Milloin näitte ekan kerran livenä posliinin?
Siis karvattoman alapään sellaisella ihmisellä jolla karvankasvu on jo alkanut. Milloin ja kenellä?
Kommentit (120)
Paharet kirjoitti:
taisi olla, jotai 2007.., tuolla: KodinAnttilassa. kait' kaikki muutki.. siis sillonku ( Anttiloita oli. vielä suomessa..) ei oo enää.
Syrjässä olet sinäkin asunut, jos 2007 näit posliinikipon ensimmäisen kerran.
Oli vuonna 2003 kun olin työkomennuksella Canadassa ja löysin baarista ihanan seksikkään paikallisen naisen. Hänellä näin ensimmäisen kerran posliinin. Oli se tosi tosi kiihottava silloin ja kun palasin työkomennukselta takaisin kotiin löysin nykyisen avovaimoni ja kerran kun leikimme eroottisia leikkejä hänen kanssaan tulin sitoneeksi hänet. Siinä sidottuna keksin että mitäpä jos ajelen hänet poslariksi ja niin teinkin. Tämän kerran jälkeen olen pitänyt hänet posliinina. Eli aluksi noin kerran viikossa nykyisin noin kerran kahdessa viikossa ajelen häneltä sängen pois. Sängen ajaminen on muuttunut 2 viikon välein ajeltavaksi koska syystä tai toisesta hänen karvan kasvunsa on hidastunut vuosien saatossa. En tiedä miksi koska ainakaan oma parran kasvuni ei ole iän myötä hidastunut yhtään mutta hänen alapään karvan kasvunsa on. Eli vuodesta 2003 asti olen poslaria päässyt näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Oli vuonna 2003 kun olin työkomennuksella Canadassa ja löysin baarista ihanan seksikkään paikallisen naisen. Hänellä näin ensimmäisen kerran posliinin. Oli se tosi tosi kiihottava silloin ja kun palasin työkomennukselta takaisin kotiin löysin nykyisen avovaimoni ja kerran kun leikimme eroottisia leikkejä hänen kanssaan tulin sitoneeksi hänet. Siinä sidottuna keksin että mitäpä jos ajelen hänet poslariksi ja niin teinkin. Tämän kerran jälkeen olen pitänyt hänet posliinina. Eli aluksi noin kerran viikossa nykyisin noin kerran kahdessa viikossa ajelen häneltä sängen pois. Sängen ajaminen on muuttunut 2 viikon välein ajeltavaksi koska syystä tai toisesta hänen karvan kasvunsa on hidastunut vuosien saatossa. En tiedä miksi koska ainakaan oma parran kasvuni ei ole iän myötä hidastunut yhtään mutta hänen alapään karvan kasvunsa on. Eli vuodesta 2003 asti olen poslaria päässyt näkemään.
Kauaspa poslari miestä liikutti. Panee miettimään, missähän herralla ollut vikaa, kun ei lähempää löytynyt.
Joskus nuorena miehenä ruotsinlaivalla.
Alkuillan hyvät pöhinää päättyi hyttisäätöön. Leidi oli juuri aloittanut seurustelun ja kieltäytyi varsinaisista aktista koska joku ihme moraali tuli pintaan. Mutta kun molemmilla oli panetus ihan tapissa ja kemiat meni todella yhteen päädyttiin yöksi samaan hyttiin.
Ja kuinkas siinä kävi, suuseksi oli sallitun rajoissa. Se muisto joka tästä jäi oli huikee. Sain ja annoin, varmasti yksi elämäni paras suuseksi kokemus.
Jo siksikin että en koskaan ollut posliinia nähnyt livenä saatikka että olisin päässyt kieliseikkailuun sinne ihanuuteen.
Sellaista se nuorena oli
Sulkkiskaverini pillu oli yhdellä kertaa yllättäen karvaton. Kyllä, tsekkasilin joka kerta suihkussa salaa häntä.
Tätipuolen posliini vilahteli saunassa kun olin 11v. Tuli pesuhuoneesta hakemaan lisää vettä. Oli muuten ollut bikinit päällä saunassa. Olin siinä lauteilla veljeni kanssa ja molemmilla jöpötti heti. Jotenki hassu olo jäi jälkikäteen mutta kyllä tuli runkattua sille viivalle monesti.
Mistä johtuu, että vanhemmat miehet pitävät arvatenkin posliiniksi ajelluista tytöistä. Kun taas esim. harrastusporukkani saunaillassa nuorten ukkomiesten katseet viipyvät siistityssä kolmiossani (vai oleko väärässä).
N52
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että vanhemmat miehet pitävät arvatenkin posliiniksi ajelluista tytöistä. Kun taas esim. harrastusporukkani saunaillassa nuorten ukkomiesten katseet viipyvät siistityssä kolmiossani (vai oleko väärässä).
N52
Ei pidä yleistää. Itselleni karvattomuudella tai karvaisuudella ei ole mitään väliä. Jos nainen tykkää minusta, ja minä tykkään hänestä niin alapään trimmausaste on aivan toisarvoinen asia. Vaikka en ole posliinia livenä tähän ikään mennessä nähnyt, niin JOS kävisi että minusta tykkäävällä naisella sellainen olisi, ei haittaisi mitään, niin kuin ei haittaisi vaikka olisi aivan luonnontilassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52Ei pidä yleistää. Itselleni karvattomuudella tai karvaisuudella ei ole mitään väliä. Jos nainen tykkää minusta, ja minä tykkään hänestä niin alapään trimmausaste on aivan toisarvoinen asia. Vaikka en ole posliinia livenä tähän ikään mennessä nähnyt, niin JOS kävisi että minusta tykkäävällä naisella sellainen olisi, ei haittaisi mitään, niin kuin ei haittaisi vaikka olisi aivan luonnontilassakin.
Yleistää??! Kysyminen ja yleistäminen ovat eri asioita
Tyttöystävällä oli posliini jo 90-luvun lopulla. Luulin, että se oli jo silloin valtavirtaa, mutta ei ilmeisesti ollut. Kun tottui siihen, että pillu on paljas ja kaunis, niin karvat eivät houkuta.
Vuonna 87 Keravalla silloisen tyttöystäväni WC:ssä. Kaunis valkoinen, omilla jarrutusjäljilläni varustettu ilmestys mitä sain pitää kaksin käsin hyvänä samalla kun oksensin liiat iloliemet sisältäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52Ei pidä yleistää. Itselleni karvattomuudella tai karvaisuudella ei ole mitään väliä. Jos nainen tykkää minusta, ja minä tykkään hänestä niin alapään trimmausaste on aivan toisarvoinen asia. Vaikka en ole posliinia livenä tähän ikään mennessä nähnyt, niin JOS kävisi että minusta tykkäävällä naisella sellainen olisi, ei haittaisi mitään, niin kuin ei haittaisi vaikka olisi aivan luonnontilassakin.
Mihin perustui olettamasi, siis se että "vanhemmat miehet pitävät arvatenkin posliiniksi ajelluista tytöistä"? Omaan mutu-tuntumaasi? Kuten sanoin ,itselleni asia on toisarvoinen, mutta en toki edusta kaikkia väestöryhmässä "vanhemmat miehet". Jotkut voivat tykätä, jotkut eivät tykkää, ja osalle asia on yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustui olettamasi, siis se että "vanhemmat miehet pitävät arvatenkin posliiniksi ajelluista tytöistä"? Omaan mutu-tuntumaasi? Kuten sanoin ,itselleni asia on toisarvoinen, mutta en toki edusta kaikkia väestöryhmässä "vanhemmat miehet". Jotkut voivat tykätä, jotkut eivät tykkää, ja osalle asia on yhdentekevä.
Arvaukseen ja nettikeskustelupalstoihin
TiiPu kirjoitti:
Sulkkiskaverini pillu oli yhdellä kertaa yllättäen karvaton. Kyllä, tsekkasilin joka kerta suihkussa salaa häntä.
Parikymppinen tyttöystävä oli menossa tyttökavereidensa kanssa saunailtaan ja pyysin leikilläni kieli ulkona roikkuen sitä kertomaan sitten kotona millaisia tissejä siellä näkyy.
Tämä tuhahti lapselliselle kommentille "Höh, pojat varmaan vahtii toistensa munia saunassa mutta tyttöjä ei kuule voisi vähempää kiinnostaa seurata muiden naisten paikkoja"
Olin purra huuleeni ja maltoin olla muistuttamatta taannoisesta keskustelusta. Tyttöystävä oli yhtäkkiä kysynyt ahdistuneena posliinia nuollessani että eikö minulta mene halut kun se on niin epämuodostunut?
Jäin ällistyneenä tuijottamaan paikkoja enkä keksinyt mistä on kyse kunnes tämä selitti että toinen pienemmistä häppäreistähän roikkuu pari senttiä ulkona ja vain toinen on "kauniisti"isompien sisällä.
Kun yritin inttää että tämähän on ihan normaali ja kiihottava niin sain kuulla pitkän ja yksityiskohtaisen kuvauksen em. tyttöporukan häpyhuulien ja klitoriksen koosta ja muodosta millä tämä todisti ettei kenelläkään ollut näin eriparisia ja valtaosalla vain "kaunis" viivapillu.
En voinut vähään aikaan nähdä ketään sen tyttökavereista kylässä saamatta seisokkia....
Vierailija kirjoitti:
N52
En usko, että iällä ja ajelluista pilluista tykkäämisellä on juurikaan korrelaatiota. Vuosituhannen vaihteessa nuorena miehenä tykkäsin tosi paljon ihan paljaaksi ajelluista naisten alapäistä, mutta nyt jo parikymmentä vuotta vanhempana miehenä tykkään näistä edelleen.
Mutta miten ne miehet jotka olivat nuoria miehiä vaikka 60-luvun vapaan seksin ja tuuhean karvakolmion aikakaudella, ja näkivät ehkä ensimäisen kerran posliinin vasta vanhemmalla iällä. Mikä on heidän mielipide; karvakolmio vai paljas, kumpi kiihottavampi
Virossa strippibaarissa joskus vuonna 2005. Olin 18 ja oli ensimmäinen pim**i minkä pääsi näkemään, tosin nopeasti vilaukselta.
Ekan kerran kun vaimo sheivasi pillun paljaaksi.
Oltiin varmaan ekaa kertaa kahdestaan viikonloppuvapaalla Tallinnassa, siis ilman lapsia.
Oli todella mieleenpainuva viikonloppusessio. Hyvää ruokaa, kaikkinensa tyylikkyyttä loppuun saakka.
Amattikoulussa Olin 18 ja nainen oli 18 . Ensimmäinen kerta kun näin posliinipillu ja sain nuolla kunnolla kun hän istui mun naaman . Oli hurja
taisi olla, jotai 2007.., tuolla: KodinAnttilassa. kait' kaikki muutki.. siis sillonku ( Anttiloita oli. vielä suomessa..) ei oo enää.