Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä
Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?
Kommentit (1110)
50-vuotiaiden säätämisen määrä, kun yrittää järjestää heille jotakin.
T. Ihmisiin pettynyt, itsekin 50
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli alkamassa syöpähoidot ja sanoin äidilleni, että toivottavasti ei tukka lähde. Äitini purskahti nauramaan. Veti kyllä sanattomaksi.
Defenssi, haloo!
Opettele elämään.
Isossa velattomassa omistusasunnossa rikkaan miehen kanssa asuvat kollegat haalivat työtunteja itselleen nuoremman vuokra-asunnossa asuvan kollegan saadessa niitä siis vähemmän. Ettäs kehtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Paljon paljon juttuja. :D
Se, miten pahantahtoisia ihmisiä voi olla. :D Ehkä päällimmäisenä.
Kohdannut laittomasti toimivia opettajia, hoitajia, deittikumppaneita, sukulaisten kumppaneita, pappeja, ja vaikka ketä.
Se, kuinka kateellisia naiset on kauniimmalle naiselle. :D Jos joutuu olemaan tekemisissä naisten kanssa niin kieroilu on päivittäistä.
Tätä mietin yksi päivä töissä. Miksi sairaiden, puolustuskyvyttömien ja toisten hoidon varassa olevien ihmisten lähellä päästetään sellaisia ihmisiä mitä tuolla näkee. On kovakouraista, huutajaa, tylyttäjää, selän takana naurajaa ja ilkeilyä. Tuntuu pahalta, ihmistä kuuluu hoitaa arvokkaasti aina, aina.
Että setäni inhosi minua niin paljon että lahjoitti omaisuutensa muille. Osasi hyvin näytellä mukavaa.
Oppia ikä kaikki, vaikka ikä alkaa kohta itselläkin olla kohta lopussa. Mutta ehdimpähän oppia elämästä, se kai tän kaiken tarkoitus oli mun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Että setäni inhosi minua niin paljon että lahjoitti omaisuutensa muille. Osasi hyvin näytellä mukavaa.
Oppia ikä kaikki, vaikka ikä alkaa kohta itselläkin olla kohta lopussa. Mutta ehdimpähän oppia elämästä, se kai tän kaiken tarkoitus oli mun kohdalla.
öö, setäsi?
Olitko edes läheinen?
Miksi taivaan tähden sedän olisi sinulle pitänyt se omaisuus lahjoittaa? En ymmärrä. Ethän ole millään lailla edes rintaperillinen.
MK Ultra!! Sairasta ja pelottavaa.
Kuinka lääkärin täytyy melkeinpä tappaa potilas, ennen kuin kantelusta on mitään hyötyä. Silloinkin asia hyssytellään hiljaa maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Että olen ollut niin naivi, että uskalsin ilman minkäänlaista pelkoa mennä vieraan miehen luokse, joka vielä ilmoitti että ei halua nähdä julkisella paikalla. Mitään pahaa ei tapahtunut mutta olisi voinut tapahtua, enkä ymmärrä miksi ei hälytyskellot soineet lainkaan. Halusi hakea minut iltapimeällä luokseen ja mainitsi kaksi kertaa tuon että ei halua tulla hakemaan esim kaupan pihasta (kamerat suoraan alla) vaan että jostain "ei niin julkisesta paikasta.
On kehityshäiriö ja en aina kaikkea ymmärrä mutta tuon olisi pitänyt jotain kelloja soittaa. Se olisi voinut olla vaikka joku murhaaja. Intoa täynnä lähdin metsän viereiselle tielle odottamaan tätä random miestä joka vielä oli 12 vuotta vanhempi kuin minä, mutta olin ihastunut häneen kirjoitusten perusteella.
Jotenkin järkyttää se. En uskalla mennä pimeällä pyöräkellariin lainkaan mutta tonne uskalsin. Jälkeenpäin mietin että se oli kyllä typerää. Vaikka mies olikin siis ok, en silti halunnut nähdä uudestaan kun tuntui oudolta, mutta ei tehnyt mitään pahaa kuitenkaan. Tuli sellainen omituinen olo ja sitten se pyysi heti uudestaan näkemistä mutta en sitten enään mennyt.
Ihan kuule hyvä ettet enään mennyt. Saattoi olla ns arviontikerta tuo ensimmäinen tapaaminen...
Vierailija kirjoitti:
Se, että aikuiset keskipalkkaiset ihmiset antavat työpaikalla pidetyn työntekijän läksiäislahjakeräykseen yhden (1) euron ja pitävät sitä täysin normaalina
Anna mä arvaan, opettajat?
Mutsi kun pääsi koulusta eläkkeelle niin sai oppilaiden kuparilevystä saahaaman sydämen.
Siis koulun materiaalia. Samoin edellinen sai uunikintaat...
Mut hei, ei ollut "henkilökuntaa" eli ei ollut opettaja.
Ja aina ne valitti miten pienet palkat on opettajilla.
Joo-o. Ihan mielenkiintoinen homma.
Henkilökohtaisesti järkytyin, kuinka pieni eläke oli vaikka olen ollut töissä melkein 40 v. ja seuraavaksi järkytyin siitä, että siitä pienestä eläkkeestä veroprosentto ili kuitenkin suurempi kuin palkasta.
Olin aina kuvitellut , että sodat ovat kaukaisia muualla tapahtuvia asioita. En ikimaailmassa olisi uskonut
sellaisen uhkan koskettavan rakasta kotimaatamme!
Vähän järkyttää miten huonosti nuo otsikko ja aloitusviesti on muotoiltu. Olisiko enää hankalammin voinut kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon paljon juttuja. :D
Se, miten pahantahtoisia ihmisiä voi olla. :D Ehkä päällimmäisenä.
Kohdannut laittomasti toimivia opettajia, hoitajia, deittikumppaneita, sukulaisten kumppaneita, pappeja, ja vaikka ketä.
Se, kuinka kateellisia naiset on kauniimmalle naiselle. :D Jos joutuu olemaan tekemisissä naisten kanssa niin kieroilu on päivittäistä.
Tätä mietin yksi päivä töissä. Miksi sairaiden, puolustuskyvyttömien ja toisten hoidon varassa olevien ihmisten lähellä päästetään sellaisia ihmisiä mitä tuolla näkee. On kovakouraista, huutajaa, tylyttäjää, selän takana naurajaa ja ilkeilyä. Tuntuu pahalta, ihmistä kuuluu hoitaa arvokkaasti aina, aina.
Ennen vaikka lähihoitajille oli psykologiset pääsykokeet, nykyään alalle tupataan ihan mitä vain porukkaa. Hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli järkytyksenä raskausaikana se kun mies petti. Mutta siitäkin järkytyksestä olen selvinnyt ja hyvin pärjätään ilman miestäkin. Viimeisin isoin järkytys on tullut siitä mikä pahuus voi ihmisen mielen vallata, tarkoitan siis rajanaapurimme presidenttiä. Jotenkin järkkynyt myös oma turvallisuuden tunne.
Mullakin petti raiskausaikana. Tuntuu että on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus 😥
Siis minkä aikana...?😲
Varmana kirjoitusvirhe. Mutta on ihan totta, että tahallaan näillä sanoilla on niin läheinen yhteys. Raskaus=mies ja nainen ovat tehneet seksiä. Raiskaus on yhtä kuin mies/nainen teki seksiä väkisin. Siksi siinä on I välissä . I DO ,YOU DONT. Siksi siinä on I kirjain .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli järkytyksenä raskausaikana se kun mies petti. Mutta siitäkin järkytyksestä olen selvinnyt ja hyvin pärjätään ilman miestäkin. Viimeisin isoin järkytys on tullut siitä mikä pahuus voi ihmisen mielen vallata, tarkoitan siis rajanaapurimme presidenttiä. Jotenkin järkkynyt myös oma turvallisuuden tunne.
Mullakin petti raiskausaikana. Tuntuu että on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus 😥
Siis minkä aikana...?😲
Varmana kirjoitusvirhe. Mutta on ihan totta, että tahallaan näillä sanoilla on niin läheinen yhteys. Raskaus=mies ja nainen ovat tehneet seksiä. Raiskaus on yhtä kuin mies/nainen teki seksiä väkisin. Siksi siinä on I välissä . I DO ,YOU DONT. Siksi siinä on I kirjain .
Niin ja sanoilla L U T K A ja K U L T A. Melkein sama asia kun mietitte ja helposti kullasta tulee l utka jos ei ole mieliksi. Mutta tuo miten sanamielessä noi on melkein sama asia, miettikää, yksi kirjain eroa.
Ymmärrän kyllä, että tuo tuntuu pahalta, mutta veikkaisin, että vanhemmat ovat halunneet tavata keskustellakseen asian läpi, eivätkä viettääkseen mukavaa iltaa yhdessä. Tietämättä tarkemmin, miten tuo meni, voisin kuvitella itsekin tekeväni noin, enkä välttämättä hirveän hyvällä mielellä.
- Kahden tyttären isä
Miten totaalisen vietävissä ihmiset ovat. Eivät huomaa kuinka heitä ohjataan uskomaan ja ajattelemaan tietyllä tavalla.