Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ihmisiä, jotka odottavat aina enemmän muilta kuin ymmärtävät itse antaa. Älä ole.
Aika ankea tapa nähdä toinen ihminen. Itse ajattelen, että kun toimin vilpittömästi ja auliisti, joten annan, minkä annan itseäni säästelemättä. Se riittää. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kaipausketjussa,
A) olet sopassa
B) hämmennät soppaa
B) olet liemessä
C) kierrät kuumaa puuroa?🐈⬛
Vimppa.
Herättäkää mut tästä painajaisesta jo
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole tähän pisteeseen mennessä tajunnut, että olen kiinnostunut, niin sitten hän ei yksinkertaisesti halua tietää.
Riippuu siitä, miten olet kiinnostuksesi tuonut ilmi. Miehet ovat joskus typeriä tajuamaan. Lisäksi voi olla jotain itsetunnossa tms, että ei usko selviäkään merkkejä todeksi. Tai jos ei osaa odottaa kiinnostusta, niin ei sitä myöskään havaitse. Näemme usein sitä mitä ennakko-oletamme.
Made in heaven nainen, sellainen ei siitä pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me mentäis omilla nimillä edelleen
En miä. Vaihdan tämän heti pois kun tulee syy vaihtaa. Samalla kaikki kortit, passi ym. Uusintaan.
Ei se vielä mitään. Minä vaihdoin siis *korjasin sukupuoleni. Samalla vaihtui luonnollisesti nimi.
T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kaipausketjussa,
A) olet sopassa
B) hämmennät soppaa
B) olet liemessä
C) kierrät kuumaa puuroa?🐈⬛
Kyllä olen ihan kunnolla sopassa. Ehkä liian sakeassa kun asiat eivät meinaa edistyä. Jähmetyimme paikoillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole tähän pisteeseen mennessä tajunnut, että olen kiinnostunut, niin sitten hän ei yksinkertaisesti halua tietää.
Riippuu siitä, miten olet kiinnostuksesi tuonut ilmi. Miehet ovat joskus typeriä tajuamaan. Lisäksi voi olla jotain itsetunnossa tms, että ei usko selviäkään merkkejä todeksi. Tai jos ei osaa odottaa kiinnostusta, niin ei sitä myöskään havaitse. Näemme usein sitä mitä ennakko-oletamme.
En tiedä, miten hän asian havaitsee mutta minusta tuntuu siltä kuin jatkuvasti heittäisin itseäni hänen eteensä. Hyvä, etten ole juossut suoraan syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten hän asian havaitsee mutta minusta tuntuu siltä kuin jatkuvasti heittäisin itseäni hänen eteensä. Hyvä, etten ole juossut suoraan syliin.
Kannattaisi kokeilla sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi kokeilla sitä sitten.
Mutta siinä sattuu yhtä, toista tai molempia.
Mörrimöykky❤️ Lemmentuskan, roihun, ikävän ja epätoivon vuorovedolla tässä on nyt menty vaikka kuinka kauan. Se on vähn uuvuttavaa. Jaksaisi sitä paremmin, jos olisi tiedon ja luottamuksen vahva pursi, jolla nissä seilaisi.
Joku sanoi maailmankaikkeuden rankaisevan väärintekijöitä. Onko tunteiden tunteminen muka väärin?
Vierailija kirjoitti:
Herättäkää mut tästä painajaisesta jo
Wakey wakey, eggs and bakey!
Tunteiden tunteminen on väärin. Isokirjakin niin sanoo. Terveisin tunteeton puritanisti peräkammarin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tunteiden tunteminen on väärin. Isokirjakin niin sanoo. Terveisin tunteeton puritanisti peräkammarin sivusta.
Seppo siis.
Kai Seppo teki kepposen ja käy tam tam🎶🎶