Voiko reilusti ylipainoinen löytää ikinä kumppania?
Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
Kommentit (191)
Todella usein näkee"epäsopusuhtaisia"pariskuntia,ja en millään jaksa uskon että,kaikilla heillä olisi jokin läskifetissi.Oli sitten mies tai nainen.Kaikille se ulkonäkö ei ole se tärkein asia parisuhteessa.Pakko kuitenkin sanoa,että jos ylipainoa on tosi paljon,on varmaan puolison löytäminen hieman vaikeampaa kuin normaalipainoisen.Ihan oman terveyden kannalta olisi varmaan olisi painon pudottaminen kannattavaa,ja voihan sitä törmätä uusiin ihmisiin,kun aloittelee jotain uutta liikuntaharrastusta,tai liittyy painonpudotusryhmää.Ei meidän kaikkien tarvitse olla malleja tai fitnessmimmejä,mutta se että itse viihtyy kropassaan,voi hyvin ja rakastaa itseään,saattaa tuoda eteesi uusia mahdollisuuksia.
No juuri tämä. Iso osa naisista ei jaksa edes nostaa 60kg maasta ja sitten väitetään täällä silmät suurina että 60kg ylipaino ei vaikuta mitenkään...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:20"]No juuri tämä. Iso osa naisista ei jaksa edes nostaa 60kg maasta ja sitten väitetään täällä silmät suurina että 60kg ylipaino ei vaikuta mitenkään...
[/quote]
Nostan maasta 100kg ja jalkaprässissä painoina 125kg.
Ai nii joo, läskihän ei voi olla hyvässä kunnossa. Totta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:04"] Eiköhän suurin osa näistä "valaista" ole kuitenkin sormustettu hoikempana. Ei sitä parisuhdetta kuitenkaan kovin moni lähde rikkomaan vain koska puoliso lihoo. [/quote] Kaikki henkilökohtaisesti tuntemani pariskunnat, joissa nainen lihava ja mies komea (+ usein vielä hyväpalkkainen ja muutenkin huippulaatua oleva mies!), tiedän naisen olleen nuoresta asti lihava kun ollaan vuosikaudet oltu kavereita. Noiden tuntemieni parien päälle vielä ne tuntemattomat pariskunnat, joissa tosiaan oletettavasti ainakin osassa nainen ollut aina painavampi. Ja vaikka itse olen hoikka, mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään nimitellä ketään valaaksi, läskiksi tai palleroksi. Ihan siksi koska mulle on lapsuudessa opetettu käytöstavat ja paino ei oikeuta mitenkään toisten ihmisten haukkumiseen. [/quote] Kylläpäs nyt lihava nainen kiehuu. Yli 80 kiloinen nainen on kauhistus, sori nyt vaan. [/quote] Onhan se vaikeaa jatkuvan nälän sumentaessa aivoja ymmärtää lukemaansa tekstiä. [/quote] Sun näpäytys nyt ei ihan onnistunut. Tuon tekstin kirjoittaja on varmasti lihava nainen. Niin kova puolustelu meneillään. Esittää vain hoikkaa. Että siinä sulle luetun ymmärtämistä sisko. [/quote] On se hyvä kun sä näät jo nettiviestien läpi kuka on läski, kuka laiha ja kuka vaan esittää laihaa. :D Melkein jo kateeks läy noi sun psykologian taitos. [/quote] Joo, olikos sulla vielä muuta? :) [/quote] Odottelen vain vastauksia esittämiini kysymyksiin, mut ethän sä nyt niihin ole osannut vastata. Olet vain fiksoitunut haukkumaan läskejä.
[/quote]
Voi, hän on kovin vihainen. Niin mitä kysymyksiä sulla oli: D?
Mulla on reippaasti ylipainoa, ja kumppanin löytäminen (suhteeseen tai seksiin) ei ole ikinä ollut vaikeaa. Joukossa on ollut kaikenlaisia ja kaikenkokoisia miehiä, heitä olen tavannut opiskelijaporukoissa, netissä jne.
Nykyiseen törmäsin harrastuksen kautta. Kipinät iskivät heti, vaikka ajattelin tietenkin, että eihän se voi olla totta! Kun av:llakin sanotaan, ettei normaali mies kiinnostu läskistä naisesta ;) Mutta kai se tosirakkaus on sokea, eikä tuota miestä häiritse mun löllöt niin paljon kuin "pitäisi".
Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
Tämä on vähän niinkuin lasten kanssa väittelisi.
Tämä on niitä asioita joita ei kannattaisi av:llä kysellä.
Tottakai voit löytää miehen. Ei tänä päivänä rakkauden löytäminen ole kellekään helppoa. Pinnallisia kusipäitä on paljon ja he ovat äänessä.
Onneksi sinun ei tarvitse miellyttää miesten enemmistöä vaan löytää yksi hyvä. Sellaisen voi löytää minkä painoisena vain, sillä heidät tunnistaa siitä että he todella arvostavat sisäistä kauneutta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.
Tämä on vähän niinkuin lasten kanssa väittelisi.
[/quote]
"Raivokkaan puolustusreaktion."?? Mitähän helvettiä? :D
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.
Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.
Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.
Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.
Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:52"]Itse olen seurustellut sekä erittäin laihan että yli 50kg ylipainoisen kanssa, ylipainon rajana pidän esim 160/60 ja 170/70. kuitenkin monesti nettitreffeistä seuraa etsiessäni lähes huomaamattani laitoin haku kriteereiksi pyöreähkö tai runsaanpuoleinen, ulkonäkö on minulle tärkeä ja halusin itselleni kauniin ja silmää miellyttävän kumppanin. nyt seurustelen huomaamattani +40kg ylipainoisen alle 160cm/100kg kanssa. ei ole mitään fetissiä, vaan on vain miellyttävempi näin. Itse olen 172/67 hoikahko mies... M30v
[/quote]
Anteeksi alapeukku. Läskit sormet ja hidas puhelin, huono yhdistelmä.
[/quote]
Korjattu.
[/quote]
Sulla taitaa sit olla tosi paljon ylipainoo ku sormes on läskit.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:03"]132kg paino on todella sairaalloista.. Hyi että, milloin olet viimeksi havahtunut peiliin katsoessasi että näytänpä järkyttävältä? Oikeasti, tee itsellesi jotain! Noloa painaa noin paljon.
[/quote] ite tän kirjoituksen laittanut on tosi nolo! Hyi, hanki käytös tavat!
Luojan kiitos Ap löytyy ihmisiä jotka oikeasti haluaa olla myös lihavan/ todella lihavan kanssa. Ite rakastan miestäni todella paljon vaikka on lihava (bmi 31), täällä ois suurinosa ottanu jo avioeron. Pinnallisia ihmisiä näköjään riittää!
Muuta Amerikkaan, siellä oot vielä hoikahko. Luulis heilan löytyvän ja sit vaan naimisiin.
Painan n.105kg 167cm (vuosien aikana +/-5kg). Löysin yli kolmekymppisenä kahden lapsen yh:na kakskymppisen miehen. Ei ole ruma eikä komea, vaan ihan tavallisen näköinen suomalainen mies. Nyt ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä. Kaksi lastakin olemme saaneet.
Ei se miehen saaminen VÄLTTÄMÄTTÄ kiloista riipu. Minä (näin läskinäkään) en voisi ottaa miestä jolla olisi löysä roikkuva maha. Sellainen kiinteä mahakas kelpaisi. Samoin minua vähän inhottaa naiset joilla on roikkuva maha. Eli jos vatsamakkaroiden alapuolelle jää seistessäkin kunnon poimu. Itselläni on juuri tällainen. Ja kyllä, inhoan itseäni. Siltikään tuo mies ei ole luotani poistunut. Onnea etsintään!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:08"]Muuta Amerikkaan, siellä oot vielä hoikahko. Luulis heilan löytyvän ja sit vaan naimisiin.
[/quote]
Eipä tarvi jenkkeihin asti muuttaa. Kyllä täältäkin löytyy miehiä jotka ottavat lihavan naisen omakseen ihan puhtaasta rakkaudesta.
Kauneus on katsojan silmässä. Me tykätään erilaisista ihmistä. Joskus oon hehkuttanu kaverille jonkun ulkonäköä, että ihan mielettömän upea. Kaveri tyypin nähtyään todennut ettei ollut minkään näköinen. Eiköhän melkein jokaiselle joku löydy koosta tai näöstä riippumatta. Yleisesti käytetty sanonta: "etsivä löytää" ei mielestäni päde amorin asioissa. Se oikea tai ainakin hyvin kelpaava tulee jos on tullakseen silloin kun ei etsi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"]
Sori vaan, mut niinhän se on sun mielestä komea.. Oikeasti komea mies ei ota mitään lihavaa amatsooninaista itselleen.
[/quote]Niin, oikeasti komeat miehethän haluavat ainoastaan näitä typyköitä joilla on tissit ja huulet pumpattu täyteen silikonia ja ties mitä. Kenties peppukin on jossain kauneusklinikalla rakennettu. Tekokynnet, tekotukka, paljon paljon meikkiä, päässä ei liiku mitään. Ja laiha tietysti. Sellaisia oikeasti komeat miehet haluavat.
[/quote]
Ohis, mutta eihän nämä nyt ole ne ainoat vaihtoehdot: sairaalloinen lihavuus tai kauneuskirurgia. Suurin osa naisista ei ole kumpaakaan ääripäätä.
Mutta miltä tuntuu niistä reilusti ylipainoisista naisista, kun mies kuitenkaan ei pidä häntä kauniina/puoleensavetävänä? Saattaa juu olla luonteeseen rakastunut jne. mutta silti oikeat/aidot halut kohdistuvat johonkin hoikkaan naiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:00"]Mutta miltä tuntuu niistä reilusti ylipainoisista naisista, kun mies kuitenkaan ei pidä häntä kauniina/puoleensavetävänä? Saattaa juu olla luonteeseen rakastunut jne. mutta silti oikeat/aidot halut kohdistuvat johonkin hoikkaan naiseen.
[/quote]
Olen reilusti ylipainoinen ja kyllä mun mies vaan mua haluaa joka päivä. Kehuu kauniiksi ja seksikkääksi, eikä saa sormiaan pidettyä irti musta. ;)
Eikä edes halua muita naisia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:04"] Eiköhän suurin osa näistä "valaista" ole kuitenkin sormustettu hoikempana. Ei sitä parisuhdetta kuitenkaan kovin moni lähde rikkomaan vain koska puoliso lihoo. [/quote] Kaikki henkilökohtaisesti tuntemani pariskunnat, joissa nainen lihava ja mies komea (+ usein vielä hyväpalkkainen ja muutenkin huippulaatua oleva mies!), tiedän naisen olleen nuoresta asti lihava kun ollaan vuosikaudet oltu kavereita. Noiden tuntemieni parien päälle vielä ne tuntemattomat pariskunnat, joissa tosiaan oletettavasti ainakin osassa nainen ollut aina painavampi. Ja vaikka itse olen hoikka, mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään nimitellä ketään valaaksi, läskiksi tai palleroksi. Ihan siksi koska mulle on lapsuudessa opetettu käytöstavat ja paino ei oikeuta mitenkään toisten ihmisten haukkumiseen. [/quote] Kylläpäs nyt lihava nainen kiehuu. Yli 80 kiloinen nainen on kauhistus, sori nyt vaan. [/quote] Onhan se vaikeaa jatkuvan nälän sumentaessa aivoja ymmärtää lukemaansa tekstiä.
[/quote]
Sun näpäytys nyt ei ihan onnistunut. Tuon tekstin kirjoittaja on varmasti lihava nainen. Niin kova puolustelu meneillään. Esittää vain hoikkaa. Että siinä sulle luetun ymmärtämistä sisko.
[/quote]
On se hyvä kun sä näät jo nettiviestien läpi kuka on läski, kuka laiha ja kuka vaan esittää laihaa. :D
Melkein jo kateeks läy noi sun psykologian taitos.
[/quote]
Joo, olikos sulla vielä muuta? :)
[/quote]
Odottelen vain vastauksia esittämiini kysymyksiin, mut ethän sä nyt niihin ole osannut vastata. Olet vain fiksoitunut haukkumaan läskejä.