Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko reilusti ylipainoinen löytää ikinä kumppania?

Vierailija
21.08.2015 |

Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:27"]Mun äiti on ollut reilusti ylipainoinen jo yli 20 vuotta. Alkoivat seurustelemaan isäni kanssa 16-vuotiaana, naimisissa olleet nyt yli 20 vuotta. Täällä nytkin puuhastelevat onnellisina ja vaikea uskoa, että nuo kaksi eroaisivat joskus. Rakkaus ei ole todellakaan kiinni kiloista!
[/quote]

Nimenomaan. Aito rakkaus ei ole kiinni ulkokuoresta vaan jostain paljon syvemmästä.

Vierailija
142/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi. Mieti: kyse on loppujen lopuksi vain siitä että on painoa liikaa. Monilla ihmisillä on jotakin asiaa liikaa tai liian vähän. Joillakin se on verenpaine, verensokeri, hemoglobiini, iho-ongelmat. Ei kukaan ole täydellinen. Niihin kaikkiin ongelmiin johtaa vaikka kuinka monet syyt ja näin ollen ketään ei saisi tuomita yhden tekijän vuoksi. Esimerkiksi masennus voi epäsuorasti lääkkeiden ja ruokahalun kautta saada ihmisen lihomaan tai laihtumaan. Jos joku tuijottaa sinun kilojasi, niin se ei ole mikään mies sitten ollenkaan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:00"]Mutta miltä tuntuu niistä reilusti ylipainoisista naisista, kun mies kuitenkaan ei pidä häntä kauniina/puoleensavetävänä? Saattaa juu olla luonteeseen rakastunut jne. mutta silti oikeat/aidot halut kohdistuvat johonkin hoikkaan naiseen.
[/quote]

Ja sinäkö voit määritellä, mistä KAIKKI miehet pitävät ja mitkä ovat heidän aidot halunsa? On miehiä, jotka näkevät naisensa kauniina ja haluttavina kiloista huolimatta. Kaikki miehet ei edes halua hoikkaa naista. Mieltymyksiä on erilaisia.

Vierailija
144/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:00"]Mutta miltä tuntuu niistä reilusti ylipainoisista naisista, kun mies kuitenkaan ei pidä häntä kauniina/puoleensavetävänä? Saattaa juu olla luonteeseen rakastunut jne. mutta silti oikeat/aidot halut kohdistuvat johonkin hoikkaan naiseen.
[/quote]

Ja sinäkö voit määritellä, mistä KAIKKI miehet pitävät ja mitkä ovat heidän aidot halunsa? On miehiä, jotka näkevät naisensa kauniina ja haluttavina kiloista huolimatta. Kaikki miehet ei edes halua hoikkaa naista. Mieltymyksiä on erilaisia.
[/quote]

Näin!
Mut ihmettelen miksei tämä ajatusmalli mene kaikkien jakeluun. Ihmiset on erilaisia. Jokainen tykkää erilaisista asioista.
Ite en esim ikinä haluais mitään treenattua rahkamonsteria, koska sen mielenkiinnot on aivan eri luokkaa mun kanssani.
Mieluummin otan sellaisen jonka kanssa meillä on samoja mielenkiinnon kohteita ja voimme puuhailla yhdessä kaikkea kivaa. Ja jonka kanssa saan elämästä irti ihan eri tavalla, kuin sellaisen jonka kanssa meillä ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
145/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:30"]Tämä on vaikea kysymys, oikeasti.

Yli 50 kg:n ylipaino on jo, paitsi hengenvaarallinen, myös liikkumiseen ja ulkonäköön niin vaikuttava, että se voi olla este rakastumiselle. Luin (viime syksy, NY Times) tutkimuksesta, jossa todettiin, että ihastuessa/ rakastuessa/ kiinnostuessa miehillä aktivoituu aivojen näkökeskus, naisilla muistikeskus. Mies siis rakastuu silmillään, nainen päättelemällä. Tämä koskee siis vain rakastumisen ensivaihetta, että päästään puheisiin. Suhde kehittyy tai on kehittymättä sitten ihan muita polkuja pitkin. 

Jos kohtaisin yli 50 kg:n ylipainoa raahaavan miehen, alkaisin miettiä miksi hän on sairaalloisen ylipainoinen. Siitä tuossa on kyse ja tuollaisen ylipainon syy on aina korvien välissä. Sama koskee sairaalloisen alipainoisia ihmisiä. 

Sairaalloisen lihava ihminen voi saada onnellisen parisuhteen kumppanin kanssa, jolla on läskifetissi. Tämähän ei halua kumppaninsa laihtuvan, eli molemmat  ovat samoilla linjoilla. Suhde on uhattuna vasta jos lihava haluaa laihtua, koska se ei perustu aikuisten ihmisten vuorovaikutukseen, vaan toisen kokemukseen omasta arvottomuudestaan läskinä ja toisen fetsisimiin. 

Jos haluaa laihtua, sen voi tehdä vain itsensä tähden, ei parisuhteen saavuttamiseksi. Jos on tyytyväinen itseensä 50+ kg:n ylipainolla niin siitä vaan, jatkaa elämäänsä. Hyvä kumppani tulee vastaan jossakin vaiheessa. Suhteen syntyminen voi kestää vähän aikaa, kun kumppanin on päästävä läskien "yli", mutta sehän on vain vaihe joka menee ohi. 
[/quote]

Mulla on ylipainoa 60 kg ja en ole hengenvaarassa. Kävelen normaalisti, en hengästy pienistä kävelyistå, enkä pidemmistäkään lenkeistä. Löysin tämän painoisena nykyisen mieheni vuosia sitten ja hän rakastui huumorintajuuni ja luonteeseeni.

[/quote]

Oikeasti väität että sulla ei ole mitään liikuntarajoitteista tuon takia? Käsi sydämellä? Itselle olisi hyvin vaikea olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei pystyisi esim lähtemään 10 km reippaalle lenkille mäkisessä maastossa, koska liikunta on minulle tärkeää.
[/quote]

Ei ole liikuntarjoitteita.
Sä voit lähtee vaikka maratoonille. Mun ei tarvi lähteä. Mä tykkään käppäillä luonnossa ja kesäisin miehen kanssa käydäänkin metsässä kävelemässä pitkiäkin lenkkejä. Ja muutenkin käymme lenkillä.
Olen notkea ja taivun asentoihin, joihin harva hoikkakaan taipuu.
Vaan en edes tajua miksi mun sulle tai kellekään muullekaa pitäs todistella mun liikkumisia tms.
[/quote]

Itse tulit tänne kertomaan. Mutta veikkaan ettet silti pysyisi minun - ja monen muun - tahdissa siinä mikä on minulle ihan tavallista arkiliikuntaa. Hyvä että olet löytänyt sinulle sopivan puolison. Oma pointtini oli ainoastaan että on iso joukko ihmisiä joille tuollainen paino olisi aika iso ongelma parisuhteessa ihan elämäntapojen kannalta. Miksi kieltää sitä?
[/quote]

En pysyis vauhdissa, kiva kun teet tuommoisia oletuksia vain kun tiedät mun olevan 60kg ylipainoinen. Älä aliarvioi mua mun painon perusteella. Mut jos toi ajatusmaailma sun oloas helpottaa niin fine. Kyllä mä kuntoni sinua paremmin tiedän.
Mua vaan alkaa niin ottaa päähän toi asenne "Sä oot läski, et sä jaksa mitään mitä me 'normaalit' jaksetaan". Moni jää mulle vauhdissa helposti toiseksi, mutta myös kestävyydessä.
Ei ne kilot kerro kunnosta tai terveydestä mitään. Joten älä ajattele noin stereotyyppisesti läskeistä.

On hienoa, että sulle liikunta on elämässäs ykkönen, mulle on liikunta on vain asia jota teen useita kertoja viikossa. Mun elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

Mut en jaksa jatkaa tästä asiasta vääntämistä, koska sun tai muidenkaan läskivihaajien ajatusmaailmaa ei täällä käännetä. Eikä niitä käännetä muutenkaan, koska stereotyyppisin ajatusmallihan on juurikin toi "Läskit valehtelee, läskit ei jaksa mitään, läskit kuvittelevat olevansa parempia ku laihat, läskit on tyhmiä, läskeillä ei ole elämänhallintaa, läskit on yksinkertaisia ja läskit nyt vaan ei tajua mitään mitä laihan ihanan täydellinen elämä on".

[/quote]

Kyllä ne kilot kertoo paljonkin. Sitä esim että et välitä itsestäsi. Ja olet laiska, heikko, kuriton luonne. Ja myös todella pahan näköinen..
[/quote]

Et ole nähnyt minua, joten ulkonäöstäni et voi sanoa yhtään mitään.
Laiska en ole, heikko tuskin, kuritonkaan en ole kun olen ollut viimeisen vuoden herkkulakossa. Kuinkas kauan sinä olet ollut? ;)
[/quote]

No jos sulla on noin paljon ylipainoa mitä sanoit, niin kukaan niin lihava ei voi yksinkertaisesti näyttää hyvältä. Mietippäs yleistä kauneusihannetta. Esimerkiksi missit ei oo koskaan ylipainoisia. ;)

Okei, tuo sun herkkulakkos on joko vale tai sitten kiinnostaa että milläs sä pidät tuota elopainoas? Itse syön 1 kk herkkuja koko päivän ja ei en ole lihava. En myöskään laiha. Pidän sopivan timmistä mutta myös muodokkaasta kropasta.
[/quote]

Yleinen kauneusihanne ja puhut misseistä?
Ok, en ole missin mitoissa, tuskin sinäkään, joten?
Ylipainoa mulla on todellakin tuon 60kg ja rumana en itseäni pidä. En näytä laardipallolta, vaikka miten haluaisitkin näin kuvitella. Sulla on vääristynyt ajatusmaailma tossa asiassa.

Miksi valehtelisin herkkulakostani? Jotta saisin sulta arvostusta? En valehtele, ei kuulu tapoihini, koska en siitä mitään hyödy. Uskot tai et, mulla ihan se ja saakeleen sama. :)
Kyllä mä tiedän mitä olen syönyt ja mitä en. Kuuluuko se sulle? Tietääkseni ei kuulu. Miten saan painoni pysymään ylhäällä? Syömällä hyvää ruokaa.
Sä saat mun puolesta vetää vaikka joka päivä karkkia ja muuta paskaa naamariis, mä en niihin koske. Uskoit tai et, niin en todellakaan syö mitään tommosia.

[/quote]

Mitä sä täällä sit urputat koko ajan SYÖMISISTÄSI jos asia ei kuulu meille :) ja ihan oikeasti, kukaan ei pidä tuollaista sairaalloista elopainoa kauniina. Alat pikkuhiljaa muistuttaa pipsaa. :D
[/quote]

Aha.
Pipsa en ole millään muotoa. En todellakaan ole ulkoisesti hänen näköisensä. Olen paljon parrmman näköinen, vaikka ethän sinä sitä halua edes ymmärtää.
[/quote]

Et ole. Pelkkä löllyvä ihramöhkäle :3
[/quote]

Älä arvostele kun et ole mua koskaan livenä nähnyt. ;) Yllättyisit pian.
Mut hei! Kiitos päiväni piristyksestä! :D Et saanut mua masennettua vaikka miten haukut ihan kokoajan. Tasollesi en suinkaan laskeudu haukkumaan sua, koska mitä siitä hyötyisin? En mitään.
Mut pakko sua vähän kyllä vielä näpäyttää. Peili kyllä näyttää totuuden siitä miltä näytän. Ja hassua miten näytänkään hyvältä ja mieheni ei pysty pitämään näppejään musta erossa. ;)
[/quote]

Suhun kolahti kun vieläkin urputat yäällä :D hahah kuka olisi kateellinen sulle?? Ei kukaan, mulle pikemminkin. Ja kaikkihan sen tietää että miehesi on feederi. Ei miehet pidä överiläskeistä. Mees nyt lenkille possu siitä ;)
[/quote]

Kävin jo lenkillä. Eikä mieheni todellakaan ole mikään feederi, vaan ihan tavallinen mies joka rakastaa mua kiloistani huolimatta täysin. ;)
Mut täähän korpee sua näemmä ihan liikaa.
Miksi kukaan sulle olis kateellinen? Mäkin voin kyllä laihtua, mut sun käytökses tulee aina pysymään yhtä kusipäisenä. ;)
[/quote]

Et sä tuu ikinä onnistumaan laihtumisessa. Paisut vaan liikaa..:DD Ja suhun niin kolahti, sen takia oot vieläkin täällä "näpäyttelemässä". Voi possuparkaa
[/quote]

Voih, kun kuvittelet itestäs ihan liikoja. :DD
Ei kolahtanu vaikka miten niin haluaisitkin olevan. Kunhan jatkan vaan kusipään kiusaamista, joka epätoivon vimmalla yrittää musertaa mua haukkumalla. :DD
Ja sulla muka hyvä itsetunto? :'DD Salli mun nauraa.
Ai, mä en pysty laihtumaan? Paremmin mä laihdun ku sinä muuttuisit mukavaksi.
[/quote]

Ahhah ku rupes tulemaan hymiöitä :DD iha itsekä keksit noi? Hanki jo elämä ruma haiseva läski. Kuole liikalihaavuuteesi!:Dd

Vierailija
146/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurustellut sekä erittäin laihan että yli 50kg ylipainoisen kanssa,  ylipainon rajana pidän esim 160/60 ja 170/70. kuitenkin monesti nettitreffeistä seuraa etsiessäni lähes huomaamattani laitoin haku kriteereiksi pyöreähkö tai runsaanpuoleinen, ulkonäkö on minulle tärkeä ja halusin itselleni kauniin ja silmää miellyttävän kumppanin. nyt seurustelen huomaamattani +40kg ylipainoisen alle 160cm/100kg kanssa.  ei ole mitään fetissiä, vaan on vain miellyttävempi näin. Itse olen 172/67 hoikahko mies... M30v

Vierailija
147/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:30"]Tämä on vaikea kysymys, oikeasti.

Yli 50 kg:n ylipaino on jo, paitsi hengenvaarallinen, myös liikkumiseen ja ulkonäköön niin vaikuttava, että se voi olla este rakastumiselle. Luin (viime syksy, NY Times) tutkimuksesta, jossa todettiin, että ihastuessa/ rakastuessa/ kiinnostuessa miehillä aktivoituu aivojen näkökeskus, naisilla muistikeskus. Mies siis rakastuu silmillään, nainen päättelemällä. Tämä koskee siis vain rakastumisen ensivaihetta, että päästään puheisiin. Suhde kehittyy tai on kehittymättä sitten ihan muita polkuja pitkin. 

Jos kohtaisin yli 50 kg:n ylipainoa raahaavan miehen, alkaisin miettiä miksi hän on sairaalloisen ylipainoinen. Siitä tuossa on kyse ja tuollaisen ylipainon syy on aina korvien välissä. Sama koskee sairaalloisen alipainoisia ihmisiä. 

Sairaalloisen lihava ihminen voi saada onnellisen parisuhteen kumppanin kanssa, jolla on läskifetissi. Tämähän ei halua kumppaninsa laihtuvan, eli molemmat  ovat samoilla linjoilla. Suhde on uhattuna vasta jos lihava haluaa laihtua, koska se ei perustu aikuisten ihmisten vuorovaikutukseen, vaan toisen kokemukseen omasta arvottomuudestaan läskinä ja toisen fetsisimiin. 

Jos haluaa laihtua, sen voi tehdä vain itsensä tähden, ei parisuhteen saavuttamiseksi. Jos on tyytyväinen itseensä 50+ kg:n ylipainolla niin siitä vaan, jatkaa elämäänsä. Hyvä kumppani tulee vastaan jossakin vaiheessa. Suhteen syntyminen voi kestää vähän aikaa, kun kumppanin on päästävä läskien "yli", mutta sehän on vain vaihe joka menee ohi. 
[/quote]

Mulla on ylipainoa 60 kg ja en ole hengenvaarassa. Kävelen normaalisti, en hengästy pienistä kävelyistå, enkä pidemmistäkään lenkeistä. Löysin tämän painoisena nykyisen mieheni vuosia sitten ja hän rakastui huumorintajuuni ja luonteeseeni.

[/quote]

Oikeasti väität että sulla ei ole mitään liikuntarajoitteista tuon takia? Käsi sydämellä? Itselle olisi hyvin vaikea olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei pystyisi esim lähtemään 10 km reippaalle lenkille mäkisessä maastossa, koska liikunta on minulle tärkeää.
[/quote]

Sä voit lähtee vaikka maratoonille. Mun ei tarvi lähteä. Mä tykkään käppäillä luonnossa ja kesäisin miehen kanssa käydäänkin metsässä kävelemässä pitkiäkin lenkkejä. Ja muutenkin käymme lenkillä.
Vaan en edes tajua miksi mun sulle tai kellekään muullekaa pitäs todistella mun liikkumisia tms.
[/quote]

Itse tulit tänne kertomaan. Mutta veikkaan ettet silti pysyisi minun - ja monen muun - tahdissa siinä mikä on minulle ihan tavallista arkiliikuntaa. Hyvä että olet löytänyt sinulle sopivan puolison. Oma pointtini oli ainoastaan että on iso joukko ihmisiä joille tuollainen paino olisi aika iso ongelma parisuhteessa ihan elämäntapojen kannalta. Miksi kieltää sitä?
[/quote]

En pysyis vauhdissa, kiva kun teet tuommoisia oletuksia vain kun tiedät mun olevan 60kg ylipainoinen. Älä aliarvioi mua mun painon perusteella. Mut jos toi ajatusmaailma sun oloas helpottaa niin fine. Kyllä mä kuntoni sinua paremmin tiedän.
Mua vaan alkaa niin ottaa päähän toi asenne "Sä oot läski, et sä jaksa mitään mitä me 'normaalit' jaksetaan". Moni jää mulle vauhdissa helposti toiseksi, mutta myös kestävyydessä.
Ei ne kilot kerro kunnosta tai terveydestä mitään. Joten älä ajattele noin stereotyyppisesti läskeistä.

On hienoa, että sulle liikunta on elämässäs ykkönen, mulle on liikunta on vain asia jota teen useita kertoja viikossa. Mun elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

Mut en jaksa jatkaa tästä asiasta vääntämistä, koska sun tai muidenkaan läskivihaajien ajatusmaailmaa ei täällä käännetä. Eikä niitä käännetä muutenkaan, koska stereotyyppisin ajatusmallihan on juurikin toi "Läskit valehtelee, läskit ei jaksa mitään, läskit kuvittelevat olevansa parempia ku laihat, läskit on tyhmiä, läskeillä ei ole elämänhallintaa, läskit on yksinkertaisia ja läskit nyt vaan ei tajua mitään mitä laihan ihanan täydellinen elämä on".

[/quote]

Kyllä ne kilot kertoo paljonkin. Sitä esim että et välitä itsestäsi. Ja olet laiska, heikko, kuriton luonne. Ja myös todella pahan näköinen..
[/quote]

Laiska en ole, heikko tuskin, kuritonkaan en ole kun olen ollut viimeisen vuoden herkkulakossa. Kuinkas kauan sinä olet ollut? ;)
[/quote]

No jos sulla on noin paljon ylipainoa mitä sanoit, niin kukaan niin lihava ei voi yksinkertaisesti näyttää hyvältä. Mietippäs yleistä kauneusihannetta. Esimerkiksi missit ei oo koskaan ylipainoisia. ;)

Okei, tuo sun herkkulakkos on joko vale tai sitten kiinnostaa että milläs sä pidät tuota elopainoas? Itse syön 1 kk herkkuja koko päivän ja ei en ole lihava. En myöskään laiha. Pidän sopivan timmistä mutta myös muodokkaasta kropasta.
[/quote]

Ylipainoa mulla on todellakin tuon 60kg ja rumana en itseäni pidä. En näytä laardipallolta, vaikka miten haluaisitkin näin kuvitella. Sulla on vääristynyt ajatusmaailma tossa asiassa.

Miksi valehtelisin herkkulakostani? Jotta saisin sulta arvostusta? En valehtele, ei kuulu tapoihini, koska en siitä mitään hyödy. Uskot tai et, mulla ihan se ja saakeleen sama. :)
Kyllä mä tiedän mitä olen syönyt ja mitä en. Kuuluuko se sulle? Tietääkseni ei kuulu. Miten saan painoni pysymään ylhäällä? Syömällä hyvää ruokaa.
Sä saat mun puolesta vetää vaikka joka päivä karkkia ja muuta paskaa naamariis, mä en niihin koske. Uskoit tai et, niin en todellakaan syö mitään tommosia.

[/quote]

Mitä sä täällä sit urputat koko ajan SYÖMISISTÄSI jos asia ei kuulu meille :) ja ihan oikeasti, kukaan ei pidä tuollaista sairaalloista elopainoa kauniina. Alat pikkuhiljaa muistuttaa pipsaa. :D
[/quote]

Aha.
Pipsa en ole millään muotoa. En todellakaan ole ulkoisesti hänen näköisensä. Olen paljon parrmman näköinen, vaikka ethän sinä sitä halua edes ymmärtää.
[/quote]

[/quote]

Mut hei! Kiitos päiväni piristyksestä! :D Et saanut mua masennettua vaikka miten haukut ihan kokoajan. Tasollesi en suinkaan laskeudu haukkumaan sua, koska mitä siitä hyötyisin? En mitään.
Mut pakko sua vähän kyllä vielä näpäyttää. Peili kyllä näyttää totuuden siitä miltä näytän. Ja hassua miten näytänkään hyvältä ja mieheni ei pysty pitämään näppejään musta erossa. ;)
[/quote]

Suhun kolahti kun vieläkin urputat yäällä :D hahah kuka olisi kateellinen sulle?? Ei kukaan, mulle pikemminkin. Ja kaikkihan sen tietää että miehesi on feederi. Ei miehet pidä överiläskeistä. Mees nyt lenkille possu siitä ;)
[/quote]

Kävin jo lenkillä. Eikä mieheni todellakaan ole mikään feederi, vaan ihan tavallinen mies joka rakastaa mua kiloistani huolimatta täysin. ;)
Miksi kukaan sulle olis kateellinen? Mäkin voin kyllä laihtua, mut sun käytökses tulee aina pysymään yhtä kusipäisenä. ;)
[/quote]

Et sä tuu ikinä onnistumaan laihtumisessa. Paisut vaan liikaa..:DD Ja suhun niin kolahti, sen takia oot vieläkin täällä "näpäyttelemässä". Voi possuparkaa
[/quote]

Ei kolahtanu vaikka miten niin haluaisitkin olevan. Kunhan jatkan vaan kusipään kiusaamista, joka epätoivon vimmalla yrittää musertaa mua haukkumalla. :DD
[/quote]

Ahhah ku rupes tulemaan hymiöitä :DD iha itsekä keksit noi? Hanki jo elämä ruma haiseva läski. Kuole liikalihaavuuteesi!:Dd
[/quote]

Aattelin osin alentua tasollesi, josko oppisit keskustelemaan, mut ei.
Etpä se sinäkään ikuisuuksia elä, vaikka järsisitkin pelkkää porkkanaa päivät pitkät. ;)
Ihana huomata miten paljon sinua ylempänä olenkaan, sinä tässä lapsellisesti haukut mua kokoajan. Noloa. Tosin, ikäsi taitaa olla alle 20 niin ymmärrän pinnallisuutesi, mut ikävä kyllä tolle haukkumisellesi en vaan selitystä keksi. Hyväskyttyä se ei ole olitpa minkä ikäinen tahansa.

Säälin kyllä sua suuresti. Noin ruma ihminen sisältä ei voi löytää aitoa rakkautta sitten koskaan. Toisaalta, etpä ole kyllä aitoa rakkautta ansainnutkaan. ;)

Vierailija
148/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:52"]Itse olen seurustellut sekä erittäin laihan että yli 50kg ylipainoisen kanssa,  ylipainon rajana pidän esim 160/60 ja 170/70. kuitenkin monesti nettitreffeistä seuraa etsiessäni lähes huomaamattani laitoin haku kriteereiksi pyöreähkö tai runsaanpuoleinen, ulkonäkö on minulle tärkeä ja halusin itselleni kauniin ja silmää miellyttävän kumppanin. nyt seurustelen huomaamattani +40kg ylipainoisen alle 160cm/100kg kanssa.  ei ole mitään fetissiä, vaan on vain miellyttävempi näin. Itse olen 172/67 hoikahko mies... M30v
[/quote]

Anteeksi alapeukku. Näppärät sormet ja hidas puhelin, huono yhdistelmä.

Vierailija
149/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:30"]Tämä on vaikea kysymys, oikeasti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aha.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aattelin osin alentua tasollesi, josko oppisit keskustelemaan, mut ei.
Etpä se sinäkään ikuisuuksia elä, vaikka järsisitkin pelkkää porkkanaa päivät pitkät. ;)
Ihana huomata miten paljon sinua ylempänä olenkaan, sinä tässä lapsellisesti haukut mua kokoajan. Noloa. Tosin, ikäsi taitaa olla alle 20 niin ymmärrän pinnallisuutesi, mut ikävä kyllä tolle haukkumisellesi en vaan selitystä keksi. Hyväskyttyä se ei ole olitpa minkä ikäinen tahansa.

Säälin kyllä sua suuresti. Noin ruma ihminen sisältä ei voi löytää aitoa rakkautta sitten koskaan. Toisaalta, etpä ole kyllä aitoa rakkautta ansainnutkaan. ;)
[/quote]

Heh, oon jo löytänyt rakkauden ;) ja hyvännäköinen mies onkin. Kiva sen kanssa on lenkille lähteä! Mua säälittää että sinä aina vaan päivystät täällä ja sössötät. Eikö ala hiki jo haista kun siinä paikallasi hermoilet? Se nyt tuli ainakin selväksi että sinä olet ruma sisältä JA ulkoa. I win, haha.

Vierailija
150/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:52"]Itse olen seurustellut sekä erittäin laihan että yli 50kg ylipainoisen kanssa,  ylipainon rajana pidän esim 160/60 ja 170/70. kuitenkin monesti nettitreffeistä seuraa etsiessäni lähes huomaamattani laitoin haku kriteereiksi pyöreähkö tai runsaanpuoleinen, ulkonäkö on minulle tärkeä ja halusin itselleni kauniin ja silmää miellyttävän kumppanin. nyt seurustelen huomaamattani +40kg ylipainoisen alle 160cm/100kg kanssa.  ei ole mitään fetissiä, vaan on vain miellyttävempi näin. Itse olen 172/67 hoikahko mies... M30v
[/quote]

Anteeksi alapeukku. Läskit sormet ja hidas puhelin, huono yhdistelmä.
[/quote]

Korjattu.

Vierailija
151/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.

Tämä on vähän niinkuin lasten kanssa väittelisi. 
[/quote]

"Raivokkaan puolustusreaktion."?? Mitähän helvettiä? :D
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.

Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.

Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.

Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.

Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.

[/quote]

Kyllä nyt johonkin osui ja uppos. Tekstiä tulee kuin Esterin perseestä, oot niin loukkaantunut. Ei, minä en pidä tuollaista laiskaa haisevaa läskikasaa minään. Ja voi kuule, mieskin löytyy. Usko tai älä. Ketään wi kiinnosta haukkumisesi ja kilometrin pituiset ulinasi. Ihan toden totta ei! Nauramme mieheni kanssa kaltaisellesi jatkossakin. Vyöry vaan eteemme;)
[/quote]

Niin? Ja sä edelleen jatkat tota naurettavaa uikutusta "ku mä oon laiha ja kaunis!! uuh!! mä oon parempi ku sä!", joko sait paremman mielen?

Ja mielelläni tulen eteesi, saat myös nauraa mulle, koska ittes sinä tuolla käytökselläs nolaat. Et sä siitä muuta hyötyä saa.
Joo, se sun "miehes" on varmaa vihreä ja aina hymyileväinen? Kuka sun leukojes louskutusta jaksaa uskoa?

Ja älä yritä valehdella itelles, kovastihan sua mun "ulinani" kiinnostaa kun niihin niin innokkaasti vastailet kokoajan. ;) Vai kirpooko ku läski ei olekaa sun eessä nöyränä?

Minä olen vain kerran haukkunut sinua, sinä olet lähestulkoon jokaisessa sielun tuotoksessasi haukkunut minua. Säälittävää toimintaa.

Mut hei! Meehän sä "ukkos" kanssa sauvakävelylle, mä lähden viettää hauskaa iltaa kavereiden kanssa. :)
[/quote]

Oo nyt läskilehmä hiljaa :Df oikeasti menet mässyttään karkkia ja sipsiä:D läski mikä läski
[/quote]

En edelleenkään syö karkkia saati sipsiä.
Kavereiden kanssa iltaa istutaan ja nautitaan hyvästä seurasta ja pidetään hauskaa. :)

Mut ymmärrän kyllä ton sun kateutes tätäkin asiaa kohtaan. Eihän kukaan tommosen kaveri haluakaan olla.
[/quote]

En oo sulle kateellinen yhtään mistään ja tuskin kukaan on. Eiks sun pitäny jo lähtee? Aina vaan täällä. Ja jos me kohdattais kasvokkain, Jäisit verbaalisesti mun alle. Murtuisit täysin.
[/quote]

Jos sun verbaalisuutes on tasoa "vitun läski" niin joo, kyllähän sille häviää jokainen. Jos osaisit ees alkeelliset käytöstavat niin voisin EHKÄ jopa harkita keskustelua sun kanssas kasvotusten, mut koska "keskustelu"taitosi ovat tasoa pulu, niin olkoot. Varmaan alkaisit hakkaamaankin mua, kun huomaisit ettei lapsellinen haukkumisesi saisi mussa muuta aikaan kuin nauramisen. :D

Olen kavereideni luona, mutta joskus voin myös sua tulla ihan vaan huvikseni härnäämään ja JOKA KERTA myös siinä onnistun! :D

Kateellinen taidat olla ja pahasti, kun et keksi mitään muuta kuin mun haukkumiseni. Ja itseasiassa monikin on mulle kateellinen. Ei kilojen takia, vaan ihan muiden asioiden takia. ;)
[/quote]

Et onnistu pullukka! Oot nii masis tästä, surkea possu kiehuu! En edes lukenut ulinaasi. Ketään ei kiinnosta vihaisen läskin ulinat. Säälittävä möhkäle. Syö nyt sitä sipsiä, normaalilla ruualla ei pidetä noin törkeää painoa.

Vierailija
152/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:36"]Juu ja joka viikko joku voittaa lotossakin. Inhoatteko te ylipainoiset itseänne niin paljon, että se aiheuttaa tuollaisen raivokkaan puolustusreaktion vai mitä helvettiä? Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että jos ihmisellä on kymmeniä kiloja ylimääräistä painoa rasvana mukana, niin se ei ole pelkästään epäesteettistä vaan myös aiheuttaa muita vaivoja. Se että meillä on poikkeustapauksia ei muuta asiaa yhtään mihinkään. Ei meitä kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on hoikka mies, ei kiinnosta jos jollakin sairaalloisen lihavalla on kuntoa nostaa 100kg maasta kun ne ovat nimenomaan niitä poikkeustapauksia.

Tämä on vähän niinkuin lasten kanssa väittelisi. 
[/quote]

"Raivokkaan puolustusreaktion."?? Mitähän helvettiä? :D
En inhoa itseäni, kunhan kiusas tuota muka laihaa ja muka ihanaa ihmitä. Hänhän se alkoi haukkumaan minua, hän on kokoajan ollut se joka raivoisasti tuo esiin omaa erinomaisuuttaan ja täydellisyyttään.
Vai eikö läski saa muka sanoa takaisin tuollaiselle ihmiselle? Läskinkö tulisi vaan niellä kaikki negatiiviset mielipiteet ja haukkumiset? En todellakaan ala nöyristelemään kenenkään edessä. Vaikka olen lihava, niin olen silti ihminen. Mua ei saa kohdella miten lystää, vaan jos mua kohtelee nätisti olen minäkin mukava. Mut jos oot mulkku mua kohtaan, niin mitäpä luulet mun olevan? Alistuva? Hanki koira ja alista sitä.

Tällä palstalla on outo ajatusmalli siitä, että läskejä tulee haukkua kokoajan ja läskien pitää vaan nöyränä ottaa kaikki paska niskaansa. Ei saa sanoa takaisin, kosoa sehän on heti "itsensä vihaamista ja raivokasta puolustamista". Miksi näin?
Läskejä ei saa haukkua siinä missä ei kuivan kesän oraviakaan (kyllä, nyt meni järki teidän läskivihaajien kanssa). Miksi haukkua ja alistaa toisia? Naraistit nauttii haukkumisesta ja siitä, että saisi toisen nujerretuksi.
Muhun ei noi sanat täällä tehoa. Tää palsta on pelkkä huvipuisto mulle ja kyllä mä voin vängätä asioista, jos toisena osapuolena on ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun asiat paremmin.

Eihän kukaan täällä usko mitään mitä sanon, mut kuten olen jo aiemmin sanonutkin, mulla EI OLE tarvetta valehdella. En mä siitä mitään iloa saa, et alkaisin sepittelee tarinoita. Mut se, että uskooko kukaan ei ole mun migreeni enää sitten.
En vaan jaksa sitä, miten mulle hoetaan että valehtelen ja kertomani asiat on suurta itsepetosta. Valtaosa läskeistä sortuu itsepetokseen, en sitä tosiasiaa voi kiistää. Mut on turha alkaa mua väittää tommoseksi, kun en todellakaan valehtele.

Mut eiköhän tää keskustelu nyt ole tässä. Tuo jankkaaja saa olla vaikka miss universum, mulle ihan sama. Paskaa se on sisältä ja viesteissään tuo sen julki tuo täydellisesti.
Tällä palstalla mut parhaiten tuntee ihan minä itte. Ei kukaan muu. Mä oon mitä oon ja onneksi elämässäni on ympärilläni ihmisiä jotka minut tämmöisenään hyväksyy. Mieheni rakastaa mua olinpa laiha tai läski. Hän rakastaa luonnettani.

Ja sinä arvon jankkaaja. Et voittanut mitään, teit vain itsestäsi täydellisen pellen teksteilläsi. Et ole parempi minua, et kauniimpikaan. Olet vain säälittävä keskenkasvuinen nulikka jonka maailmankuva on todella kapea. Säälin sua syvästi, mut elämä vielä suakin tulee kouluttamaan rankalla kädellä. Odota vain.

[/quote]

Kyllä nyt johonkin osui ja uppos. Tekstiä tulee kuin Esterin perseestä, oot niin loukkaantunut. Ei, minä en pidä tuollaista laiskaa haisevaa läskikasaa minään. Ja voi kuule, mieskin löytyy. Usko tai älä. Ketään wi kiinnosta haukkumisesi ja kilometrin pituiset ulinasi. Ihan toden totta ei! Nauramme mieheni kanssa kaltaisellesi jatkossakin. Vyöry vaan eteemme;)
[/quote]

Niin? Ja sä edelleen jatkat tota naurettavaa uikutusta "ku mä oon laiha ja kaunis!! uuh!! mä oon parempi ku sä!", joko sait paremman mielen?

Ja mielelläni tulen eteesi, saat myös nauraa mulle, koska ittes sinä tuolla käytökselläs nolaat. Et sä siitä muuta hyötyä saa.
Joo, se sun "miehes" on varmaa vihreä ja aina hymyileväinen? Kuka sun leukojes louskutusta jaksaa uskoa?

Ja älä yritä valehdella itelles, kovastihan sua mun "ulinani" kiinnostaa kun niihin niin innokkaasti vastailet kokoajan. ;) Vai kirpooko ku läski ei olekaa sun eessä nöyränä?

Minä olen vain kerran haukkunut sinua, sinä olet lähestulkoon jokaisessa sielun tuotoksessasi haukkunut minua. Säälittävää toimintaa.

Mut hei! Meehän sä "ukkos" kanssa sauvakävelylle, mä lähden viettää hauskaa iltaa kavereiden kanssa. :)
[/quote]

Oo nyt läskilehmä hiljaa :Df oikeasti menet mässyttään karkkia ja sipsiä:D läski mikä läski
[/quote]

En edelleenkään syö karkkia saati sipsiä.
Kavereiden kanssa iltaa istutaan ja nautitaan hyvästä seurasta ja pidetään hauskaa. :)

Mut ymmärrän kyllä ton sun kateutes tätäkin asiaa kohtaan. Eihän kukaan tommosen kaveri haluakaan olla.
[/quote]

En oo sulle kateellinen yhtään mistään ja tuskin kukaan on. Eiks sun pitäny jo lähtee? Aina vaan täällä. Ja jos me kohdattais kasvokkain, Jäisit verbaalisesti mun alle. Murtuisit täysin.
[/quote]

Jos sun verbaalisuutes on tasoa "vitun läski" niin joo, kyllähän sille häviää jokainen. Jos osaisit ees alkeelliset käytöstavat niin voisin EHKÄ jopa harkita keskustelua sun kanssas kasvotusten, mut koska "keskustelu"taitosi ovat tasoa pulu, niin olkoot. Varmaan alkaisit hakkaamaankin mua, kun huomaisit ettei lapsellinen haukkumisesi saisi mussa muuta aikaan kuin nauramisen. :D

Olen kavereideni luona, mutta joskus voin myös sua tulla ihan vaan huvikseni härnäämään ja JOKA KERTA myös siinä onnistun! :D

Kateellinen taidat olla ja pahasti, kun et keksi mitään muuta kuin mun haukkumiseni. Ja itseasiassa monikin on mulle kateellinen. Ei kilojen takia, vaan ihan muiden asioiden takia. ;)
[/quote]

Kukaan ei oo läskille possulle kateellinen, missä harhoissa sä elät!?? Että pipsan näköselle possulle ollaan kateellisia' ei luoja :DDD KUN SÄ näkisit millasen naisen kans juttelet ja millanen mies ja koti mulla on nii sä tuntisit syvää kateutta. Me voidaan vaikka lyödä tästä vetoa. Noin idiootille kateus jankkaajalle ei voi kuin nauraa :d sä oot se joka kadehtii! Mene huomenna lenkille ni sulle tulee parempi mieli läski;)

Vierailija
153/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa jankuttaa joka helvetin viestissä kateudesta niin se ihminen on itse kateellinen kaikille muille. Kerrtoo niin paljon ja siksi sain ihan mahtavat naurut tästä :D

Vierailija
154/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ihminen on yhtä kuin hänen kilonsa?

Vierailija
155/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin kommentteja lukematta vastaus itse kysymykseen: kyllä voi. Se on paljon muustakin kiinni kuin läskin määrästä, jos on hyvä tyyppi, niin kyllä ottajia löytyy, vaikka ulkomuoto olisikin tuhti.

Painoin 120kg kun tapasin nykyisen puolisoni. Lihavimmillaan päädyin painamaan joka parikymmentä kiloa enemmänkin, mutta kumppani pysyi siitä huolimatta rinnalla. Ja hän on siis normaalipainoinen. Nykyään olen meistä kahdesta kevyempi, mutta suhde on ihan entisenlainen, silloin kun natsaa, niin natsaa, ei siinä kiloja lasketa. Mutta terveys onkin sitten jo ihan toinen juttu! Minäkin kävin todella pohjalla sairauksieni kanssa, olin vähällä hävitä. Pikkuhiljaa sieltä on noustu, ja täytyyhän se myöntää, on hoikistuminen ja siitä seurannut parempi terveys kumppanillekin varsin tervetullut asia.

Vierailija
156/191 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mies on jopa lihottanut naisensa hengiltä. Löytyy niitä, mutta onko se terveellistä seuraa, on eri asia.

Vierailija
157/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:30"]Tämä on vaikea kysymys, oikeasti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
158/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:48"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:04"]

Eiköhän suurin osa näistä "valaista" ole kuitenkin sormustettu hoikempana. Ei sitä parisuhdetta kuitenkaan kovin moni lähde rikkomaan vain koska puoliso lihoo.

[/quote]

Kaikki henkilökohtaisesti tuntemani pariskunnat, joissa nainen lihava ja mies komea (+ usein vielä hyväpalkkainen ja muutenkin huippulaatua oleva mies!), tiedän naisen olleen nuoresta asti lihava kun ollaan vuosikaudet oltu kavereita. Noiden tuntemieni parien päälle vielä ne tuntemattomat pariskunnat, joissa tosiaan oletettavasti ainakin osassa nainen ollut aina painavampi.

Ja vaikka itse olen hoikka, mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään nimitellä ketään valaaksi, läskiksi tai palleroksi.

Ihan siksi koska mulle on lapsuudessa opetettu käytöstavat ja paino ei oikeuta mitenkään toisten ihmisten haukkumiseen.

[/quote]

Kylläpäs nyt lihava nainen kiehuu. Yli 80 kiloinen nainen on kauhistus, sori nyt vaan.
[/quote]

Onhan se vaikeaa jatkuvan nälän sumentaessa aivoja ymmärtää lukemaansa tekstiä.
[/quote] Kyllä se nälkä menee muullakin, kuin rasvaisella mätöllä, jota te läskit kitusiinne mukavuudenhaluissanne lappaatte. Nälkä menee ohi myös yhdellä broilerileikkeellä/possunpihvillä ja salaatilla, sekä pienellä määrällä perunaa/riisiä/pastaa. Mutta kyllähän se pizza/kebab/hamppari&ranskikset on parempaa!
[/quote]

Söpöä kun kuvittelet tietäväs mitä jokainen läski syö. Voin lyödä vaikka vetoa, että sä syöt useammin noita pizza/kebab/hamppari & ranu paskaa naamaas mitä minä. :D
Joo, olen läski, mut en ole vuosiin syöny noita paskoja.
[/quote]
[/quote]

Alapeukkuja noin paljon? :D
Eihän siinä, jos ottaa jonkun laiheliinin itsetunnon päälle, et vetää paskaa naamariinsa useemmin kun läski. ;)
[/quote]

Älä viitti mursu selittää. Milläs sä oot lihonnu jos et karkeilla tai paskaruualla? Selkeästi paska itsetuntokin sulla, onnea.
[/quote]

Milläköhän luulisit? En ole vuoteen syönyt pitsaa, karkkia, herkkuja, hampurilais aterioita tms.
Noillako ainoastaan voi lihoa mielestäsi?
En käytä alkoholiakaan kuin kerran pari vuodessa.
Itsetuntoni on hyvä, näköjään parempi kuin monilla hoikilla, joiden itsetunnon päälle ottaa kovastikin se, että ahtavat naamaansa enemmän paskaa vuoden sisällä kuin läski. ;)
Ja miksi haukut mursuksi? Sinun itsetuntosiko on sitten hyvä, kun alennut haukkumaan minua? Epäilenpä vahvasti.

Vierailija
159/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:30"]Tämä on vaikea kysymys, oikeasti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
160/191 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 09:30"]Tämä on vaikea kysymys, oikeasti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]