Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Ei
Helttapalli kirjoitti:
Kova ikävä 25 vuotiasta minua, jolle maailma oli mahdollisuus ja kyynisyys oli kirosana.
Kun kirjoitin tälle palstalle 23 vuotiaana niin nimimerkkini oli Supergirl!
Elettiin milleniumia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain 69. Simo
En kuule maksa penniäkään. Näitä asioita ei voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen sun tapaasi olla. Sulle läheisyys on luontevaa. Pienet kosketukset, vahingossa hipaisut tai kylki kyljessä oleminen on sulle normaalia vuorovaikutusta ilman sen kummempaa merkitystä. Sellaiseen läheisyyteen olen tottunut lähinnä romanttisissa suhteissa. Olen koko ajan jotenkin varautunut kun tulet siihen lähelle. Joskus tuntuu että hieman loukkaannut, kun otan etäisyyttä hengähtääkseni. Silti, se tuntuu niin käsittämättömän hyvältä kun sä oot siinä. Salaa toivon että olisit aina.
Tiedostan voimakkaasti joka ainoan tahallisen ja tahattoman kosketuksen suhteessa sinuun. Joka ainoalla on minulle merkitys ja lataus, vaikka kosketan useasti ja helposti. Tietäisitpä montako sataa tuhatta ajatusta ja halua koskettaa torjun koko ajan. Kyllä, se loukkaa tai oikeampi sana on satuttaa. Se tuntuu torjuvalta, kun kosketus ei lähtökohtaisestikaan ole välillmme vastavuoroista. Joskus tunnen itseni inhottavaksi tai limaiseksi lääppijäksi kun väistät.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimistä tuli mieleen. Meidän sukunimet käy jollain tapaa yhteen / liittyy löyhästi toisiinsa. Niissä on sellaiset sanat, jotka voi yhdistää jollain tapaa.
Meidän sukunimistä saisi vänkiä yhdistelmänimiä juuri tämän vuoksi. Voisi keksiä ihan uuden yhdistelmän.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuisi olla niin haluttava, että mies olisi pakotettu lähestymään, koska hän ei pystyisi olla lähestymättäkään?
Ei hyvältä, jos kyseessä on mies, jonka kanssa sinulla ei ole sitä kemiaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Ei
Ok. Kattellaan. Hyviä öitä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
Etunimemme alkavat M kirjaimella. Sukunimet alkavat eri kirjaimella.
Rauhaa maahan ja ihmisille hyvää tahtoa! ☁️🍿 eli Muumimamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Ei
Ei niin. Mutta mukavia miehiä kuitenkin tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuisi olla niin haluttava, että mies olisi pakotettu lähestymään, koska hän ei pystyisi olla lähestymättäkään?
Ei sellaista tapahdukaan. Mitä haluttavampi, sitä pelottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Monista sanamuodoista voi päätellä, onko kirjoittaja mies vai nainen. Harva mies puhuu esimerkiksi mahdollisista maailmoista. Sukupuolet (ainakin nämä kaksi vanhaa) näkyvät kielessä.
Sivistystaso ja lukeneisuus näkyvät, taistolaisuus l. sivistymättömyys ilmenee postmodernismina nihilisminä ja destruktivisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Helttapalli kirjoitti:
Kova ikävä 25 vuotiasta minua, jolle maailma oli mahdollisuus ja kyynisyys oli kirosana.
Kun kirjoitin tälle palstalle 23 vuotiaana niin nimimerkkini oli Supergirl!
Elettiin milleniumia.
Taustalla vaikutti myös Reamonn: Supergirl
Biisi josta pidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista sanamuodoista voi päätellä, onko kirjoittaja mies vai nainen. Harva mies puhuu esimerkiksi mahdollisista maailmoista. Sukupuolet (ainakin nämä kaksi vanhaa) näkyvät kielessä.
Sivistystaso ja lukeneisuus näkyvät, taistolaisuus l. sivistymättömyys ilmenee postmodernismina nihilisminä ja destruktivisuutena.
nytten ymmärrä yhtää laita mielummi vaiks japanii
Ne sukunimet ehkä kertovat meistä. Miten meille lopulta kävi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Kyll, huomenna. Myös Ylihuomenna ja Yli- Ylihuomenna. Ja siitä eteenpäin. Alati.
Hän on varmaan ollut ihan luvattoman söpö 23-vuotiaana.
En tiedä miten pystyn elämään asian kanssa. Kaikki alkaa kaivatun kanssa eri kirjaimella. Etunimet, sukunimet, eri määrä kirjaimia kaikissa nimissä. Loputon lista.
Helttapalli kirjoitti:
Onko tuo vaihe jatkunut kauankin?
Itselläni oli parikymppisenä vaihe, kun olin tosi masentunut enkä halunnut miettiä edes huomista saati nähnyt tulevaisuudessa mitään, tuntui että olen jo nähnyt kaiken eikä maailmassa ole enää mitään kiinnostavaa jne. No se meni onneksi sitten jossain vaiheessa ohi ja nykyään olen taas "oma itseni" eli nuo seikat muuttui taas päinvastaisiksi - huomenna on kivaa ja illalla ei malta odottaa aamua, tulevaisuus on mahdollisuus ja maailma täynnä kauniita ja kiinnostavia asioita.