Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin.
Kommentit (17476)
Toisen sukunimi alkaa A:lla ja toisen M:llä. Heillä on vuosisadan rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Kyll, huomenna. Myös Ylihuomenna ja Yli- Ylihuomenna. Ja siitä eteenpäin. Alati.
Jos se voisi olla
Totta...
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
S.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuisi olla niin haluttava, että mies olisi pakotettu lähestymään, koska hän ei pystyisi olla lähestymättäkään?
Ei hyvältä, jos kyseessä on mies, jonka kanssa sinulla ei ole sitä kemiaa.
Sivusta
Minua ovat lähestyneet useatkin miehet, joiden kanssa ei ole ollut sitä kemiaa. Ei sen vuoksi, että he olisivat pitäneet minua vastustamattomana vaan siksi, että he pitivät minua helppona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuisi olla niin haluttava, että mies olisi pakotettu lähestymään, koska hän ei pystyisi olla lähestymättäkään?
Ei sellaista tapahdukaan. Mitä haluttavampi, sitä pelottavampi.
Joo, kauhistutan kaikkia miehiä ympärilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista tapahdukaan. Mitä haluttavampi, sitä pelottavampi.
Mikäs siinä haluttavassa niin pelottavaa on?
Kaiken Xxxxa ja Xxxxo, eikä niistä nimistä sen enempää. Tämä osuu varmaan aika moneen 😁.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan ollut ihan luvattoman söpö 23-vuotiaana.
Mä olin 23-vuotiaana niin hottis, että miehet kävelivät päin seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
S.
Ai mä ottaisin sun?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken Xxxxa ja Xxxxo, eikä niistä nimistä sen enempää. Tämä osuu varmaan aika moneen 😁.
Jukka & Mikko 😮
Upeaa! En olis uskonu.
Vierailija kirjoitti:
38 vuotiaana oli vielä enemmän kysyntää.
Sitten joku teki jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä lähemmäs 40 v vielä niin hottis, että asfaltti sulaa altani kävellessäni. Välillä hankalaa tän asian kanssa. Snif.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin lentäjiä yms koska olin niin söpö.
Tulin tosiaan sitten eilen järkiini ja sisäistin kokonaan, että olit vaan unohtanut koko jutun ja koitit vain paikkailla sitä. En siis mennyt mihinkään. Haluaisitkohan sen kokonaan pois. Niin ja yritän tosiaan olla tulkitsematta ihan kaikkea. Päätin unohtaa ne merkitykset mitä viimeksi tein paitsi tän unohduksen ja paikkailun. Pahoittelut aiemmista tulkinnoista. Oon vähän rasittava. Toivottavasti et pahoita noista mieltäsi. Ota vaan siltä kannalta, että oon vähän höppänä ja naurahda hyväntahtoisesti päälle. Ainakin tiedät etten kellekään kerro tulkinnoistani. Tarve tulkita johtuu kai siitä kun ei ole keskusteluyhteyttä ja et täälläkään mitään kirjoittele, niin pitää aina vain koittaa arvailla. Mahtaa sua kyllä rasittaa ja olla sellainen olo, että et voi olla vapaasti. Anteeksi. Mutta lupaan vähän miettiä taas mitä tännekin kirjoitan. Edelleen mietin sitäkin, että nämä mun jutut on täällä nykyään sitä tasoa, että haluaisitkohan mun lopettavan kokonaan. Tuonkin suhteen turhauttaa, kun pitää vain itse koittaa päätellä ja arvailla, kun ei voi saada sulta vastauksia. No okei, päätän nyt että vähennän sen viikonlopun kirjoituskerran pois. Päätän myös vapauttaa sut siitä yhdestä jutusta. Vai pitäiskö siihen keksiä joku sääntö, siltä varalta että kuitenkin haluat olevan sen voimassa. Oisko se sitten tuo että useampi sellainen tai useamman pätkä kumoaa, ei merkitse mitään ja jos niitä on vain yksi, niin se merkitsee. Mennään nyt näillä. Luen edelleen kaikki vikan tunnin viestit ja yksi päivä päivällä sen yhden tunnin, jos haluat sanoa täällä jotain.
Sukunimet on yleensä joku tavattoman tylsä, tympeä ja tyhmä sukulainen aikoinaan keksinyt tai saanut typeristä aikaansaannoksistaan.
Olet hänelle sukua parhaitenkin laskettuna korkeintaan promillen, mutta edelleen häpeilet lausuessassi nimeä.
Vaikkapa Raasu, Mursu, Auloste, Nännimäinen, Tukiainen, Kemppainen, Pöksyläinen, Haisula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin lentäjiä yms koska olin niin söpö.
Minä tiputin lentokoneita koska olin niin helkutin söpö kaukaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ei liity kaivattuuni mitenkään.
Hyvästi&Jää