Minkälainen ihminen saa satoja matcheja Tinderissä?
Mä sain vaan kaksi ja näistäkään ei kumpikaan juttele mun kanssa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, hoikka ja nuori nainen.
Miten se kaunis, hoikka ja nuori nainen löytää satoja kiinnostavia miehiä?
Tavallinen normaalipainoinen nainen ikäluokassa 18-35v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä löydäkään siitä osumatulvasta mitä saa. Miehet tulee hänen luokse ja hän valkkaa, jos valkkaa. Mun kandidaatteja voi olla satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän löydäkkään, vaan miehet löytävät hänet.
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat
- missifinalistin tai Playboymallin näköistä 20- vuotiasta hoikkaa naista.
Menin eron jälkeen tinderiin. Olin 41 v. Kaksi kouluikäistä lasta, enkä pidä itseäni minään kaunotarena, ihan perusnätti. Sain 4000 tykkäystä (nämä näki maksullisessa versiossa). Että näköjään ihan tavalliset.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin, hoikan ja nuoren nainsen kuvia tarvitaan, mutta lisäksi kuvissa pitää olla paljon paljasta naisenihoa. Tämmöisillä profiilella on botti joka painaa tykkäyksen jokaiselle kävijälle ja kuin mies vastatykkää ohjaa botti viestillä miehen maksulliselle OF tms. tilille asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän löydäkkään, vaan miehet löytävät hänet.
Et näköjään tajua mitä tarkoittaa match. Mutta ei se mitään, ei näköjään tajua kukaan muukaan tässä ketjussa.
Mulla oli satoja matcheja kun olin 26 v, 45 kg, 165 cm ja pelkkiä herutuskuvia. Nyt 37 v, 85 kg ja ei herutuskuvia, 0 matchia. Viimeisin match maaliskuussa joka lakkasi vastaamasta joten poistin matchin.
Kaunis nainen, jolla ihoa paljastavia seksikkäitä kuvia. Tai sitten komea mies, sellainen mallityyppi.
Nämä saavat helposti yli 100 matchia. Eli useimmat Tinderissä olevat ovat hyvin pinnallisia.
Hoikka komea nuori mies jolla ei ole partaa
Kaunis nainen. Sen sijaan sen ajatukset ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, jolla ihoa paljastavia seksikkäitä kuvia. Tai sitten komea mies, sellainen mallityyppi.
Nämä saavat helposti yli 100 matchia. Eli useimmat Tinderissä olevat ovat hyvin pinnallisia.
Olen 46 v. nainen ja 100 matchia tulee parissa tunnissa jos tinderiin menee. Luulen, että se on kaikilla naisilla näin. Siellä on niin vähän naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat
- missifinalistin tai Playboymallin näköistä 20- vuotiasta hoikkaa naista.
Missikisoihin nyt pääsee kuka tahansa, kisojen arvostus nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Menin eron jälkeen tinderiin. Olin 41 v. Kaksi kouluikäistä lasta, enkä pidä itseäni minään kaunotarena, ihan perusnätti. Sain 4000 tykkäystä (nämä näki maksullisessa versiossa). Että näköjään ihan tavalliset.
Minullakin 35-vuotiaana kahden päiväkoti-ikäisen lapsen äitinä pikkupaikkakunnalla oli 1300 tykkäystä. Ei näistä kyllä tullut kovin montaa tykättyä takaisin, että matcheja oli huomattavasti vähemmän. Tykkääjien joukossa oli ulkomaalaisia Brasiliasta saakka, tai sitten yli 200km takaa ihan koto-Suomesta, vaikka omat hakuehdot oli rajattu auton puutteen takia paljon lähemmäs.
Kivahan se on jos monet tykkää, mutta kun tietää että miehet vetää oikealle melkein kaikki naiset toivoen saavansa edes jotain matcheja, ei niistä kovin moni ole oikeasti kiinnostuneita. Ne, joita kiinnostaa aidosti, laittaa kyllä itse viestiä matchin saatuaan.
Naiset.
Miehet laittaa kaikki oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin 35-vuotiaana kahden päiväkoti-ikäisen lapsen äitinä pikkupaikkakunnalla oli 1300 tykkäystä. Ei näistä kyllä tullut kovin montaa tykättyä takaisin, että matcheja oli huomattavasti vähemmän. Tykkääjien joukossa oli ulkomaalaisia Brasiliasta saakka, tai sitten yli 200km takaa ihan koto-Suomesta, vaikka omat hakuehdot oli rajattu auton puutteen takia paljon lähemmäs.
Kivahan se on jos monet tykkää, mutta kun tietää että miehet vetää oikealle melkein kaikki naiset toivoen saavansa edes jotain matcheja, ei niistä kovin moni ole oikeasti kiinnostuneita. Ne, joita kiinnostaa aidosti, laittaa kyllä itse viestiä matchin saatuaan.
Todennäköisesti näin. Yhden minä sieltä tapasin ja se kesti pari kuukautta. Mutta kiva itsetuntobuustaus siinä vaiheessa, kun muuten olo oli ihan surkea eron takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 v. nainen ja 100 matchia tulee parissa tunnissa jos tinderiin menee. Luulen, että se on kaikilla naisilla näin. Siellä on niin vähän naisia.
Mä olen nainen enkä oikeasti saisi mitenkään sataa matchia parissa tunnissa. Eihän tuo ole millään edes mahdollista.
Ap