Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin.
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan ollut ihan luvattoman söpö 23-vuotiaana.
38 vuotiaana oli vielä enemmän kysyntää.
Sitten joku teki jotain.
Kaivatustani kirjoitin. En sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimet on yleensä joku tavattoman tylsä, tympeä ja tyhmä sukulainen aikoinaan keksinyt tai saanut typeristä aikaansaannoksistaan.
Olet hänelle sukua parhaitenkin laskettuna korkeintaan promillen, mutta edelleen häpeilet lausuessassi nimeä.
Vaikkapa Raasu, Mursu, Auloste, Nännimäinen, Tukiainen, Kemppainen, Pöksyläinen, Haisula.
Mitä noloa on Kemppaisessa? Tajusin nyt vasta tuosta sun viestistä tuon Tukiaisenkin, että niin tukirahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
S.
Ai mä ottaisin sun?
Vaikka niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 23-vuotiaana niin hottis, että miehet kävelivät päin seinää.
Ja minä lähemmäs 40 v vielä niin hottis, että asfaltti sulaa altani kävellessäni. Välillä hankalaa tän asian kanssa. Snif.
T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 23-vuotiaana niin hottis, että miehet kävelivät päin seinää.
Minä jätin lentäjiä yms koska olin niin söpö.
T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ihailen sun tapaasi olla. Sulle läheisyys on luontevaa. Pienet kosketukset, vahingossa hipaisut tai kylki kyljessä oleminen on sulle normaalia vuorovaikutusta ilman sen kummempaa merkitystä. Sellaiseen läheisyyteen olen tottunut lähinnä romanttisissa suhteissa. Olen koko ajan jotenkin varautunut kun tulet siihen lähelle. Joskus tuntuu että hieman loukkaannut, kun otan etäisyyttä hengähtääkseni. Silti, se tuntuu niin käsittämättömän hyvältä kun sä oot siinä. Salaa toivon että olisit aina.
Vastaan kuin kaipaamalleni. Musta tuntuu, että en vain voi olla koskettamatta sinua mies. Aina kun näen sinut, mulla tulee tuo sama tunne. Näytät niin vastustamattoman ihanalta ja rutistettavalta. Olisin niin ihana päästä halaamaan ja silittelemään sua. Varsinkin jos satut olemaan siinä lähietäisyydellä. Pari kertaa olen "vahingossa" hipaissut ja yhden kerran ihan tarkoituksella nopeasti kosketin sua käsivarteen, kun kurottauduin ottamaan jotain siitä sun lähettyviltä. Kenelle viestisi oli?
Minä olin 23-vuotiaana masentunut tuhnu. Tyylikin näytti siltä.
Vierailija kirjoitti:
Varatulle vähän paha mennä tunteitaan laulamaan..
Riippuu varaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ne sukunimet ehkä kertovat meistä. Miten meille lopulta kävi.
Se ei ole lopullista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen hauska juttu. En voi sitä tänne kommentoida 😅
Vierailija kirjoitti:
Eikä siitäkään sukunimisukulaisesta voi olla varma, koska keskimäärin 10% lapsista ei ole sille miehelle, jota isänään pitivät.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole lopullista.
Ei kai niin, mut en jaksaisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle vähän paha mennä tunteitaan laulamaan..
Riippuu varaajasta.
Minulle on kerrottu, mutta olin silloin onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
17-30 vuotiaana näytin riutuneelta korppikotkalta.
Sukunimeni on KAKKALOPPU, eihän haittaa.
Ps. Mennäänkö naimisiin? Nyt vai viikon päästä lauantaina? Kello tikittää perspuolessa ja perstaskut täynnä karhulaskuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 23 vuotiaana vauvan äiti ja silti hottis.
Elämässä sattuu ja tapahtuu.
Tällä hetkellä tuntuu pahalta mutta sisällä on sama nainen. Sama sydän. Samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 23 vuotiaana vauvan äiti ja silti hottis.
Elämässä sattuu ja tapahtuu.
Tällä hetkellä tuntuu pahalta mutta sisällä on sama nainen. Sama sydän. Samanlainen.
Eihän vauvan äitiys liity mitenkään siihen, että onko hotti tai ei.
Eli ei ole mikään "silti" hottis.
Olen pari kertaa kätellyt kaivattuni. Ja näymme joissakin valokuvissa muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tosiaan sitten eilen järkiini ja sisäistin kokonaan, että olit vaan unohtanut koko jutun ja koitit vain paikkailla sitä. En siis mennyt mihinkään. Haluaisitkohan sen kokonaan pois. Niin ja yritän tosiaan olla tulkitsematta ihan kaikkea. Päätin unohtaa ne merkitykset mitä viimeksi tein paitsi tän unohduksen ja paikkailun. Pahoittelut aiemmista tulkinnoista. Oon vähän rasittava. Toivottavasti et pahoita noista mieltäsi. Ota vaan siltä kannalta, että oon vähän höppänä ja naurahda hyväntahtoisesti päälle. Ainakin tiedät etten kellekään kerro tulkinnoistani. Tarve tulkita johtuu kai siitä kun ei ole keskusteluyhteyttä ja et täälläkään mitään kirjoittele, niin pitää aina vain koittaa arvailla. Mahtaa sua kyllä rasittaa ja olla sellainen olo, että et voi olla vapaasti. Anteeksi. Mutta lupaan vähän miettiä taas mitä tännekin kirjoitan. Edelleen mietin sitäkin, että nämä mun jutut on täällä nykyään sitä tasoa, että haluaisitkohan mun lopettavan kokonaan. Tuonkin suhteen turhauttaa, kun pitää vain itse koittaa päätellä ja arvailla, kun ei voi saada sulta vastauksia. No okei, päätän nyt että vähennän sen viikonlopun kirjoituskerran pois. Päätän myös vapauttaa sut siitä yhdestä jutusta. Vai pitäiskö siihen keksiä joku sääntö, siltä varalta että kuitenkin haluat olevan sen voimassa. Oisko se sitten tuo että useampi sellainen tai useamman pätkä kumoaa, ei merkitse mitään ja jos niitä on vain yksi, niin se merkitsee. Mennään nyt näillä. Luen edelleen kaikki vikan tunnin viestit ja yksi päivä päivällä sen yhden tunnin, jos haluat sanoa täällä jotain.
Oikeastiko sössötät jollekin tosielämässä siitä, että kirjoittelet hänelle viestejä vauvapalstalla?
Eikä siitäkään sukunimisukulaisesta voi olla varma, koska keskimäärin 10% lapsista ei ole sille miehelle, jota isänään pitivät.