Voiko reilusti ylipainoinen löytää ikinä kumppania?
Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
Kommentit (191)
Vaikka se pullukka nainen olisi miten ihana tahansa luonteeltaan niin ei se paljoa auta siinä vaiheessa. Kumppanin tulee myös miellyttää fyysisesti ja olla samaa tasoa niin sanotusti. en pysty kiihottua liiallisesta selluliitista, raskausarvista, mahamakkaroista yms.. Ja tottapuhuen hävettäisi kulkea sellaisen pulleron kanssa. Jos itse pidän kunnostani ja kehostani huolta, vaadin sitä naiseltakin.Ei tarvitse olla niin timmissä kunnossa mutta ei mikään valas. Kumpi näky kiinnostaa enemmän? Kaunis nainen lenkillä vai lihava nainen telkkarin eessä sipsipussi kädessä?
Ihana sarjapeukuttaja on löytänyt tähänkin ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
[/quote]
Toki voi löytää, mutta rima on pidettävä todella alhaalla ja siltikin mahdollisuudet melko rajalliset.
Minun mieheni on 100kg painavampi kuin minä. Hänellä on loistava itsetunto, ja ihmisenä aivan huipputyyppi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
[/quote]
50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa.
[/quote]
Itse olin noin 50 kiloa ylipainoinen kun mentiin naimisiin. Vaimoni on hoikka, urheilullinen cheerleader. Burgereja grillaillaan välillä, juu, ja ihan onnellisiakin ollaan. Itsekin olen tätä nykyää 25 kiloa kevyempi, ja seuraavat 25 on toivon mukaan karistettu ensi kesään mennessä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
[/quote]
50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa.
[/quote]
Itse olin noin 50 kiloa ylipainoinen kun mentiin naimisiin. Vaimoni on hoikka, urheilullinen cheerleader. Burgereja grillaillaan välillä, juu, ja ihan onnellisiakin ollaan. Itsekin olen tätä nykyää 25 kiloa kevyempi, ja seuraavat 25 on toivon mukaan karistettu ensi kesään mennessä.
[/quote]
Sykäyksen tähän painonpudotukseen sain muuten vaimoni kautta, kun hän aina valitteli että ei löydy treeniseuraa täältä korvesta minne hänet raahasin. Eräänä päivänä kyllästyin siihen märinään ja sanoin että perkele, minä tulen.
Ja siitä se ajatus tosiaan sitten lähti. Kiitokset vielä kerran, hanibani!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:13"]Tuo 60k ylipainoinen ämmä luulee olevansa muodokas?
[/quote]
Mistäs tommosta päättelit?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
Tämä on vähän niinkuin lasten kanssa väittelisi.
[/quote]
"Raivokkaan puolustusreaktion."?? Mitähän helvettiä? :D
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.
Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.
Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.
Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.
Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.
[/quote]
Kyllä nyt johonkin osui ja uppos. Tekstiä tulee kuin Esterin perseestä, oot niin loukkaantunut. Ei, minä en pidä tuollaista laiskaa haisevaa läskikasaa minään. Ja voi kuule, mieskin löytyy. Usko tai älä. Ketään wi kiinnosta haukkumisesi ja kilometrin pituiset ulinasi. Ihan toden totta ei! Nauramme mieheni kanssa kaltaisellesi jatkossakin. Vyöry vaan eteemme;)
[/quote] voi, sua tikkua ei miehes kanssa edes erota.
[/quote]
En oo tikku. Rinnat 80D haha
[/quote]
VITTU MIKÄ TANKKI!!!!!!
70D
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.
Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.
Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.
Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.
Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.
[/quote]
Kyllä nyt johonkin osui ja uppos. Tekstiä tulee kuin Esterin perseestä, oot niin loukkaantunut. Ei, minä en pidä tuollaista laiskaa haisevaa läskikasaa minään. Ja voi kuule, mieskin löytyy. Usko tai älä. Ketään wi kiinnosta haukkumisesi ja kilometrin pituiset ulinasi. Ihan toden totta ei! Nauramme mieheni kanssa kaltaisellesi jatkossakin. Vyöry vaan eteemme;)
[/quote]
Niin? Ja sä edelleen jatkat tota naurettavaa uikutusta "ku mä oon laiha ja kaunis!! uuh!! mä oon parempi ku sä!", joko sait paremman mielen?
Ja mielelläni tulen eteesi, saat myös nauraa mulle, koska ittes sinä tuolla käytökselläs nolaat. Et sä siitä muuta hyötyä saa.
Joo, se sun "miehes" on varmaa vihreä ja aina hymyileväinen? Kuka sun leukojes louskutusta jaksaa uskoa?
Ja älä yritä valehdella itelles, kovastihan sua mun "ulinani" kiinnostaa kun niihin niin innokkaasti vastailet kokoajan. ;) Vai kirpooko ku läski ei olekaa sun eessä nöyränä?
Minä olen vain kerran haukkunut sinua, sinä olet lähestulkoon jokaisessa sielun tuotoksessasi haukkunut minua. Säälittävää toimintaa.
Mut hei! Meehän sä "ukkos" kanssa sauvakävelylle, mä lähden viettää hauskaa iltaa kavereiden kanssa. :)
[/quote]
Oo nyt läskilehmä hiljaa :Df oikeasti menet mässyttään karkkia ja sipsiä:D läski mikä läski
[/quote]
En edelleenkään syö karkkia saati sipsiä.
Kavereiden kanssa iltaa istutaan ja nautitaan hyvästä seurasta ja pidetään hauskaa. :)
Mut ymmärrän kyllä ton sun kateutes tätäkin asiaa kohtaan. Eihän kukaan tommosen kaveri haluakaan olla.
En sano tätä vittuillakseni, mutta 60 kg ylipainoinen saa syödä ainakin tuhat kaloria päivässä enemmän ihan vaan pysyäkseen painossaan. Kaikki liikuntakin kuluttaa huomattavista normaalipainoista enemmän energiaa, kun painot kulkee omasta takaa mukana. Miten paljon siis pitää syödä terveellistä kotiruokaa, että saa tuollaisen elopainon ylläpidettyä? Luulisi jo vahingossa laihtuvan, kun ei kerran herkkujakaan tule syötyä.
Puhutteko te livenäkin näin törkeästi toisille ihmisille? Jos olette niin laihoja, kauniita ja puolisoidenne jumaloimia, niin miks teillä on niin paha olla? Mulla ei ole koskaan tarvis haukkua toisten ihmisten ulkomuotoa, mutta olenkin onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen.
Haha! Ihana aviomieheni ei edes läskeistäni välitä! Hän on MINUN kanssa ei läskieni. Yhdessä oltu vuodesta 96, eli 19v ja aivan yhtä onnellisia kuin silloinkin. Tyhmä ihminen on ällöttävämpi kuin yksikään liika kilo!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:24"]Puhutteko te livenäkin näin törkeästi toisille ihmisille? Jos olette niin laihoja, kauniita ja puolisoidenne jumaloimia, niin miks teillä on niin paha olla? Mulla ei ole koskaan tarvis haukkua toisten ihmisten ulkomuotoa, mutta olenkin onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen.
[/quote] älä turhaan alapeukuttele. Vastaa vaan suoraan kysymykseen. Onko käytöksesi aina näin törkeää livenäkin?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin? Ja sä edelleen jatkat tota naurettavaa uikutusta "ku mä oon laiha ja kaunis!! uuh!! mä oon parempi ku sä!", joko sait paremman mielen?
Ja mielelläni tulen eteesi, saat myös nauraa mulle, koska ittes sinä tuolla käytökselläs nolaat. Et sä siitä muuta hyötyä saa.
Joo, se sun "miehes" on varmaa vihreä ja aina hymyileväinen? Kuka sun leukojes louskutusta jaksaa uskoa?
Ja älä yritä valehdella itelles, kovastihan sua mun "ulinani" kiinnostaa kun niihin niin innokkaasti vastailet kokoajan. ;) Vai kirpooko ku läski ei olekaa sun eessä nöyränä?
Minä olen vain kerran haukkunut sinua, sinä olet lähestulkoon jokaisessa sielun tuotoksessasi haukkunut minua. Säälittävää toimintaa.
Mut hei! Meehän sä "ukkos" kanssa sauvakävelylle, mä lähden viettää hauskaa iltaa kavereiden kanssa. :)
[/quote]
Oo nyt läskilehmä hiljaa :Df oikeasti menet mässyttään karkkia ja sipsiä:D läski mikä läski
[/quote]
Kavereiden kanssa iltaa istutaan ja nautitaan hyvästä seurasta ja pidetään hauskaa. :)
Mut ymmärrän kyllä ton sun kateutes tätäkin asiaa kohtaan. Eihän kukaan tommosen kaveri haluakaan olla.
[/quote]
En oo sulle kateellinen yhtään mistään ja tuskin kukaan on. Eiks sun pitäny jo lähtee? Aina vaan täällä. Ja jos me kohdattais kasvokkain, Jäisit verbaalisesti mun alle. Murtuisit täysin.
Menkää te megalainailijat muualle ketjua pilaamasta. Kukaan ei jaksa noita lukea. Opetelkaa lainaamaan viimeisin teksti.
Tunnen yhden pariskunnan, jossa nainen on ihan varmaan 100 kg (ehkä max 160 cm pitkä) ja mies hoikka ja suhteellisen hyvännäköinen vielä. Nainen oli lihava jo silloin, kun tapasivat. He ovat eri maista, mutta molemmat kuitenkin EU-maista, joten tuskin raha tms. on ollut vaikuttamassa. Ehkä kaikkia ihmisiä ei vain haittaa kumppanin ylipaino tai he rakastuvat muihin ominaisuuksiin niin palavasti, että läskit unohtuvat. Täytyy kyllä myöntää, että itselleni voisi olla vaikea päästä yli miehen reilusta ylipainosta, mutta voi tietysti olla että, jos kyseessä on henkisiltä ominaisuuksiltaan "se oikea", ei ole väliä, miltä näyttää.
Komppaan myös tuota, että useimmiten ylipainosta on haittaa terveydelle, eikä se myöskään näytä hyvältä. Tietysti poikkeuksia on, kuulantyöntäjät, isotissiset ja sopusuhtaisesti lihavat jne. mutta YLEENSÄ ylipaino on haitallista terveydelle ja myöskin rumentaa aika paljon siitä mitä voisi olla edes vähän laihempana.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En oo sulle kateellinen yhtään mistään ja tuskin kukaan on. Eiks sun pitäny jo lähtee? Aina vaan täällä. Ja jos me kohdattais kasvokkain, Jäisit verbaalisesti mun alle. Murtuisit täysin.
[/quote]
Jos sun verbaalisuutes on tasoa "vitun läski" niin joo, kyllähän sille häviää jokainen. Jos osaisit ees alkeelliset käytöstavat niin voisin EHKÄ jopa harkita keskustelua sun kanssas kasvotusten, mut koska "keskustelu"taitosi ovat tasoa pulu, niin olkoot. Varmaan alkaisit hakkaamaankin mua, kun huomaisit ettei lapsellinen haukkumisesi saisi mussa muuta aikaan kuin nauramisen. :D
Olen kavereideni luona, mutta joskus voin myös sua tulla ihan vaan huvikseni härnäämään ja JOKA KERTA myös siinä onnistun! :D
Kateellinen taidat olla ja pahasti, kun et keksi mitään muuta kuin mun haukkumiseni. Ja itseasiassa monikin on mulle kateellinen. Ei kilojen takia, vaan ihan muiden asioiden takia. ;)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:48"]
Voi ihme kyllä. Lukioaikanen tuttu oli jo nuorena tosi lihava mutta niinpä hänet joku suunnilleen normaalipainoinen mies halusi omakseen. Jollain on ilmeisesti joku fetissi. Lapsensaanti olikin sitten vaikeaa kun lihavuus haittasi raskaaksi tuloa. Hoidolla sai sokerikaksoset.
[/quote]
Eipä sitten suunnattoman lihava ollutkaan, koska sai lapsettomuushoitoa kun niiden raja on bmi35.
[/quote]
No kyllä tuo BMI on suurimmalle osalle ihmisistä lihava. En tiedä millaisessa maailmassa elät jos tuo on sinusta lähelläkään normaalia?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos sun verbaalisuutes on tasoa "vitun läski" niin joo, kyllähän sille häviää jokainen. Jos osaisit ees alkeelliset käytöstavat niin voisin EHKÄ jopa harkita keskustelua sun kanssas kasvotusten, mut koska "keskustelu"taitosi ovat tasoa pulu, niin olkoot. Varmaan alkaisit hakkaamaankin mua, kun huomaisit ettei lapsellinen haukkumisesi saisi mussa muuta aikaan kuin nauramisen. :D
Olen kavereideni luona, mutta joskus voin myös sua tulla ihan vaan huvikseni härnäämään ja JOKA KERTA myös siinä onnistun! :D
Kateellinen taidat olla ja pahasti, kun et keksi mitään muuta kuin mun haukkumiseni. Ja itseasiassa monikin on mulle kateellinen. Ei kilojen takia, vaan ihan muiden asioiden takia. ;)
[/quote]
Kukaan ei oo läskille possulle kateellinen, missä harhoissa sä elät!?? Että pipsan näköselle possulle ollaan kateellisia' ei luoja :DDD KUN SÄ näkisit millasen naisen kans juttelet ja millanen mies ja koti mulla on nii sä tuntisit syvää kateutta. Me voidaan vaikka lyödä tästä vetoa. Noin idiootille kateus jankkaajalle ei voi kuin nauraa :d sä oot se joka kadehtii! Mene huomenna lenkille ni sulle tulee parempi mieli läski;)
[/quote]
Mä jo tiedän millaisen "naisen" kanssa kekustelen.
Itserakkaan, kusipäisen ja helvetin ruman haahkan kanssa. :)
Kateutta en tunne sua kohtaan mistään syystä. Mun elämäni on täydellistä just tämmösenään. :)
Mut jatka sä toki valitsemalla linjallas, koska haluat epätoivoisesti haukkumalla kohottaa nollilla olevaa itsetuntoas niin anna mennä vaan. Kyl sä saat mua haukkua, sun sanas on mulle yhtä Antti Tuiskun musiikin kanssa. En kuuntele ollenkaan.
[/quote]
Buahhaha kukas se täällä haukkuu :D kiva kun kuvailit juuri itsesi ;) en ole mitään, mitä sanot. ei siinä, hyvää jatkoa.. Ammuuuuu!;)
Tuo 60k ylipainoinen ämmä luulee olevansa muodokas?