Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

Vierailija
601/1110 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa mutta sattuiko koronapiikitysten aikoihin? Isäni sai pahan hyytymään viikko kolmannen piikin jälkeen ja meinasi kuolla.

Sama. Ennen terve äitini (ei myöskään tupakoi tai juo) sai äkillisen aivoinfarktin kaksi viikkoa rokotuksen jälkeen ja näkö lähti toisesta silmästä. Otti rokotteen kun esimies riskiryhmässä. Vaikea uskoa että ei liity millään tavalla mitenkään.

Vierailija
602/1110 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa mutta sattuiko koronapiikitysten aikoihin? Isäni sai pahan hyytymään viikko kolmannen piikin jälkeen ja meinasi kuolla.

Sama. Ennen terve äitini (ei myöskään tupakoi tai juo) sai äkillisen aivoinfarktin kaksi viikkoa rokotuksen jälkeen ja näkö lähti toisesta silmästä. Otti rokotteen kun esimies riskiryhmässä. Vaikea uskoa että ei liity millään tavalla mitenkään.

Ja vasta 49 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli järkytyksenä raskausaikana se kun mies petti. Mutta siitäkin järkytyksestä olen selvinnyt ja hyvin pärjätään ilman miestäkin. Viimeisin isoin järkytys on tullut siitä mikä pahuus voi ihmisen mielen vallata, tarkoitan siis rajanaapurimme presidenttiä. Jotenkin järkkynyt myös oma turvallisuuden tunne.

Mullakin petti raiskausaikana. Tuntuu että on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus 😥

Siis minkä aikana...?😲

Varmana kirjoitusvirhe. Mutta on ihan totta, että tahallaan näillä sanoilla on niin läheinen yhteys. Raskaus=mies ja nainen ovat tehneet seksiä. Raiskaus on yhtä kuin mies/nainen teki seksiä väkisin. Siksi siinä on I välissä . I DO ,YOU DONT. Siksi siinä on I kirjain .

On niillä yhteyttä. Rakkaus, raiskaus, raskaus.

Vierailija
604/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleismaailmallinen naisviha.

Vierailija
605/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vankilan vartijoina. Kuinka moni vartija on jäänyt kiinni seksisuhteesta vankiin tänä vuonna?

Niitä on monta vaiettua tapausta. Joku päässyt lehteen, useammat eivät.

Vierailija
606/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vasta 49 vuotias.

Oliko paan verisuonet kuvattu ennen infarktia? Minulta kuoli paljon nuorempi tyotoveri yolla sankyynsa kun aneurysmi puhkesi, kovidista ei viela tiedetty mitaan.

Vierailija
607/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että setäni inhosi minua niin paljon että lahjoitti omaisuutensa muille. Osasi hyvin näytellä mukavaa.

Oppia ikä kaikki, vaikka ikä alkaa kohta itselläkin olla kohta lopussa. Mutta ehdimpähän oppia elämästä, se kai tän kaiken tarkoitus oli mun kohdalla.

öö, setäsi?

Olitko edes läheinen?

Miksi taivaan tähden sedän olisi sinulle pitänyt se omaisuus lahjoittaa? En ymmärrä. Ethän ole millään lailla edes rintaperillinen.

Tutki perintolakia, siella se on selitetty.

Vierailija
608/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten sitkeästi ja laajasti ihmiset jaksavat pelleillä älyttömyyksillä.

Täydellinen shokki, vaikka tiesinkin, että jotain tulee jonkin aikaa olemaan, mutta kun tämä ei lopu ikinä! Johtuu varmaan varsinaissuomalaisista.

Uskomatonta, että jaksavat iänikuisesti.... älyttömyyksiä suoltaa.... ja juu, ittehän ne suoltavat, joten pitäkööt suoltonsa ihan keskinäisesti ominaan. Ei tarvitse minua niihin sotkea!

Vierailija
609/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, millaisessa mittakaavassa ihminen käyttää eläimiä hyväkseen

Vierailija
610/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tajusin, että ufot on todellakin totta ja raamattukin selkeästi niistä kertoo, muttei kirkot uskalla tunnustaa tätä. JOs joku ei usko nyt , niin katsokoon Hesekiel 12 lukua.

Vierailija
611/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka typeriä me ihmiset lopulta ollaan...

Vierailija
612/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten suurin osa ihmisistä ajaa vain ja ainoastaan omia etujaan.

Vierailija
613/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että oma aikuinen lapsi kokee saavansa haukkua minua ihan kuten häntä huvittaa. Ensin soittaa minulle ja alkaa räyhätä. Olen sanonut hänelle, ettei soita silloin kun on pahalla tuulella.

Hän syö kyllä masennuslääkkeitä, opiskelee yliopistossa ja siitä huolimatta on sitä mieltä, että minä olen tehnyt kaiken väärin hänen lapsuudessaan. Yhtenä päivänä rähisi siitä kun oli kalliilla urheiluleirillä. Silloin meni sinne mielellään ja nyt 15 vuotta myöhemmin hänelle on tullut siitä paha mieli.

Minä en ole edes kertonut hänelle siitä, kuinka paljon ja pitkään jouduin venyttämään penniä sen eteen että hän pääsi sinne leirille.

Minulla itselläni tulee välillä sellainen olo, että laitan hänen yhteystietoihinsa eston kun en jaksa sitä, että minun päiväni pilataan. Kohta minä olen jollain psykiatrilla pyytämässä masennuslääkkeitä ja rauhoittavia jaksaakseeni tämän kaiken. Aiemmin ajattelin hänen aikuistuvan ja lopettavan käytöksensä. Nyt hän on aikuinen ja jatkaa samalla tavallaan kuin aiemminkin.

Välillä minulla tulee mieleen itsetuhoisia ajatuksia.

Vierailija
614/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei Helsingin kaupunki saa kanta-suomalaisten psykoterapia-asioita järjestymään. Vuodesta toiseen kukaan ei tiedä mitään, eikä välitäkään.

Vierailija
615/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on joskus sanonut, että ihmiset järkyttyisivät, jos tietäisivät, miten vähällä järjellä maailmaa johdetaan.

Vierailija
616/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että oma aikuinen lapsi kokee saavansa haukkua minua ihan kuten häntä huvittaa. Ensin soittaa minulle ja alkaa räyhätä. Olen sanonut hänelle, ettei soita silloin kun on pahalla tuulella.

Hän syö kyllä masennuslääkkeitä, opiskelee yliopistossa ja siitä huolimatta on sitä mieltä, että minä olen tehnyt kaiken väärin hänen lapsuudessaan. Yhtenä päivänä rähisi siitä kun oli kalliilla urheiluleirillä. Silloin meni sinne mielellään ja nyt 15 vuotta myöhemmin hänelle on tullut siitä paha mieli.

Minä en ole edes kertonut hänelle siitä, kuinka paljon ja pitkään jouduin venyttämään penniä sen eteen että hän pääsi sinne leirille.

Minulla itselläni tulee välillä sellainen olo, että laitan hänen yhteystietoihinsa eston kun en jaksa sitä, että minun päiväni pilataan. Kohta minä olen jollain psykiatrilla pyytämässä masennuslääkkeitä ja rauhoittavia jaksaakseeni tämän kaiken. Aiemmin ajattelin hänen aikuistuvan ja lopettavan käytöksensä. Nyt hän on aikuinen ja jatkaa samalla tavallaan kuin aiemminkin.

Välillä minulla tulee mieleen itsetuhoisia ajatuksia.

Täältä saat vertaistukea🤗 itsellä sama tilanne, lapsi pitää henkisenä likasankona.Nyt sanoin pitäväni etäisyyttä ja ettei tarvitse ottaa yhteyttä mennen kuin hankkii terapiaa tai muuten selvittääongelmaansa.

Tuen lastani mutta rajansa kaikella.

Sinuakin neuvoisin tekemään rajat lapsesi käytökselle.Aikuisen lapsen on otettava vastuu elämästään, on ne eväät sitten millaiset tahansa.On liian helppoa syyttää muita ja varsinkin lapsuutta omista ongelmista.En vähättele niitä joilla lapsuus on ollut rankkaa mutta melkein meillä kaikilla on ollut vaikeaa niin lapsuudessa kuin nuoruudessa. Elämä on silti rakennettava omanlaiseksi ja muistettava että virheitä tehdään kaikki.

Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
617/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreimpana taitaa olla tää koronakeissin hoito julkisuudessa eli THL, mediat ja lukemattomat ns "tervejärkiset" ihmiset arvostelemassa ja haukkumassa ihmisiä siitä etteivät ottaneet rokotetta, joka oli pikavauhdilla tuotu muutama kk takaperin markkinoille. Tästä en tahdo päästä yli, vaikka olen sitä yrittänyt pyöritellä miten päin, että miten tähän maailman aikaan ihmiset oikeasti sekosivat noin?? Puhumattakaan siitä että terveet ja ammattitaitoiset hoitajat saivat lähtöpassit töistään sen vuoksi ettei tätä surkeasti toimivaa piikkiä suostuneet ottamaan???

Vierailija
618/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten epäempaattinen meidän kansakunta on sekä tutkitusti, että konkreettisesti, aivan pitkän listan häntäpäässä. Tekee elämästä välillä todella haasteellista tällaiselle tuntevalle ja rakastavalle, herkälle ihmiselle. 

Vierailija
619/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen karismaattisen seurakunnan naispastorin kavaluus, valehtelu ja moraalittomuus, jota vanhemmisto ja lähipiiri peittelivät.

Vierailija
620/1110 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on joskus sanonut, että ihmiset järkyttyisivät, jos tietäisivät, miten vähällä järjellä maailmaa johdetaan.

Se joku oli Ruotsin valtakunnankansleri Axel Oxenstierna (1600-luvulla), joka sanoi sen pojalleen: Poikani, tietäisitpä kuinka vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan!