Milloin näitte ekan kerran livenä posliinin?
Siis karvattoman alapään sellaisella ihmisellä jolla karvankasvu on jo alkanut. Milloin ja kenellä?
Kommentit (120)
Varmaan aiemminkin, mutta kotileikissä noin 5 vuotiaana napurin tytön kanssa.
Olin kyllä kuullut Kata Kärkkäisestä, mutta en tiennyt, että hän oli noin eroottisen ja seksikkään näköinen silloin joskus https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/17d47f64-87bb-499d-a72d-04b86a…. Eli aikakoneella matkustaen 40v taaksepäin, Kata Kärkkäisen kanssa
Silloin kun vetäsin itseltä pillun paljaaksi ensimmäistä kertaa. Miehillä tuntuu aina olevan jonkunlainen tuhero.
Itselläni posliini. Sisäiset huulet jotku cm pitemmät, ei siis mikää viiva. Sain mieheni ajamaan omansa pois ja seksi tuntuikin sitten aika tuhmalta jottei peräti rivolta. Mahtavaa.
Jotenkin työnnöt tuntuivat enemmän kun ei ollut ukon rämemajava tiellä.
Myös mukavampaa antaa suuhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni posliini. Sisäiset huulet jotku cm pitemmät, ei siis mikää viiva. Sain mieheni ajamaan omansa pois ja seksi tuntuikin sitten aika tuhmalta jottei peräti rivolta. Mahtavaa.
Jotenkin työnnöt tuntuivat enemmän kun ei ollut ukon rämemajava tiellä.
Myös mukavampaa antaa suuhoitoa.
Myös hänen kalunsa näytti kiihottavammalta.
No pitää tota jotenki pervona niin olen vaan kerran saanut tästä nauttia. Sanon suoraa että asia vi.uttaa vai oliko se kullittaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun vetäsin itseltä pillun paljaaksi ensimmäistä kertaa. Miehillä tuntuu aina olevan jonkunlainen tuhero.
Eka kerran näin joskus ysärin ihan alussa.. Tarkalleen tunsin ensin sormilla. Sitten piti ihan katsoa. Omat karvat olen ajellut pari kertaa. Ihme vaikutus kun kahdesti siitä on seurannut pyytämättä suikkari.
Kymmenisen vuotta sitten exällä oli posliini, oltiin silloin noin 25v. Ekan kerran kun riisui pikkuhousunsa niin olihan se kiva ja itselleni ihan täysi yllätys. Sellainen viivapimppihän se oli, mutta kivan pulleat huulet, ihanan pehmeä. Sitten kun siihen tottui, niin alkoi tuntua, että jotain tästä puuttuu. Parhaimmillaan oli, kun erään juomaillan päätteeksi naisella oli päässyt lirahtamaan vähän housuun. Oli yllättävän tuhmaa riisua sen märät housut ja nuolla puolisammuneen naisen pissantuoksuinen posliini puhtaaksi. Nuolin pyllyn ja reidetkin, pesin sen ihan kunnolla, nuolin kuin koira! Mulla seisoi kuin kivipaalu vaikka olin itsekin ihan kännissä ja laukesin tämän toimenpiteen aikana kahdesti kalsareihini. Jännä miten tuollainen asia, mitä normaalisti ei ikinä tekisi ja jopa voisi ajatella aika ällöttävänä, onkin sitten tietyssä tilanteessa ja mielentilassa ihan järkyttävän kiihottava kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerran näin joskus ysärin ihan alussa.. Tarkalleen tunsin ensin sormilla. Sitten piti ihan katsoa. Omat karvat olen ajellut pari kertaa. Ihme vaikutus kun kahdesti siitä on seurannut pyytämättä suikkari.
Tuoreet on herralla muistelot… vielä haikailet 30 vuoden takaisten ( tai luultavasti keksittyjen) tapahtumien perään.
Vuonna 1982 Anitalla. Häneltä oli ajeltu sairaalassa, käynnin yhteydessä siellä ja pyysin, että pitää puhtaana minua varten vastakin. Ainakin kuusi kuukautta piti, sitten en ole ollut enää kokemassa. Hänellä oli etup. ja olihan se hyvin näkyvä rako kiihottava, kun sieltä vielä pilkisti kunnon isot pikkuhäpärit.
Muuten, sen jälkeen en olekaan karvaisia nuoleskellut, olen antanut naisen päättää, haluaako nuolemista sieltä. Kaikki ovat halunneet.
40 vuotta sitten??? Ei taida Anits enää näillä kulmilla vaikuttaa
Firman pikkujoulujen jatkoilla päädyin työtoverin luo jatkoille. Molemmille oli päivänselvää mitä tässä oli homman nimi.
Ja tää lady on posliini, ekaa kertaa näin livenä. Ja se kiiman määrä, oli ihan jäätävä. Nuolin ekaa kertaa posliinipillua niin Rakkaudesta siihen hetkeen.
Meillä oli varmaan ikäeroa ehkä 15v, olin siis nuorempi =).
Hyvä jälki jäi siitä illasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreet on herralla muistelot… vielä haikailet 30 vuoden takaisten ( tai luultavasti keksittyjen) tapahtumien perään.
Ymmärsitkö, että tässä kysyttiin, milloin on ensimmäistä kertaa nähnyt posliinin. Luonnollisesti aika menee koko ajan eteenpäin eikä tuollainen kokemus säily tuoreena sitä kolmeakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitkö, että tässä kysyttiin, milloin on ensimmäistä kertaa nähnyt posliinin. Luonnollisesti aika menee koko ajan eteenpäin eikä tuollainen kokemus säily tuoreena sitä kolmeakymmentä vuotta.
En käsitä viestiäsi.
Olin pankissa töissä nuorena miehenä. Kesäkauden avajaisten jatkojen jälkeen erään noin viisikymppisen eronneen virkailijarouvan luona jatkoilla. Muistan rouvan katseen ja hymyn hänen laskettua pikkarinsa ja posliinin paljatuttua. Upea
En ole muuta nähnytkään,jollain friikeillä kuulemma kar voja
Ekan kerran vaimolla 95, kun yllätti minut sheivaamaalla pimpin saunassa. Poikamiehenä tulin ennen häntä koenneeksi yli viisikymmentä karvapillua ja ikävää ei jäännyt.
Nykyseltään käy vahauksessa säännöllisesti ja olen tyytyväinen.
Olin varmaan 23-v. Tääki oli sillai et mä ja kaveri oltiin bongattu kaverus tytöt molemmille heiloiksi, ja mökillä oltiin ja saunaan mentiin kimpassa. Kaverin muijalla oli sit posliini, ja se jäi kyllä ikuisesti mieleen ku sen ekaa kertaa näki.
Olen nähnyt yhden. Naisella einollut karvan karvaa missään, ei hiuksia ei ripsiä ei kulmakarvoja ei pimppikarvoja. Oli punkkari tyyliltään ja kaunis nainen, mutta tajusin jölkikäteen että naisella oli ollut alopecia ja hän oli tehnyt siitä muotijutun. Muilla tuntemillani on ollut siisti pehko ja joillain aika luonnontilainenkin.