Onko sinulla jokin suuri salaisuus?
Mitä ei ehkä voi kertoa kellekään? No minä voin aloittaa! Olen ihan tavallinen, melko menestyvä yrittäjä. Kun minua katsoo ei voi ehkä uskoa, että minulla on maksuhäiriömerkintä. Eikä sitä kyllä viitsi kauheasti ihmisille huudella. Mites teillä?
Kommentit (217)
Tiedan eraan suht laheisen ystavan valehdelleen lahes kaikesta, taustoistaan ja taman hetkisesta tilanteestaan. Nyt mietin miten parhaiten kaataisin korttitalon.
152, mitä olet saanut ex-miehestäsi vakoilemalla selville? Eli miksi siis seuraat hänen tekemisiään?
Löysin onnen, niin, just sen. Oli siellä muka jossain kaukana, mut ei ollutkaan.
Nauroin ei-niin-nuoren. melkein kapinallisen American Pie -mokalle.
Herää jo koomisista mietteistäsi ja elä nykyistä elämää ja huolehdi omista lapsistasi.
Sinusta ei enää tule nuorta ja holtitonta.
Jätä naapurin kana rauhaan! Miksi niin monet käyttävät sanaa väärin?
Sivistyssanakirja: nuorikko
nuorikko
vasta vihitty (nuori) vaimo.
maat. nuori kana.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:08"]Olen itse lähemmäs 30-vuotias. Erosin avomiehestäni 6 vuoden suhteen jälkeen ja melkein heti sen jälkeen päädyin paneskelemaan naapurin teinipoikaa (on kuitenkin jo yli 16-vuotias). Meillä on ollut seksisuhde tämän naapurinpojan kanssa jo melkein vuoden. Käyn treffeillä ikäisteni miesten kanssa, mutta sitten harrastan rivoa seksiä ton nuorikon kanssa. Ei mua edes kiinnosta muut, vaikka en kyllä niinkään haaveile mistään vakavammasta hänenkään kanssaan. Juttu kaatuisi viimeistään siihen, että hänen vanhempansa saisivat tietää, eivät välttämättä tykkäisi.
Tästä jutusta eivät tiedä muut kuin minä ja tuo naapuri, ja nyt av.
[/quote]
Ajattelin ohimennen kertoa mikäli et tiennyt, että jos kyseessä on tekohetkellä alle 18-vuotias, olet syyllistynyt rikokseen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:44"]
Minua pidetään henkisesti vahvana ihmisenä mutta todellisuudessa olen pelkuri. Kun ihmiset kysyvät minulta miksei minulla yli 25 vuotiaana vielä ole naikkosta tuoda kotia niin sanon että vielä ei oo oikea aika tai jotain sellaista paskaa. Totuus on että internetin tuoma entistä reilusti laajempi katsaus ihmisten elämiin, käyttäytymisiin ja toimintatapoihin on johtanut siihen että aloin pelkäämään parisuhteita koska olisi lähes varmaa että joku nainen pettäisi minua. Tässä samaisessa ketjussakin tätä esiintyy aika paljon. Jokin minussa on niin sirpaloitunutta ja arkaa että koen tarpeelliseksi suojella omaa psyykettä mahdolliselta pettämiseltä. Toki nainen ei välttämättä ikinä edes kertoisi pettäneensä vaan päättäisi että on minulle parhaaksi ettei sano mitään satuttaakseen minua. Vääristyneessä viisaudessani jossain vaiheessa vaan päätin että en "anna heille sitä mahdollisuutta tehdä minulle niin", joten en seurustele ollenkaan.
M26
[/quote]
Tuo on todella surullista. Jäät elämästä paitsi. Suurin osa ihmisistä ei petä koskaan, ja se kannattaa ottaa huomioon siinä vaiheessa kun puolisoa valitsee että ottaa sen luontoisen ihmisen joka ei petä, ei mitään bilettäjää, vaan rauhallisen koti-ihmisen jolla ei seksuaalivietti tai vieraitten ihmisten hyväksynnän hakeminen ole se ykkösjuttu. Jos puolisoa rakastaa, ei petä, joka muuta väittää, valehtelee.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:44"]
Minua pidetään henkisesti vahvana ihmisenä mutta todellisuudessa olen pelkuri. Kun ihmiset kysyvät minulta miksei minulla yli 25 vuotiaana vielä ole naikkosta tuoda kotia niin sanon että vielä ei oo oikea aika tai jotain sellaista paskaa. Totuus on että internetin tuoma entistä reilusti laajempi katsaus ihmisten elämiin, käyttäytymisiin ja toimintatapoihin on johtanut siihen että aloin pelkäämään parisuhteita koska olisi lähes varmaa että joku nainen pettäisi minua. Tässä samaisessa ketjussakin tätä esiintyy aika paljon. Jokin minussa on niin sirpaloitunutta ja arkaa että koen tarpeelliseksi suojella omaa psyykettä mahdolliselta pettämiseltä. Toki nainen ei välttämättä ikinä edes kertoisi pettäneensä vaan päättäisi että on minulle parhaaksi ettei sano mitään satuttaakseen minua. Vääristyneessä viisaudessani jossain vaiheessa vaan päätin että en "anna heille sitä mahdollisuutta tehdä minulle niin", joten en seurustele ollenkaan.
M26
[/quote]
Tuo on todella surullista. Jäät elämästä paitsi. Suurin osa ihmisistä ei petä koskaan, ja se kannattaa ottaa huomioon siinä vaiheessa kun puolisoa valitsee että ottaa sen luontoisen ihmisen joka ei petä, ei mitään bilettäjää, vaan rauhallisen koti-ihmisen jolla ei seksuaalivietti tai vieraitten ihmisten hyväksynnän hakeminen ole se ykkösjuttu. Jos puolisoa rakastaa, ei petä, joka muuta väittää, valehtelee.
[/quote]
Olet aivan oikeassa että jään elämästä paitsi. Lupaan että olen akuutisti tietoinen tästä :') Tiedän että puhut suhteellisen fiksuja mutta pääkopassani sanon itselleni että ainahan ne alkaa hyvin jne. mutta kun lukee tarionita eri palstoilta niin ihmiset muuttuvat ajan myötä ja alkavat haluamaan eri juttuja kuin ennen, eli ei ole vedenpitävää varmaa keinoa tietää millainen ihminen joku on vuosien päästä. Se siinä kai onkin niin pelottavaa.
Toki tiedostan kaiken mikä tässä ajattelutavassa kusee ja että se vaikuttaa elämääni vain negatiivisesti. Vaikka kävisikin niin että rakastamani ihminen pettäisi luottamukseni täysin ja se toisi hallaa elämälleni niin ei tämä nykyinenkään tilanne välttämättä ole sen parempi.
Yritän välillä paikantaa mielessäni jotain käännekohtaa tai muutosta elämässäni mikä olisi johtanut tähän mielentilaan mutta en ikinä oikein onnistu siinä. Ei mulla muuten ole edes mitään luottamus ongelmia ihmisten kanssa. Mulla on paljon hyviä läheisiä ystäviä ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa mutta olen vuosien varrella jotenkin ehdollistanut itseni suhtautumaan parisuhteisiin negatiivisella varauksella.
Olen kaatanut yli 300 urosta. t. Bile-Mami
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:27"]
Jätä naapurin kana rauhaan! Miksi niin monet käyttävät sanaa väärin?
Sivistyssanakirja: nuorikko nuorikko
vasta vihitty (nuori) vaimo.
maat. nuori kana.
[/quote]
En kyllä ole koskaan kuullut että tuota sanaa käytettäisiin nuoresta kanasta, vaikka maalta olenkin kotoisin. Aika loukkaavaa jos se on ollut alkuperäinen tarkoitus.
Olen edelleen ihan rakastunut eksääni, vaikka uuden avopuolison kanssa talo, pari lasta ja elämä näyttää hyvältä. Olen kyllä onnellinen perheestäni, mutta joskus haluis hajota palasiksi, kun on niin kova ikävä.
Olen ihastunut Prisman vartijaan ja olen itse siellä töissä, toivottavasti vartijoilla ei ole niin tylsää että lukevat tätä vaikka salaa toivonkin niin
Serkkuni hyväksikäytti minua noin 6 vuotiaan.
En tämän vuoksi harrastanut seksiä ennen kuin 22 vuotiaana ja tämän jälkeen hypin irtosuhteista toisiin kahden vuoden ajan. En edes muista kuinka monta mulla on tarkalleen ollut.
Olen runkannut heittäen siemennesteet tuntemattoman naisen polkupyörän satulalle julkisella paikalla pyörän ollessa pyörätelineessä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:08"]
Olen itse lähemmäs 30-vuotias. Erosin avomiehestäni 6 vuoden suhteen jälkeen ja melkein heti sen jälkeen päädyin paneskelemaan naapurin teinipoikaa (on kuitenkin jo yli 16-vuotias). Meillä on ollut seksisuhde tämän naapurinpojan kanssa jo melkein vuoden. Käyn treffeillä ikäisteni miesten kanssa, mutta sitten harrastan rivoa seksiä ton nuorikon kanssa. Ei mua edes kiinnosta muut, vaikka en kyllä niinkään haaveile mistään vakavammasta hänenkään kanssaan. Juttu kaatuisi viimeistään siihen, että hänen vanhempansa saisivat tietää, eivät välttämättä tykkäisi.
Tästä jutusta eivät tiedä muut kuin minä ja tuo naapuri, ja nyt av.
[/quote]
Eli aloit hyväksikäyttää poikaa hänen ollessa 16. Jenkeissä saisit tuosta kakkua. Joko provo tai sitten varmasti joku on jo huomannut kun poika vuoden verran ravaa sun luona. Luuletko ettei jää joltain toiselta naapurilta huomaamatta tuollainen. Jos kyseessä on oma poikani, niin häpeä. Ja mene laihikselle.
Minulla on vaikeuksia selvitä arjesta.
Olen harrastanut kimppaseksiä, joho osallistui minä + kolme miestä. Tästä tietää vain paras kaverini
Teen töitä korkeassa asemassa kaupan edunvalvonnan parissa. En usko kapitalismiin ja äänestän vasemmistoa.