Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Paras kallis mansikkahillo?
28.06.2026 |
Ei mitään köyhien sontaa, vaan paras.
Kommentit (2)
itse katson purkeista aina että marjaa paljon ja sokeria vähän. en ole ostanut hilloja pitkään aikaan, mutta semmonen pienempi lasinen mansikkahillopurkki, missä on ”kokonaisia” marjoja on hyvää.. mikähän sen nimi oli.. oisko ollut juuri tuo meritalo?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meritalo suomalainen mansikkahillo