Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin se Last Drop peli eli "GTA Jyväskylä" julkaistaan?

Vierailija
28.06.2026 |

Tänä vuonna pitäisi olla julkaisupäivä Last Drop pelille jossa avoimessa maailmassa seikkaillaan Nykylän kaupungissa eli Jyväskylässä. 

 

https://www.pelaaja.fi/uutiset/tuleva-last-drop-tuo-mieleen-gtan-suomes…

 

Pelissä Seppo Sahtivaara kavereineen hankkii rahaa erilaisilla tehtävillä ja vaikka pulloja palauttelemalla. Tai sitten voi vaikka tapella tv-lupatarkastajan kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trailer

Vierailija
2/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä vastaavaa peliä ei ole koskaan ennen ollut.

Aikoinaan tosin oli GTA San Andreakseen GTA Finland modi joka oli ihan hauska, ja vaikka sillä oli taustalla sponsoreita tukemassa kehitystä niin se ei koskaan tullut valmiiksi vaan jäi betaversioksi, jossa oli pahasti keskeneräisyyttä.

 

Sitten siitä GTA Finlandista ei enäää kuulunut mitään vaan unohtui täysin.

Vierailija
4/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?

Koska ne on lähiön deekuja

Vierailija
5/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaan että prideFRIIKKI ajaa ihmisjoukkoon palelippu liehuten.

Vierailija
6/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?

Tee ite oma peli, jossa on vain hoikkia ja komeita. Tässä pelissä päähahmot on lähiön viinaan meneviä työttömiä

Vierailija
8/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?

Tee ite oma peli, jossa on vain hoikkia ja komeita. Tässä pelissä päähahmot on lähiön viinaan meneviä työttömiä

Eli ei tehty loppuun r@sismin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on  pelissä 1994

Vierailija
10/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä ei kaikki kommentoijat tajua, että pelissä ollaan vuodessa 1994 ja hahmot sen ajanmukaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän