Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutko pienentämään itseäsi?

Vierailija
04.05.2024 |

Töissä, tutuissa, sukulaisissa?  Olet ammattisi asiantuntijatehtävissä, monia harrastuksia musiikissa, liikunnassa jne.   Olisit oikeesti puhelias ja  kerrot asioita ja jopa mielipiteitäsi?   Joudut koko ajan hokemaan itsellesi,  muille suunvuoro,  ei ole tärkeitä  mun jutut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ja vanhemmat naiset ainakin voisivat oppia tuon.  Suukut umpeen.

Vierailija
2/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä lailla. Joudun pienentämään itseäni älykkyyteni vuoksi. Olen tosi ruma ja muut ihmiset pitävät minua oletusarvoisesti tyhmänäkin. Esim. ryhmätöissä jne. sanoin vasta opettajan tullessa paikalle mitä aiheesta ajattelen. Muut olivat sitten täytenä äimänä, että osaan ajatella.

Vierailija
4/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motumbo pienensi itseään lyhentämällä slaikkarinsa vaaditun mittaiseksi.

Vierailija
5/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu. En ole tuollainen.

N53

Vierailija
6/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäin huomio mitä elämässäni olen tehnyt on se, että teeskentele tyhmempää kuin olet. Siviilielämässä siis kannattaa on tyhmä, tietenkään töissä se ei toimi.

Vierailija
7/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pyydetään olemaan näkymätön, pysymään taustalla ja olemaan hiljaa ja tottelen koska olen nössykkä. Joudun kuitenkin käymään terapiassa tapaamassa hoitajaa koska se ahdistaa ja satuttaa.

Vierailija
8/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aimpi mainitsikin että siivilielämässä kannattaa esittää tyhmempää kuin on. 

Olen onnistunut pääsemään arvostettuun asemaan työelämässä. En voi työstäni puhua juurikaan muutamille kavereille sillä he ottavat minkä tahansa työhön liittyvän kommentin rehvasteluna. 

Vierailija
9/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joudun. Monia ärsyttää se, että on monitaitoinen: osaa laulaa, soittaa eri instrumentteja, piirtää ja maalata, kirjoittaa, tehdä erilaisia käsitöitä kuten ommella vaatteita sekä neuloa. Lisäksi kun on kiinnostunut hyvin monenlaisista asioista ja  lukee paljon, niin on hyvä yleissivistys ja tietämys erilaisista asioista. 

Luokanopettajan työssä näistä kaikista on onneksi  todella paljon hyötyä.

Vierailija
10/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sillä lailla. Joudun pienentämään itseäni älykkyyteni vuoksi. Olen tosi ruma ja muut ihmiset pitävät minua oletusarvoisesti tyhmänäkin. Esim. ryhmätöissä jne. sanoin vasta opettajan tullessa paikalle mitä aiheesta ajattelen. Muut olivat sitten täytenä äimänä, että osaan ajatella.

En ihan ymmärtänyt tästä, että miksi joudut toimimaan näin.

Vierailija
11/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki

Ehdottomasti joskus ainoa oikea ratkaisu. Vahvat pystyvät tähänkin tyyliin aina juuri oikeilla hetkillä.

Vierailija
12/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun. Varsinkin vanhat ovat tietävinään asioita pelkästään ikänsä vuoksi. Pitäkööt luulonsa. Aiemmin en antanut periksi, jos tiesin olevani oikeassa, mutta olen antanut periksi. Todisteitakin väitettiin vääriksi niin asiassa kuin asiassa. Omat muistikuvat olivat ne ainoat oikeat.

Vierailija
13/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olet heikkoluontoinen ja tarvitset tukea itsellesi jotta voisit puhua turvallisesti. Olet nyt aikuisten maailmassa, miksi olet niin epävarma?

Vierailija
14/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäin huomio mitä elämässäni olen tehnyt on se, että teeskentele tyhmempää kuin olet. Siviilielämässä siis kannattaa on tyhmä, tietenkään töissä se ei toimi.

Mutta ei aina kannata.

Vierailija
15/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri toisinpäin.

Vierailija
16/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti pyydetään olemaan näkymätön, pysymään taustalla ja olemaan hiljaa ja tottelen koska olen nössykkä. Joudun kuitenkin käymään terapiassa tapaamassa hoitajaa koska se ahdistaa ja satuttaa.

No miksi et tee muutoksia jos tämä aihe aiheuttaa sinulle ongelmia jatkuvasti koko elämäsi ajan ilmeisestikin?

Vierailija
17/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri toisinpäin.

Niin voihan sitä työtönkin olla, koska takaisin ei ole tulemista jos alkaa olla tyhmä töissä. 

Vierailija
18/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika laiha.

Käytän mustia vaatteita kun silloin näyttää pienemmältä.

Vierailija
19/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu peniksen pienennys leikkaukseen joutuu. Ei mahdu housuun ja lääkärin mukaan vaarallista pitää tommosta ohjusta latingissa

Vierailija
20/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärtänyt tästä, että miksi joudut toimimaan näin.

Turpa kiinni, rumilus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi