Milloin se Last Drop peli eli "GTA Jyväskylä" julkaistaan?
Tänä vuonna pitäisi olla julkaisupäivä Last Drop pelille jossa avoimessa maailmassa seikkaillaan Nykylän kaupungissa eli Jyväskylässä.
https://www.pelaaja.fi/uutiset/tuleva-last-drop-tuo-mieleen-gtan-suomes…
Pelissä Seppo Sahtivaara kavereineen hankkii rahaa erilaisilla tehtävillä ja vaikka pulloja palauttelemalla. Tai sitten voi vaikka tapella tv-lupatarkastajan kanssa.
Kommentit (10)
Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?
Tämmöistä vastaavaa peliä ei ole koskaan ennen ollut.
Aikoinaan tosin oli GTA San Andreakseen GTA Finland modi joka oli ihan hauska, ja vaikka sillä oli taustalla sponsoreita tukemassa kehitystä niin se ei koskaan tullut valmiiksi vaan jäi betaversioksi, jossa oli pahasti keskeneräisyyttä.
Sitten siitä GTA Finlandista ei enäää kuulunut mitään vaan unohtui täysin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?
Koska ne on lähiön deekuja
Puuttuu vaan että prideFRIIKKI ajaa ihmisjoukkoon palelippu liehuten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?
Tee ite oma peli, jossa on vain hoikkia ja komeita. Tässä pelissä päähahmot on lähiön viinaan meneviä työttömiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noista hahmoista pitää tehdä rumia ja läskejä?
Tee ite oma peli, jossa on vain hoikkia ja komeita. Tässä pelissä päähahmot on lähiön viinaan meneviä työttömiä
Eli ei tehty loppuun r@sismin takia.
Joo täällä ei kaikki kommentoijat tajua, että pelissä ollaan vuodessa 1994 ja hahmot sen ajanmukaisia
Trailer