Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin näitte ekan kerran livenä posliinin?

Vierailija
12.03.2022 |

Siis karvattoman alapään sellaisella ihmisellä jolla karvankasvu on jo alkanut. Milloin ja kenellä?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itselläni näin 90-luvun lopulla. Olin saanut poikaystävältä lahjakortin brassivahaukseen. Sattui ihan tusti, mutta tykkäsin miltä pimppini näytti ja tuntui. On siitä asti pysynyt joko posliinina tai pienellä kiitoradalla. Sokeroinnin olen jo pitkään hoitanut itse.

Vierailija
42/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itselläni näin 90-luvun lopulla. Olin saanut poikaystävältä lahjakortin brassivahaukseen. Sattui ihan tusti, mutta tykkäsin miltä pimppini näytti ja tuntui. On siitä asti pysynyt joko posliinina tai pienellä kiitoradalla. Sokeroinnin olen jo pitkään hoitanut itse.

Sokerointipaikkoja ei siihen aikaan ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun loppupuolella ajelin partaveitsellä työttöystävältä karvoja. Pienen kommunikaatiokatkoksen seurauksena ajoin kaikki pois, vaikka tilauksena oli että jää tupsu. Tyttöystävä ei kuitenkaan suuttunut asiasta, vaan valahti aivan märäksi kun tajusi mitä oli tapahtunut. 

Sitä posliinia sitten katselin ja kielellä lirputtelin.  Taisi kuitenkin jäädä viimeiseksi kerraksi kun ajoin häneltä kaikki pois, muuten olen kyllä siistinut useita kertoja.

Vierailija
44/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossa Niittykummussa toimi jostain 90 luvun puolivälistä salonki mikä mainosti Brasilialaista vahausta.

Vierailija
45/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossa Niittykummussa toimi jostain 90 luvun puolivälistä salonki mikä mainosti Brasilialaista vahausta.

Kas kun muista. Mutta enhän ole asunut pääkaupunkiseudulla kuin 50 vuotta

Vierailija
46/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahauksia on tehty pitempään, sokerointi tuli Suomeen ehkä 2000-luvun alussa. Sinällään sokerointia on käytetty karvojen poistoon iät ja ajat, joten on mahdollista että Suomessakin on sokeroitu "jo" 90-luvulla.

Vierailija
47/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahauksia on tehty pitempään, sokerointi tuli Suomeen ehkä 2000-luvun alussa. Sinällään sokerointia on käytetty karvojen poistoon iät ja ajat, joten on mahdollista että Suomessakin on sokeroitu "jo" 90-luvulla.

No kaikkihan tietysti mahdollista on. Mutta ei koettua tai edes todennäköistä.

Vierailija
48/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun muista. Mutta enhän ole asunut pääkaupunkiseudulla kuin 50 vuotta

Käsittämätön inttäjä. Mistäköhän sinä olisit espiolaisesta brassivahauksesta kuullut kun elämä kulki 50-vuotta samaa uraa töölön kaksion ja stoccan herkun väliä.

Mutta kun nyt kerran tulit väittäneeksi että pääkaupunkiseudulla naiset ovat kulkeneet ah niin "luonnolliset" karvat rehottaen kutakuinkin viime viikkoon saakka niin tällaiseen agendaan ei sovi se että seksuaalisesti aktiivisilla nuorilla posliini oli toki punastelua ja hihittelyä vielä aiheuttavaa normijuttua jo 1980-luvulla vähän pienemmilläkin paikkakunnilla.

Vierailija
49/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, pientä on elämä ollut. Syntynyt Töölössä, asunut Westendissä ja Lauttasaaressa, josta muuttanut takaisin Töölöön. Ei mopolla mahdottomia, niinkuin böndellä sanotaan.

Vierailija
50/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisenä keskiviikkona klo n.23.00

Vierailija
51/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuli ensimmäinen?

Vierailija
52/120 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa killan saunaillassa tyttöfuksilla v.2000

Vierailija
53/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessa killan saunaillassa tyttöfuksilla v.2000

Tyttöfuksin posliinin opiskelua saunaillassa siis. Jos oli ensimmäinen kerta, niin tuo oli varmaan alkeiskurssi. Pääsikö tutustumaan posliiniin sen tarkemmin. Miltä se näytti ihan läheltä, maistuiko taivaalliselta, jne?

Vierailija
54/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettä en ole saanut..

Vain vaimoni "rämemajavanpesän" näköistä m 51

Vierailija
55/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2001 ex-vaimolla. Ulkomaalainen ja kotoisin maasta missä sheivaaminen on kulttuurinen perinne. Eron jälkeen sitten useampia. Nykyisellä vaimolla myös. Ei minun aloitteestani tosin.

Vierailija
56/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla ajeltiin exältä. Ei tykännyt kun alkoi kasvun myötä pistelemään. Sitten menikin pitkään että näin vain siistittyjä.

Nykyiseltä saan vahata aina kun on riittävästi kasvanut. Ja jos haluan antaa kasvaa, niin sekin käy. Molemmissa omat hyvät puolensa. Tuhero kiihoittaa enemmän mutta poslaria on mukavampi nuoleskella. 

Vierailija
57/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvun alussa ajoin matkapartakoneella tyttiksen posliiniksi. Olihan märkä pillu sen tärinän jälkeen. Tuli nuoltua useita kertoja ja kuulemma tuntemus oli parempi. Ajelin itseni myös.

Vierailija
58/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli posliini jo ennen vuosituhennen vaihdetta, ja aika moni kumppanini näki sellaisen ensimmäistä kertaa minulla. Suuseksin antajista ei tosiaan ollut puutetta tuolloin. Miesten himoon maistaa minua vaikutti tietysti myös se, että olin tuolloin nuori, timmissä kunnossa ja seksuaalisestikin hyperaktiivinen.

Vierailija
59/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2001 ex-vaimolla. Ulkomaalainen ja kotoisin maasta missä sheivaaminen on kulttuurinen perinne. Eron jälkeen sitten useampia. Nykyisellä vaimolla myös. Ei minun aloitteestani tosin.

Missä maassa sheivaus on osa maan kulttuuria?

Vierailija
60/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka pimppi jonka näin oli kyllä poslari ja sain koskeakin, mutta se oli kersana. Poikamiesvuodet sijoittuu tuonne viime vuosituhannen puolelle ja vaikka joitain sainnähdö niin muistan vain yhden kiitoradan eikä sekäännollut hieno, vähän kynityn näköinen. Muillla siistityt karvat.

Seksimielessä en siis ole tavannut yhtään posliinia. Vasta 50v joskus 2010 oltiin harrastepiirin kanssa saunassa ja huomasin parikin poslaria, nuorempia likkoja mitä lie 40v. Vaimolla alkaa olla niin harva että pillu näkyy hyvin karvan seasta. Sekin on kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä