Milloin näitte ekan kerran livenä posliinin?
Siis karvattoman alapään sellaisella ihmisellä jolla karvankasvu on jo alkanut. Milloin ja kenellä?
Kommentit (120)
80-luvulla ensimmäisen kerran, oli kaunis posliini viivapillu.
Kun itse ajelin 17v tyttöystävälle, vuonna - 94.
Ihan täydellistä posliinia en ole nähnyt koskaan enkä välttämättä näekään, koska vaimo ei ala kokeilemaan tällaisia edes kokeilumielellä toisen mieliksi.
Muutaman kerran on ajanut melkein täydellisen posliiniksi siten, että on jäänyt vain pienenpieni tupsu. Olen antanut kyllä huolella suuseksiä ja kehunut kuinka kiihottavalta näyttää. Vaimolla on varmastikin kaunein pillu, jota olen nähnyt livenä tai edes netissä. Sitä jaksaisi katsoa vaikka päivät pitkät, jos hän olisi vaan rohkeampi esittelemään sitä. Oikeastaan ainoa vika, että on hieman ahtaanpuoleinen erityisesti pituuden puolesta: sisään ei mahdu parhaimmillaankaan kuin 2/3 pituudesta. Toisaalta aivan tyveä myöten en ole saanut sisään kenenkään kanssa, vaikka ei mikään jättipitkä olekaan. Suurin haaste on oikeastaan paksuus, joka tekee, että pitää olla aina melko varovainen.
Naapurintyttö näytti lapsena, kun luettiin salaa aikuisten kuvalehtiä.
Olisipa hauska tavata k.o tyttö, nyt aikuisena :)
Olin varmaan 14v kun näin omalla äidillä posliinin.
Sitten menikin varmaan 15 vuotta kun näin uudelleen, silloinen työpaikkasuhe sheivasi mun mieliksi itsensä karvattomaksi.
Nykyinen vaimo, on joka kesä posliini, ihan vain siksi että tykkään
Vaimolla vuonna -78. Sen jälkeen vaihdellut posliinista täyspehkoon ja siitä välistä. Mieleisin ehkä, posliinit huulet ja pehko yläpuolella.
Olin 15v kun oltiin tuttava pariskunnan luona, minä,isä ja äiti. Pariskunnan mies,minun isä ja äiti lähtivät käymään hakemaan jotain juttua ja minä ja vieras rouva B jäätiin koirien kanssa kotiin. Sauna oli päällä ja minä meni saunomaan, yllättäen B tuli saunaan kun istuin lauteilla. Sanoi vaan että,ei kai haittaa kun tulin jo saunaan. Siitä hän meni ylä lauteilla viereeni pillu minuun päin ihan läheltä. Silloin näin ensimmäisen kerran posliini pillun, näin hyvin ja läheltä, hänellä vielä sellainen kunnon väli jalkojen välissä niin näkyi ihan kaikki ihanasti.
Taitaa jäädä näkemättä. Vaimo ei aikoinaan innostunut ajatuksesta, vaan tyrmäsi sen suoralta kädeltä.
Nykyään se ei innostu enää mistään seksuaalisuuteen viittaavasta, joten siltä suunnalta on turha toivoa mitään.
Vaimolla ei ole koskaan ollut posliinia. Ensimmäisen näin livenä 2019 festareilla saunassa. Päädytiin myöhemmin suhteeseen ja pääsin ensimmäistä kertaa nuolemaan posliinipillua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä näkemättä. Vaimo ei aikoinaan innostunut ajatuksesta, vaan tyrmäsi sen suoralta kädeltä.
Nykyään se ei innostu enää mistään seksuaalisuuteen viittaavasta, joten siltä suunnalta on turha toivoa mitään.
Se on tyypillistä. Itse en ole posliininaisia, ehkä siitä syystä etten omaa toosaani pidä kovin kauniina. Sisemmät häpyhuulet kurkistelivat ulompien välistä ja näkyvät nyt erityisen hyvin, kun kaikki karvat on poissa. Olo on erityisen alaston.
N49
Ensimmäiset kaksi posliinia olivat aika traumaattisia näkyjä mutta kolmas minuuttia myöhemmin korvasi kaiken.
Olin vanhempien kanssa 13-vuotiaana kasarilla Tanskassa hiekkadyyneillä uimassa. Jouduin jo valmiiksi makaamaan mahallani kun kaikki tytöt juoksivat ja pelasivat rantalentistä tissit paljaana mutta sitten tapahtui.
Vanhempien kadottua tunniksi "uimaan" mikä kuulosti epäilyttävältä kun ne lähtivät rannan sijaan dyyneille, vieressä olevaan kivistä kasattuun tuulensuojaiseen rinkiin saapui valtavan lihava saksalainen nudistipariskunta.
Hans ja Hilda pudottivat vaatteensa ja seisoivat ylpeänä esittelemässä posliinina rajatonta rusketusta palvikinkun kokoisessa kamelinvarpaassa ja tynnyrimäisen kaljamahan alla vilkkuvan koomisen pienen prinssinnakin ympärillä. Paljaiden tanskalaistissien aiheuttama seisokki lerpahti Ö-kupin hinkeistä huolimatta.
Vanhempiensa rinnalla epätodellisen hoikka mutta jo muodokas 13-14-vuotias tytär riisui häveliäästi vanhempiensa takana eli suoraan minun edessäni ja silläkin oli täydelliseksi sokeroitu etupillu. Porasin hiekkaan reiän kohti kiinaa mutta sitten tyttö alkoi vielä kumarrella aurinkoöljyä kassista ja turpea vaaleanpunainen pimppi pursui avoimena jalkojen välistä suoraan edessäni pyöreän pepun heiluessa säärien rasvaamisen tahdissa.
Selitin rannalta katoamiseni vanhemmille yllättävällä vatsataudilla joka pakotti minut tunniksi vessaan.
17.10.2003 eli kohta 20 vuotta sitten näin eka kertaa. Tämä tapahtui työmatkalla Kanadassa kun vein kämpille baarista bongatun isotissisen naisen.
Viimeisen kerran näin tänä aamuna kun harrastin vaimon kanssa seksiä.
Maksullisilla on käytännössä lähes kaikilla. Eli jo kauan sitten eka kerran, ja viimeksi viime viikolla
Pari vuotta sitten, työpaikan saunaillassa. Ei varsinaisesti työkaveri mutta samassa työpaikassa ollaan. Nainen oli suihkussa kun avasin oven. Hän paremminkin kääntyi minua kohti kuin että olis peitellyt itseensä. Omaan makuuni sopivat pienet rinnat ja se posliini... sanoin oho anteeks mut hän vain jatkoi pesuaan rauhassa. Katselin muutaman sekunnin ja suljin oven. Kyllä, oltiin hieman humalassa. Ja ei ole tapahtunut tuon jälkeen mitään eikä asiasta ole keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, huokaus... en olekaan ainoa etkä sinä.
Olen haihduttanut mielestäni simmoiset järjkyttävät näyt, jos niintä onkin vastaan tullut. Aikuisposliinihan on yhtä posketonta kuin olisi karvamajava vastasyntyneellä
Ensimmäisellä teinityttöystävälläni. Hän halusi muutenkin kokeilla "kaikkea" vähän samaan tyyliin kuin jotain todo-listaa olisi työstetty eteenpäin. Mukavaa aikaa.
Kai tähän nainenkin voi vastata.. lukioikäisenä joskus vuonna 96-97.Kaverin kanssa saunottiin ja hänellä oli karvaton alapää. Olin hämmästynyt, näytti oudolta ja luonnottomalta. Jos en olisi vähän aiemmin kuullut, että niinkin voi tehdä olisin varmaan luullut sairaudeksi. En ole oppinut tykkäämään, en itsellä saati miehillä, yök!