Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kiduttanut henkisesti minua jo vuosia.

Vierailija
14.08.2015 |

Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa.
Astioitani on rikottu.
Jätesäkillinen vaatteita revitty.
Ruokia heitetty roskiin/pönttöön.
Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa.
Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen.
Kenkiä hajotettu.
Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään.
Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua.
Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle.
Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi.
Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.

Kommentit (321)

Vierailija
1/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään juuri että se kyky lähteä on tässä ongelma. Pelkään myöntää kaikille millainen sika mies on ollut minua kohtaan, miten olen antanut käyttää rahani ja myydä tavarani.
Häpeä on hirveä. Koska olen alistunut tähän jo vuosiksi.

Ap

Vierailija
2/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]On lapsia. :(
Ehkä sekin pitää minut tässä. Purkaa vihansa aina minuun, ei lapsiin niinkään. Vain minä ansaitsen kärsiä .
Ap
[/quote]

Lapset kärsii, kun ne näkee mitä isä tekee äidille. Älä edes teeskentele, ettei tuollainen kodin ilmapiiri vaikuta lapsiin! Seuraava sukupolvi luonnehäiriöisiä, masentuneita kasvamassa teillä, jos et toimi! Pelasta edes lapsesi, jos et itsestäsi sen vertaa välitä, että annat alistamisen jatkua! Turvakotiin! Heti!
[/quote]

Tiedän. Kerään voimiani kokoajan lähteäkseni tästä helvetistä. Rakastan lapsiani niin paljon ja tunnen paskaa oloa siitä että toin heidät tähän maailmaan ja tälläiseen elämään. Vaikka kukaan ei heitä perheessä satutakkaan. Vaistoavat varmasti silti..

Ap
[/quote]

Vaistoavat...? Minkä ikäisiä lapsia? Missä he ovat kun mies tekee temppujaan? Mitä he ovat nähneet? Vaikka lapset eivät näkisi suoraan miehen tekoja ja sinun reagointiasi, huumaavat lapset äidin surullisen katseen, itkun ryvettävät silmät, vanhempien äänenpainot toisilleen puhuessa...... Etenkin pienet lapset tulkitsevat helposti, eeteivät kelpaa vanhemilleen, syy on heissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on koitettu sysätä ja sysätä sysäämästä päästyämmekin. MITÄ vielä voimme tehdä, että lähdet? Lähdet nyt? Pakkaa mukaan vaihtovaatteet, puhelin, henkkarit, mitä nyt ihan välttämättömäksi näet sinulle ja lapsille ja LÄHDE. Et tarvitse lupaa tai selitystä, sinulla ei tarvitse olla lääkärinlausuntoa pahoinpitelystä, ei äänitallennetta miehen uhkailuista, ei mustelman mustelmaa todisteena. Sinulla on pelko, mutta sinulla on myös tahto. Olet niin lähellä poispääsyä... LÄHDE! 

Vierailija
4/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perjantai tämä sama juttu eri vivahtein! Lauserakenteet paljastavat kirjoittajan.

Vierailija
5/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:27"]

tällaisten pönttöjen takia teitä naisia pidetään aivan vitun typerinä otuksina. onnea.

[/quote]

Tuokin ukko on varmaan monen jätkän kaveri, nekään ei vaan näytä pääsevän siitä eroon.

Vierailija
6/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että lähtisin tänä viikonloppuna. Mietin että miten lasten päivähoito ensi viikolla, juuri alkoi uudessa paikassa. En haluaisi heidän tietävän. Mitä sanon vanhemmilleni, missä ollaan. Olemme aktiivisesti tekemisissä ainakin tekstareilla ja soittelemalla.

Ap

Vierailija
8/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:39"]

Pelkään juuri että se kyky lähteä on tässä ongelma. Pelkään myöntää kaikille millainen sika mies on ollut minua kohtaan, miten olen antanut käyttää rahani ja myydä tavarani. Häpeä on hirveä. Koska olen alistunut tähän jo vuosiksi. Ap

[/quote]

Viime viikolla kerroit, että miehesi on myynyt sänkysi ja nukut patjalla jossain kellarissa tai vastaavassa. Edellisellä viikolla sinulla ei ollut yhtään rahaa ja bensa loppu, passi mennyt vanhaksi ja ajokortti kadonnut.

Vierailija
9/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:40"]Joka perjantai tämä sama juttu eri vivahtein! Lauserakenteet paljastavat kirjoittajan.
[/quote]

En ole aiemmin kirjoittanut kyllä. Luin pitkääb ketjua missä mies vei naisen rahat ja lopulta nainen lähti turvakotiin. Erotuksena että heillä ei ollut lapsia.

Ap

Vierailija
10/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:39"]

Pelkään juuri että se kyky lähteä on tässä ongelma. Pelkään myöntää kaikille millainen sika mies on ollut minua kohtaan, miten olen antanut käyttää rahani ja myydä tavarani. Häpeä on hirveä. Koska olen alistunut tähän jo vuosiksi. Ap

[/quote]

Mitenköhän paljon häntä sitten hävettää, kun kaikki saavat tietää? Varmaan valehtelee silmät suut täyteen, koska hyökkäys on paras puolustus. Nämä eivät koskaan keksi mitään muuta, mutta eipä tarvitse turhaan yllättyäkään.

Vierailija
11/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:40"]Joka perjantai tämä sama juttu eri vivahtein! Lauserakenteet paljastavat kirjoittajan.
[/quote]

Voi olla feikki, mutta samankaltaisia elämänkohtaloita on olemassa. Toivottavasti joku saa näistä ketjuista tehdä sen lopullisen valinnan lähteä ja uskaltaa muuttaa elämäänsä!

Vierailija
12/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:39"]

[/quote]

Viime viikolla kerroit, että miehesi on myynyt sänkysi ja nukut patjalla jossain kellarissa tai vastaavassa. Edellisellä viikolla sinulla ei ollut yhtään rahaa ja bensa loppu, passi mennyt vanhaksi ja ajokortti kadonnut.
[/quote]

Sänky meiltä kyllä löytyy. Tuota ketjua minäkin luin missä oli tämä passi ongelma.
Ihan nukun kyllä makuuhuoneessa mutta mies on siirtynyt olkkariin nukkumaan. En halua häntä enää viereeni!
Ap

Vierailija
13/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:36"]

Kyllä minullekin olisi apua ja lähelläkin. Tarvitsisin sen viimeisen sysäyksen siihen suuntaan ja jonkun henkisen tuen. Ehkä siksi avauduin tänne, saadakseni keskustelua aikaan. Luulen että en ole ainoa Suomessa joka elää miehensä otteessa. Ap

[/quote]

Ei, vaan olet femakkona lietsomassa miesvihaa palstalla. Montako miesvihaprovoa päivässä teet palstalle?

Mikä instanssi sinulle tästä maksaa?

[/quote]

Apua noita sun vainoharhojasi... Oletko avun piirissä?

Vierailija
14/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joku muukin samassa tilanteessa oleva lukee ketjua ja saa voimia lähteä.

Ap

Vierailija
15/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait poliisille ilmoittamalla fyysisen väkivallan loppumaan. Onhan noi omaisuuden turmelemisetkin rikoksia, joista voi tehdä tutkintapyynnön. Henkistä väkivaltaakin voit koettaa kirjata ylös päivämäärittäin suhteen aikana ja sen jälkeen, jos se nyt päättyy. Vainoaminen on onneksi luokiteltu jo rikokseksi.

Vierailija
16/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut samanlaista tapausta läheltä. Kyseinen nainen on työkaverini, jota mies alisti aika samalla tavalla kuin ap:n mies ap:tä. Töissä hän oli usein mustelmilla ja alakuloinen. Ihmettelimme (me muut työkaverit) keskenämme mustelmien ja alakuloisuuden syytä, jopa kysyimmekin häneltä pariin kertaan. Vastaus oli vain että oli kompastellut ja alakuloisuus johtui aina jostain mielessä olevasta työasiasta.

Lopulta, kun hän tuli töihin ranne kipsissä (työ kevyehköä, yhdelläkin kädellä pärjää, eikä ollut kuulemma halunnut lääkärin kehoituksesta huolimatta sairauslomaa), hän murtui aamukahvipöydässä, ja kertoi mitä mies oli tehnyt. Kehoitimme häntä lähtemään vaikka heti töiden jälkeen turvakotiin, me auttaisimme kyllä ja pari työpaikan miestä olisi saattanut häntä hakemaan tavaroita. Hän kieltäytyi, koska ei halunnut rikkoa perhettä (heillä 2 lasta). Hän tosin toivoi, ettemme kertoisi hänen suvulleen mitään tästä, koska epäili että he pakottaisivat hänet lähtemään ja perhe hajoaisi.

Yritimme suostutella häntä lähtemään, koska mies oli jo uhkaillut häntä työkaverien kuullen (töihinlähtötilanne, mies oli tullut hakemaan, en ollut itse paikalla, mutta paikalla olleet kertoivat, että kun hän oli odotellessaan miestä jutellut naispuolisen työkaverin kanssa, oli mies paikalle tultuaan ruvennut haukkumaan lesboksi (käytti rumempaa sanaa) ja uhannut varmistaa, että hän katoaa eikä koskaan löydy jos saa kiinni naisen kanssa vehkeilystä). Pomokin (mies) sai kuulla uhkailusta, ja sitä kautta sitten hänelle selvisi asia. No, pomo sattui tuntemaan ko naisen äidin (harrastuspiiristä), ja hän "lipsautti" mustelmista.

Arvaatte varmaan, että hyvin kävi. Eräänä päivänä työkaveri tuli töihin enonsa kyydissä, ja eno kertoi miten äiti oli pistänyt tuulemaan ja olivat joukolla hakeneet naisen ja lapset pois kotoa ja suoraan naisen lapsuudenkotiin. Mies oli yrittänyt estää, mutta hänkään ei uskaltanut sanoa vastaan naisen isälle, enolle ja veljelle, joista kaksi oli poliiseja :)

Mies istuu nykyään vankilassa (taposta) ja työkaveri asuu jo omillaan lastensa kanssa, terapia (sekä lapsilla että äidillä) yhä kesken, mutta tilanne on jo hyvä.

Me työkavereiden kanssa pelkäsimme oikeasti että mies toteuttaa uhkauksen (yhden työkaverin isä oli ollut töissä sellaisen tyypin kanssa joka toteutti samankaltaisen uhkauksen, kunhan oli siirtynyt ensin vaimonsa pahoinpitelystä lasten pahoinpitelyyn, tämäkin nainen oli jäänyt vain, koska mies ei sentään ollut lapsia pahoinpidellyt aikaisemmin; nainen katosi kun oli ilmoittanut miehelleen haluavansa erota (oli kertonut naapurin rouvalle aikeestaan aikaisemmin, naapurit olivat kuulleet riitaa samana iltana kun nainen oli viimeistä kertaa nähty elossa, ja juu ruumis löytyi, raaasti murhattuna).

Summa summarum: Vaikka väkivalta kohdistuisi vain puolisoon, se voi kohdistua lähiaikoina lapsiin, ja väkivalta voi olla hyvin raakaa, jopa tappavaa. Mutta, pitää vain lähteä, vaikka se vaikealta tuntuu. Apua kyllä saa lähtemiseen jos pelottaa, ja kun on apua hakenut, ei kadu, sillä on pelastanut ainakin yhden hengen. Ja jos narsisti uhkaa itsemurhalla, sen voi sivuuttaa, harvoin tuo uhkaus toteutuu. Ja vaikka toteutuukin, parempi niin. Eipähän vahingoita enää muita.

Vierailija
17/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:43"]Mietin että lähtisin tänä viikonloppuna. Mietin että miten lasten päivähoito ensi viikolla, juuri alkoi uudessa paikassa. En haluaisi heidän tietävän. Mitä sanon vanhemmilleni, missä ollaan. Olemme aktiivisesti tekemisissä ainakin tekstareilla ja soittelemalla.

Ap
[/quote]

Sanot Niinkuin asia on. Tai pyydät heti apua vanhemmiltasi

Vierailija
18/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:40"]Joka perjantai tämä sama juttu eri vivahtein! Lauserakenteet paljastavat kirjoittajan.
[/quote]

Voi olla feikki, mutta samankaltaisia elämänkohtaloita on olemassa. Toivottavasti joku saa näistä ketjuista tehdä sen lopullisen valinnan lähteä ja uskaltaa muuttaa elämäänsä!
[/quote]

Tämä kyllä kuulostaa todella.
Ei ole sama, joka oli anopilla haukuttavana ja myöhemmin nukkui lattialla

Vierailija
19/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole sama

Vierailija
20/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]Miten mies pakottaa sinut pysymään suhteessa? mikä on kiristyskeino?
[/quote]

Kiristää rahalla, sukulaisuussuhteilla, asunnolla yms.
Ap
[/quote]

Ala punomaan juonia ja teet kaikkea jännää kostoksi. Esim käytät hänen hammasharja pöntössä, varastat rahaa Piilota postia. Aiheuta harmia mutta esitä viatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi