa ja Xxxxo, eikä niistä nimistä sen enempää. Tämä osuu varmaan aika moneen 😁.

Jukka & Mikko 😮

Upeaa! En olis uskonu.

Kerralla oikein 😉❤️

Vierailija
2129/17476 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni kauas 30km ja rajain taa halein suukoin tunnisteellisesti, nukkuos hyvin, huomiseen.

Vierailija
2130/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, muru!

🧡

Vierailija
2131/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pelkkä ajatus sinusta saa minut värisemään...

Vierailija
2132/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vapisemaan.

Vierailija
2133/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaunis sopankeittäjä.

Vierailija
2134/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mussukka kun kirjoitit mulle eilen. 😚

Vierailija
2135/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧜🏻‍♂️❤️🧜🏻‍♀️

Vierailija
2136/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🧜🏻‍♂️❤️🧜🏻‍♀️

🧜‍♀️🧡🧜🏼‍♂️

Vierailija
2137/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitais vaihtaa sukunimeksi Kaipainen.

Tämä sopii! 😃

Vierailija
2138/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin ottaa mun tyttönimi. Se on hieno. Tosiasiassa sinä et kyllä edes voisi vaihtaa nimeä.

Vierailija
2139/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäköhän tuntuisi olla niin haluttava, että mies olisi pakotettu lähestymään, koska hän ei pystyisi olla lähestymättäkään?

Ei hyvältä, jos kyseessä on mies, jonka kanssa sinulla ei ole sitä kemiaa.

Sivusta

Minua ovat lähestyneet useatkin miehet, joiden kanssa ei ole ollut sitä kemiaa. Ei sen vuoksi, että he olisivat pitäneet minua vastustamattomana vaan siksi, että he pitivät minua helppona.

No, oletko sinä helppo? Minä en. Minulla ei ole montaa miestä ollutkaan. Ehdokkaita paljon enemmän.

Vierailija
2140/17476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me mentäis omilla nimillä edelleen

Päätätkö nyt tulevan vaimon/aviomiehen puolesta? Ei koskaan hyvä juttu.

Jestas sentään. Satun nyt vain tietämään, ettei hän luovu nimestään. Sillä on painoarvoa ja tunnettuutta tietyissä yhteyksissä. Enkä minä luovu omastani. Silloinhan me mentäisi omilla edelleen.

Sinuna en niin innolla arvioisi tilanteita, joista et mitään tiedä.

Ketju on lukittu.