Mies on kiduttanut henkisesti minua jo vuosia.
Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa.
Astioitani on rikottu.
Jätesäkillinen vaatteita revitty.
Ruokia heitetty roskiin/pönttöön.
Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa.
Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen.
Kenkiä hajotettu.
Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään.
Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua.
Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle.
Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi.
Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.
Kommentit (321)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:17"]Kuulostaa tosi kivalta suhteelta. Hyvää jatkoa vaan teille.
[/quote]
Eikös. Kiitos vaan kun kommentoit.
Ap
Mä kirjoitin kans kerran, mitä kaikkea olen joutunut kärsimään, ennen kuin tajusin, ettei tuollaista kenenkään tarvitse kestää. Sen voi tajuta vasta sitten kunnolla, kun lukee ne asiat ikään kuin ulkopuolisena.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:20"]No erotkaa. Ei se niin vaikeaa ole.
[/quote]
Olen sanonut satoja kertoja että erotaan, mutta mies ei halua. Hänellä on yliote.
Ap
Miten mies pakottaa sinut pysymään suhteessa? mikä on kiristyskeino?
Lähde äkkiä. Seuraavaksi käy käsiksi. Vaikka tuo henkinen väkivalta on jo aivan kammottavaa. Olet varmasti murskana. Mutta lähde vaikka turvakotiin ihan heti
On lapsia. :(
Ehkä sekin pitää minut tässä. Purkaa vihansa aina minuun, ei lapsiin niinkään. Vain minä ansaitsen kärsiä .
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]Miten mies pakottaa sinut pysymään suhteessa? mikä on kiristyskeino?
[/quote]
Kiristää rahalla, sukulaisuussuhteilla, asunnolla yms.
Ap
Jotkut ihmiset saavat jonkinlaista tyydytystä siitä, että heitä nöyryytetään. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, jos se on sinun juttusi. Mikä minä olen muita arvostelemaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]Lähde äkkiä. Seuraavaksi käy käsiksi. Vaikka tuo henkinen väkivalta on jo aivan kammottavaa. Olet varmasti murskana. Mutta lähde vaikka turvakotiin ihan heti
[/quote]
On käynyt käsiksi ja asia on poliisien käsittelyssä. Niin vaan en silläkään kertaa päässyt eroon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]Miten mies pakottaa sinut pysymään suhteessa? mikä on kiristyskeino?
[/quote]
Kiristää rahalla, sukulaisuussuhteilla, asunnolla yms.
Ap
[/quote]
Lähdet vaan. Lapset mukaan turvakotiin
Asiat kyllä järjestyy
tällaisten pönttöjen takia teitä naisia pidetään aivan vitun typerinä otuksina. onnea.
Miehesi on narsisti eika siita mihinkaan muutu ja tottakai han ei halua erota, koska voi kohdella sinua kuten tahtoo ja sina et voi/et tee mitaan, mika muuttaisi tilanteen. En itse ainakaan jaisi tuomoiseen suhteeseen, missa han voi muuttua kayttamaan myos fyysista vakivaltaa. Sinuna yrittaisin hakea apua kenties ystavista tai jostain muusta mika/kuka voi puolustaa sinua hanta vastaan, kun todellakin paatat lahtea.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]Lähde äkkiä. Seuraavaksi käy käsiksi. Vaikka tuo henkinen väkivalta on jo aivan kammottavaa. Olet varmasti murskana. Mutta lähde vaikka turvakotiin ihan heti
[/quote]
On käynyt käsiksi ja asia on poliisien käsittelyssä. Niin vaan en silläkään kertaa päässyt eroon.
Ap
[/quote]
Lähde heti
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]Miten mies pakottaa sinut pysymään suhteessa? mikä on kiristyskeino? [/quote] Kiristää rahalla, sukulaisuussuhteilla, asunnolla yms. Ap
[/quote]
kerrotko tarkemmin.
Sinulla on lakisääteinen osuus erossa rahallisesti. Mies ei pysty vaikuttamaan sinun sukulaisiisi.
Mene turvakotiin. Kun kerrot tuon kaiken siellä,,niin yhteiskunta on sinun puolellasi. Asunnot järjestyvät saman tien. Tiedän siitä syystä, että kaverini ei meinannut päästä narsistista eroon. Kun hän meni turvakotiin, niin jo alkoi asioita tapahtumaan.
Lähden. Rakasta itseäsi sen verran. Rakasta lastesi äitiä. Sinä olet heille tärkein.
Kuulostaa tosi kivalta suhteelta. Hyvää jatkoa vaan teille.