Milloin näitte ekan kerran livenä posliinin?
Siis karvattoman alapään sellaisella ihmisellä jolla karvankasvu on jo alkanut. Milloin ja kenellä?
Kommentit (120)
Laimea vastaushan tää on, mutta vuonna 2007 kun harrastin ekan kerran seksiä. Ei ollut karvan karvaa sillä naisella, oltiin molemmat 19. Muutenkin siihen aikaan vähän kaikki olivat posliineja, ainakin oman ikäisissä. Muistan kun menin yliopistoon 2009, ja mitä siellä nyt vähän näki (ei monia!) naisia alasti, niin kaikki olivat enemmän ja vähemmän poslareita.
Nykyään meno kyllä muuttunut, karvoitusta on paljon useammalla omien havaintojeni mukaan. Voin toki olla hakoteilläkin, kun en nyt miehenä missään naisten pukuhuoneissa näe häpykarvatrendejä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin eronnut joskus vuosituhannen vaihteessa, olin ensimmäistä kertaa yhden yön suhteessa. Silloin ehdin nähdä sen juuri ja juuri ennen kuin se posliini asettui tiivisti mun kasvoille. Voisi sanoa, että se oli se hetki jolloin rakastuin posliiniin, ja se rakkaus on kestänyt, vaikka posliinin kantajat ovat sen jälkeen vaihtuneet monta kertaa.
Posliini onkin kaikkein parasta märkänä tiukasti kasvoja vasten painautuneena ottaessaan suuni intohimoiseen hyväilyynsä.
Olisiko ollut 2002/2003 kun tyttöystävän (nykyinen vaimo) ajeltiin molemmat kaikki alapään karvat pois. Molempien mielipide siitä oli että ihan ok kokeilu mutta enemmin siistitty karvoitus kuin kaikki pois. Tällä ollaan menty siitä eteenpäin.
Hämeentiellä Arabian tehtaalla 60-luvulla kun oltiin siellä luokkaretkellä.
Harvoin näkee naisella sellaista posliinia missä ei olisi orastavaa karvatupentulehdusta…
Kuinka moni nainen on sheivannut posliiniksi miehensä partakoneella?
Älkää yrittäkö, teitä on tuhansia.
Ilmankos ette kehtaa miehellenne mainita hänen partasienestään…
Vierailija kirjoitti:
Hämeentiellä Arabian tehtaalla 60-luvulla kun oltiin siellä luokkaretkellä.
Juuri näin. Kun vanhat sukulaisrouvat tulee kahville otetaan posliinit esiin.
Teinit ihmettelee.
Ollessani työharjoittelussa konepajassa, kun kesäjuhlissa toimistossa työskentelevä konepajapäällikön tytär nousi pöydälle, nosti hameensa vyötärölle ilman pikkareita näyttäeni pöydän ympärillä oleville duunareille posliininsa. Sanoi "vahasin paljaaksi, eiks ookin kaunis". Kyllä alkoi äijillä kuola valumaan, sillä olihan se todella herkullisen näköinen.
Sisko on mua pari vuotta vanhempi, sillä en ole nähnyt karvoja koskaan. Alkoi ajelemaan kun karvoja alkoi kasvaan ja siitä on jo monta vuotta. Kysyin joskus miksi ajelee, sanoi että ne on rumat ja inhoittavat!
Kerran kun vaimo oli ajanut posliiniksi ajoin omatkin karvat pois. Sitten kun hän oli tapansa mukaan päällä makaamassa ja ratsastamassa tuntui kuin olisi nahat lähtenee kalun yläpuolelta kun ihot hirtti kiinni toisiinsa. Todettiin, ettei ollutkaan hyvä juttu. Eikä ajoa seurannut pistävä sänki ollut seuraavalla kerralla yhtään sen parempi juttu. Siitä lähtien itse ajanut paljaaksi vain kalun puolisääreen kasvavat karvat ja aivan tyvestä, muuten jättänyt sellaisen sopivan pitkän siistityn karvoituksen mikä ei kutita tai häiritse.
Ensimmäisellä teini-iän tyttöystävälläni varmaan. Pari kertaa sheivasinkin sen itse ja meni esileikistä koko homma.
Joskus muinaisella 80-luvulla Eurooppaa kiertäessä. Prostituoiduilla oli usein posliini.
Jaa-ah taisin olla jotain 26v kun nusasin naapurin 15v blondigimmaa taloyhtiön saunassa, posliini oli ja toki k ortsua käytin kans. Siitä muodostui sellainen viikottainen traditio moneksi vuodeksi.
Nykyään posliinin näkemisessä ei ole mitään ihmeellistä, kun se on niin normaali asia, mutta voin kuvitella kuinka spesiaalia siihen on ollut törmätä joskus ysärillä kun sellaisia ei oikein kenelläkään ollut. En siis itse harrastanut seksiä vielä 90-luvulla, mutta varmaan hieno fiilis ollut niillä, joilla tullut posliini eteen kaikkien niiden karvakolmioiden keskellä.
Viktor Klimenkon karvahatusta posliiniin… huomaan tulleeni vanhaksi.
Olin varmaan kolmen-, neljäntoista, ennen rippikouluikää kumminkin, perheemme vanhin poika, jotta tulee ilmi sukupuolikin, kun isän entinen opiskelukaveri, Valmetin insinööri, pyörähti lomamatkallaan kesämökillämme. Hän oli vähän aikaisemmin eronnut ja bongannut hemaisevan vaaleaverikön naisystäväkseen. Tätä uutta typykkää hän varmaan tulikin näyttämään, ja kun siinä sitten ennen saunomista jo käytiin uimassa, niin paljastui tuo otsikossa mainittu ilmiö. Muistan hyvin minkä säväyksen se teki isääni ja äitiini, kuinka hiljaisiksi se veti. Itse olin aivan pähkinöinä. En silmiäni saanut irti, ja oli omalla tavallaan noloa huomata, että eivät muutkaan oikein tienneet miten olla ja mitä ajatella. Paitsi vieraaksi tullut pariskunta, joka yhtä ylpeänä kuin estottomana esitteli uunituoreen onnensa kukkaa.
80-luvulla Lahdessa Hennalan Shellin pihassa. n. 40v humaltunut leidi esitteli itsensä "stadin kuningattareksi" nostaen samalla hamettaan. Pikkareita ei tietenkään ollut joten posliini oli hyvin esillä. Ei ollut ihan kauhean tavallinen siihen aikaan :D
Pikkupoikana, en tosin enää kovinkaan pikkuisena, vakoilin mökillä äitini ja hänen ystävättäriensä saunomista. Näitä ystävättäriä oli kolme äitini ikäistä naista, ja kun he saunomisen välillä aina kävivät uimassa, panin merkille, että yhdellä naisista oli posliini. Sellaista en ollut ennen nähnyt, ja mietin mitä se tarkoitti, mitä sillä haluttiin sanoa. Kun omistaja muutenkin oli nauravainen ja rempseä puheissaan, päättelin kaikessa lapsellisuudessani, jo kuitenkin aikuisten asioista jotain tietävänä, että tuollainen karvattomaksi ajeltu pillu tarkoittaa, että se on kaikille miehille vapaasti tarjolla. Se sai minut katsomaan naista aivan uusin silmin.
Olin ehkä 14v, kun näin omalla äidillä posliinin.
Ja ylivoimaisesti kiusallin tilanne syntyi siitä, erektio jolle en vain mahtanut mitään, vaikka miten ajattelin kemian kotitehtäviä.
Oli varmaan ekakerta kun masturboin sen jälkeen unelmoiden siitä näystä.
Ja en noin muuten fantasioinut mistään äitiseksistä