Voiko reilusti ylipainoinen löytää ikinä kumppania?
Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
Kommentit (191)
Ei ymmärrä: jos seurustelee ylipainoisen kanssa on kyseessä fetisismi. Jos seurustelee alipainoisen kanssa on...normaali??
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
Tämä on vähän niinkuin lasten kanssa väittelisi.
[/quote]
"Raivokkaan puolustusreaktion."?? Mitähän helvettiä? :D
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.
Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.
Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.
Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.
Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.
[/quote]
Kyllä nyt johonkin osui ja uppos. Tekstiä tulee kuin Esterin perseestä, oot niin loukkaantunut. Ei, minä en pidä tuollaista laiskaa haisevaa läskikasaa minään. Ja voi kuule, mieskin löytyy. Usko tai älä. Ketään wi kiinnosta haukkumisesi ja kilometrin pituiset ulinasi. Ihan toden totta ei! Nauramme mieheni kanssa kaltaisellesi jatkossakin. Vyöry vaan eteemme;)
En tiedä mistä johtuu, mutta, aina kun vaikka kaupassa joku kivannäköinen mies selvästi silmäilee mua (olen 170/101), tulee pian nurkan takaa hänen tyttöystävänsä esille ja se on AINA lihava. Olen pohtinut, ettei kaikilla niillä voi olla läskifetissiä, mutta mahtaako ne miehet olla niin tottuneita pyöreämpään naiseen, että silmä osuu nykyään sellaisiin? Eli ennen on hoikat voineet kiinnostaa, sitten rakastuu pyöreämpään naiseen ja vuosien päästä sitä katselee sellaisia sillä silmällä? Siksi mietin, koska mä ennen pidin siloposkisista miehistä, kunnes rakastuin tohon omaan karvaturpaan, ja nykyään huomaan katselevani lähes tulkoon VAIN parrakkaita miehiä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.
Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.
Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.
Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.
Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.
[/quote]
Kyllä nyt johonkin osui ja uppos. Tekstiä tulee kuin Esterin perseestä, oot niin loukkaantunut. Ei, minä en pidä tuollaista laiskaa haisevaa läskikasaa minään. Ja voi kuule, mieskin löytyy. Usko tai älä. Ketään wi kiinnosta haukkumisesi ja kilometrin pituiset ulinasi. Ihan toden totta ei! Nauramme mieheni kanssa kaltaisellesi jatkossakin. Vyöry vaan eteemme;)
[/quote] voi, sua tikkua ei miehes kanssa edes erota.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:10"]Ei ymmärrä: jos seurustelee ylipainoisen kanssa on kyseessä fetisismi. Jos seurustelee alipainoisen kanssa on...normaali??
[/quote]
+50 kg yli normaalipainon on sellainen ylipaino että sillä ei ole vastinetta alipainon puolella - paitsi ehkä kuollut. On vähän eri asia puhua lievästä ylipainosta ja tämän kokoluokan sairaalloisesti ylipainosta.
Itse ajattelen niin (huom, vain mun mielipide), että se on ihan ihmisen geeneissä, ettei rajusti ylipainoiset ihmiset viehätä. Ylipainoiset ihmiset eivät ole kovin hedelmällisiä ja muitakin sairauksia ja riskejä löytyy ylipainoisilta.
Laihduttakaa hyvät ihmiset! Elämä on miljoona kertaa helpompaa kun on normaalipainoinen! On rankkaa laihduttaa, mutta niin on se omien läskien kanssa eläminenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin? Ja sä edelleen jatkat tota naurettavaa uikutusta "ku mä oon laiha ja kaunis!! uuh!! mä oon parempi ku sä!", joko sait paremman mielen?
Ja mielelläni tulen eteesi, saat myös nauraa mulle, koska ittes sinä tuolla käytökselläs nolaat. Et sä siitä muuta hyötyä saa.
Joo, se sun "miehes" on varmaa vihreä ja aina hymyileväinen? Kuka sun leukojes louskutusta jaksaa uskoa?
Ja älä yritä valehdella itelles, kovastihan sua mun "ulinani" kiinnostaa kun niihin niin innokkaasti vastailet kokoajan. ;) Vai kirpooko ku läski ei olekaa sun eessä nöyränä?
Minä olen vain kerran haukkunut sinua, sinä olet lähestulkoon jokaisessa sielun tuotoksessasi haukkunut minua. Säälittävää toimintaa.
Mut hei! Meehän sä "ukkos" kanssa sauvakävelylle, mä lähden viettää hauskaa iltaa kavereiden kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä. [/quote] Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita. [/quote] Sori vaan mutta mies on vielä komea kaupan päälle. Olisi useampikin nainen ottamassa. Lisäksi ei pelkää työntekoa eli ei tarvitse pelätä että istuu kotona juomassa kaljaa ja raapimassa munia [/quote] Sori vaan, mut niinhän se on sun mielestä komea.. Oikeasti komea mies ei ota mitään lihavaa amatsooninaista itselleen. [/quote] Sinäkö määrität sen kuka on komea ja kuka ei? Sun mielipidekö on se ainoa oikea? En ole tuo kenelle kommentoit, mutta munkin miehellä vientiä olis vaikka millä mitalla. Hoikat ja kauniit naiset olis halukkaita ottamaan tuon mun mieheni, vaan silti se mieluummin pysyy läakin kihlattunsa kanssa kuin ottaisi niitä hoikkia, kauniita ja iiihanalla luonteella olevia naisia. [/quote] Kylläpä meni tunteisiin. No jos miehesi olisi oikeastikin komea, niin sääliksi käy että tuollaiseen maitovalaaseen joutuu tyytyä joka syö mieluummin jätskiä kotona kun menee lenkille. [/quote] Sori mut en syö jäätelöä, käytiin tänää miehen kanssa yhdessä lenkillä. Miestäni ei tarvitse sääliä, ihan itse tuo minua kosi omasta halustaan. Miksi olisi kosinut jos ei haluaisi olla läskin naisen kanssa? Ja edelleen tarjolla olisi muitakin naisia, mut silti vaan tuo minua rakastaa. Ja koska sulla on joku korkeampikin psykologian koulutus niin kerrotko miksi mieheni ei ole näiden vuosien aikana vaihtanut tätä läskiä, jäätelöä mättävää maitovalasta hoikemman naisen takia? Eikä edes ole pettänyt.
[/quote]
SORISORISORI. Jäikö porsaalla levy päälle? Ei tuota soria tarvitse joka paikkaan tunkea. Miksi et sitten laihdu vaikka käyt lenkillä? Syötkö lenkin päätteeksi lihottavaa ruokaa? JA mistä sä tiedät pettääkö miehesi vai ei ;)
[/quote]
Itseasiassa tiedän kyllä ettei mieheni petä. ;)
Tietääkseni mun laihtumiseni ei sulle varmaankaan kuulu, eikä myö millää hiki lenkillä käyty. Pikkuisen käppäilemässä ja se oli siinä.
Miksi haukut mua porsaaks? Kalahtiko tunteisiin tekstini vai etkö enää osaa keskustella muutoin kuin haukkumalla?
[/quote]
Siis miks ihmeessä te ihmiset ootte noin törkeitä toisianne kohtaan !!!!!!!!! Toivottavasti tällä loukkaavalla ihmisellä ei oo kotona kasvatettavia lapsia, just näistä perheistä niistä toisten ulkonäköä mollaavia lapsia sikiää /::: Jessus sentään . Voiku kaikki me arvostettaisiin toisiamme ulkonäöstä viis.. N 23 3 lasta ja prkl 168/54 !
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:00"]Mutta miltä tuntuu niistä reilusti ylipainoisista naisista, kun mies kuitenkaan ei pidä häntä kauniina/puoleensavetävänä? Saattaa juu olla luonteeseen rakastunut jne. mutta silti oikeat/aidot halut kohdistuvat johonkin hoikkaan naiseen.
[/quote] Oikeat halut kohdistuu siihen ihmiseen, jonka kanssa synkkaa ja jota rakastaa. Mieheni ei ole maailman komein, mutta hän saa minut nauramaan, sas oloni tuntemaan turvalliselta ja rakastetulta. Haluan vain häntä. Aivot ratkaisee seksuaalisessa halussa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:33"] No jos sulla on noin paljon ylipainoa mitä sanoit, niin kukaan niin lihava ei voi yksinkertaisesti näyttää hyvältä. Mietippäs yleistä kauneusihannetta. Esimerkiksi missit ei oo koskaan ylipainoisia. ;) Okei, tuo sun herkkulakkos on joko vale tai sitten kiinnostaa että milläs sä pidät tuota elopainoas? Itse syön 1 kk herkkuja koko päivän ja ei en ole lihava. En myöskään laiha. Pidän sopivan timmistä mutta myös muodokkaasta kropasta. [/quote]
Aika monta missiä on tälläkin palstalla haukuttu läskeiksi jo valintavuotenaan, joten mikähän se maaginen yleinen kauneusihanne on?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:33"] No jos sulla on noin paljon ylipainoa mitä sanoit, niin kukaan niin lihava ei voi yksinkertaisesti näyttää hyvältä. Mietippäs yleistä kauneusihannetta. Esimerkiksi missit ei oo koskaan ylipainoisia. ;) Okei, tuo sun herkkulakkos on joko vale tai sitten kiinnostaa että milläs sä pidät tuota elopainoas? Itse syön 1 kk herkkuja koko päivän ja ei en ole lihava. En myöskään laiha. Pidän sopivan timmistä mutta myös muodokkaasta kropasta. [/quote]
Aika monta missiä on tälläkin palstalla haukuttu läskeiksi jo valintavuotenaan, joten mikähän se maaginen yleinen kauneusihanne on?
[/quote]
Anorektinen?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:04"]
Eiköhän suurin osa näistä "valaista" ole kuitenkin sormustettu hoikempana. Ei sitä parisuhdetta kuitenkaan kovin moni lähde rikkomaan vain koska puoliso lihoo.
[/quote]
Kaikki henkilökohtaisesti tuntemani pariskunnat, joissa nainen lihava ja mies komea (+ usein vielä hyväpalkkainen ja muutenkin huippulaatua oleva mies!), tiedän naisen olleen nuoresta asti lihava kun ollaan vuosikaudet oltu kavereita. Noiden tuntemieni parien päälle vielä ne tuntemattomat pariskunnat, joissa tosiaan oletettavasti ainakin osassa nainen ollut aina painavampi.
Ja vaikka itse olen hoikka, mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään nimitellä ketään valaaksi, läskiksi tai palleroksi.
Ihan siksi koska mulle on lapsuudessa opetettu käytöstavat ja paino ei oikeuta mitenkään toisten ihmisten haukkumiseen.
[/quote]
Kylläpäs nyt lihava nainen kiehuu. Yli 80 kiloinen nainen on kauhistus, sori nyt vaan.
[/quote]
Onhan se vaikeaa jatkuvan nälän sumentaessa aivoja ymmärtää lukemaansa tekstiä.
[/quote] Kyllä se nälkä menee muullakin, kuin rasvaisella mätöllä, jota te läskit kitusiinne mukavuudenhaluissanne lappaatte. Nälkä menee ohi myös yhdellä broilerileikkeellä/possunpihvillä ja salaatilla, sekä pienellä määrällä perunaa/riisiä/pastaa. Mutta kyllähän se pizza/kebab/hamppari&ranskikset on parempaa!
Kaikki henkilökohtaisesti tuntemani pariskunnat, joissa nainen lihava ja mies komea (+ usein vielä hyväpalkkainen ja muutenkin huippulaatua oleva mies!), tiedän naisen olleen nuoresta asti lihava kun ollaan vuosikaudet oltu kavereita. Noiden tuntemieni parien päälle vielä ne tuntemattomat pariskunnat, joissa tosiaan oletettavasti ainakin osassa nainen ollut aina painavampi.
Ja vaikka itse olen hoikka, mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään nimitellä ketään valaaksi, läskiksi tai palleroksi.
Ihan siksi koska mulle on lapsuudessa opetettu käytöstavat ja paino ei oikeuta mitenkään toisten ihmisten haukkumiseen.
Niinpä! Tällä av palstalla tosi törkeitä ihmisiä. Suomalaiset nyt vasn sattuu olemas tälläsiä :/
Tietenkin voit löytää miehen joka rakastuu sinuun painostasi riippumatta. Itselleni äkkiseltään 50kg kuulostaa naisella paljolta. Olen itse 184cm mies ja minulla on noin 20kg ylipainoa läskin muodossa ja se on tähän pituuteen paljon. Voi toki olla että koska itse kamppailen ylipainoni kanssa ei juuri minusta olisi seurustelemaan ihmisen kanssa jolta elämänhallinta ruuan kanssa uupuu. Mutta tämä voi johtua täysin minun omasta kamppailustani.
miten voi olla hyvä luonne jos ei itseään kunnioita ja lihoo ? täysin mahdotonta.
jonkun peräkammarinpojan silmille kelpaa varmaan jokainen jolla reikä-
Muille ei.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
[/quote]
[/quote] voi, sua tikkua ei miehes kanssa edes erota.
[/quote]
En oo tikku. Rinnat 80D haha
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:00"]Mutta miltä tuntuu niistä reilusti ylipainoisista naisista, kun mies kuitenkaan ei pidä häntä kauniina/puoleensavetävänä? Saattaa juu olla luonteeseen rakastunut jne. mutta silti oikeat/aidot halut kohdistuvat johonkin hoikkaan naiseen.
[/quote] Eikö se luonne kuitenkin ratkaise siinä suhteessa? Minusta olisi kamalaa jos mieheni olisi kanssani ulkonäköni takia. Se ei nimittäin säily. Iän myötä vartalo muuttuu väkisellä. Rinnat voi myös menettää syövän myötä. Jos suhde perustuu ulkonäköön, niin mitä silloin jää?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin? Ja sä edelleen jatkat tota naurettavaa uikutusta "ku mä oon laiha ja kaunis!! uuh!! mä oon parempi ku sä!", joko sait paremman mielen?
Ja mielelläni tulen eteesi, saat myös nauraa mulle, koska ittes sinä tuolla käytökselläs nolaat. Et sä siitä muuta hyötyä saa.
Joo, se sun "miehes" on varmaa vihreä ja aina hymyileväinen? Kuka sun leukojes louskutusta jaksaa uskoa?
Ja älä yritä valehdella itelles, kovastihan sua mun "ulinani" kiinnostaa kun niihin niin innokkaasti vastailet kokoajan. ;) Vai kirpooko ku läski ei olekaa sun eessä nöyränä?
Minä olen vain kerran haukkunut sinua, sinä olet lähestulkoon jokaisessa sielun tuotoksessasi haukkunut minua. Säälittävää toimintaa.
Mut hei! Meehän sä "ukkos" kanssa sauvakävelylle, mä lähden viettää hauskaa iltaa kavereiden kanssa. :)
[/quote]
Oo nyt läskilehmä hiljaa :Df oikeasti menet mässyttään karkkia ja sipsiä:D läski mikä läski
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:20"]No juuri tämä. Iso osa naisista ei jaksa edes nostaa 60kg maasta ja sitten väitetään täällä silmät suurina että 60kg ylipaino ei vaikuta mitenkään...
[/quote]
Nostan maasta 100kg ja jalkaprässissä painoina 125kg.
Ai nii joo, läskihän ei voi olla hyvässä kunnossa. Totta.
[/quote]
Uliuli, laihduta tampio